Po tom, co mi Petr zapálil cigaretu a já nevěděla jak na to reagovat, tak Petr náhodil takovej ten falešnej úsměv a odvětil : není zač. To jsem se naštvala a spustila : Hele já chápu že jsi ten ooo velký stein 27, ale to neznamená, že si budeš takhle vyskakovat a poslala jsem mu taky vzdušnou pusu.
Ale v ten moment udělal jednu věc, kterou jsem nečekala ... Típl mou cigaretu a přitiskl mě ke zdi a zašeptal do ucha.
Tak takhle si kočičko vyskakovat nebudeš nebo uvidíš, co já dokážu. Falešně jsem se zasmála : Ha ha ha prosimtě to tvé malé pérko se už těší na 13 leté Aničky tak utíkej před základku.
Ale v ten moment jsem ho seriózně nasrala a nečekala jsem, co udělá. Chytl mě pod krkem a řekl : Ale ale najednou už nejsi frajerka co? Celá se klepeš a navíc už od prvního momentu je mi jasné, že jsi panna, protože ty si hodně vyskakují, víš ...
A až ti tam jednou strčím toho svého čuráka tak budeš ještě prosit, abych přestal. A dal mi lehkou pusinku na pusu.
V ten moment jsem se zalekla a začala jsem utíkat. Nevím, proč ale nikdy jsem z kluka neměla takový pocit jako z něho a navíc se dotkl pro mě dost citlivého tématu a to je moje panenství ...
Když jsem došla na zastávku, tak zrovna na čas přijela šalina a já nastoupila. V ten moment jsem si uvědomila ze jsem zapomněla na Martina a Monču, tak jsem šla Martinovi napsat :
Anita:
Martine promiň že jsem se nerozloučila ale musela jsem náhle domu kvůli jedné věci doma co mi napsal táta takže ještě jednou promiň😞 teď jedu šalinouMartin:
To je v pohodě😇 rodina je důležitější 🥰 až dojdeš domu tak prosím napiš jestli jsi v pořádku doma víš jak Brno🤣V hlavě jsem si pomyslela: jedinej úchyl co by mi teď něco udělal je hlavně Petr..
Anita:
Jasně určitě napíšu a neboj Jihlava je v tomhle x krát horší jak Brno😂Jak jsem doodepsala, tak jsem šla poslouchat písničky a sledovala noční Brno z tramvaje.
Jakmile byla moje zastávka tak jsem vystoupila a došla v pořádku domu. Všichni už doma spali tak jsem šla do sprchy a oblékla se do trika na spaní.
Před spaním jsem šla napsat Martinovi, že jsem v pohodě doma, ale v tom mi přišlo upozornění z instagramu.
Poslal vám žádost o sledování @ 27 wolfenstein. Řekla jsem si, že mu to potvrdím no co bloknout ho mužů vždycky. Žádost jsem potvrdila a v ten moment mi přišla od něj zpráva :
Petr:
Ale notak zlatíčko kvůli mě si utíkat nemusela já jsem hodný kluk🫢Anita:
Hodný 🙃leda tak doma před maminkou jinak jsi arogantní čurák😘Petr:
Tak proč jsi mi potvrdila žádost když jsem až takový čurák 😛? Zlatíčko já vím že po mě toužíš jinak na té fotce ve výběru u moře jsi velmi prcatelná a neřekl bych od pohledu že se budeš hádat jako malá holka 😚♥️Twl on mi projel výběry, tak to je super no ... No nic teď večer už na něj nemám náladu jdu spát. Ráno jsem se probudila a vzala mobil z nočního stolku do ruky a měla jsem tam zprávu od Martina.
Martin:
Dobré ráno jsem moc rád že jsi v pohodě došla domu 😌 jinak nevadí že jsem dal Petrovi tvůj instagram když se mě zeptal ?Anita:
Ahoj dekuju moc že jsi tak starostlivý♥️ jinak nevadí 😅Martin:
To jsem rád bal jsem se že by jsi byla naštvaná😅
ČTEŠ
ON | stein 27
FanfictionAnita je 17 létá dívka z Jihlavy která se odstěhuje s rodiči do Brna a tam se vše změní . Více v příběhu koťátka♥️