3 On

651 14 0
                                    

Po tom, co jsem skončila školu a jela domu, jsem se začala chystat. Oblékla jsem si na sebe černé roztrhané kraťasy conversky černý a upnuté šedé tričko.

V koupelně jsem si nakulmovala vlasy a nanesla řasenku. Do ledvinky jsem si dala mobil klíče peněženku a vyrazila jsem.

Když v tom se na chodbě ozve : Anito, kam jdeš? Zeptala se máma. Odpověděla jsem jí rozrušeně : Za mojí spolužačkou Monikou. Mamka se na mě tak nějak zvláštně podívala, čekala jsem ze řekne ať nikam nejdu, ale její odpověď mě překvapila.

Mamka : Dobře je fajn ze už sis našla nějaké kamarádky tak si to užíj. V ten moment mi spadl kamen ze srdce. Máma mě nerada takhle někam poušti večer. Hodila jsem přes sebe svou dlouhou černou mikinu na zip a šla. Nastoupila jsem do šaliny napsala zprávu Martinovi.

Anita:
Ahoj Marťo mohl by jsi přijít na zastávku kde budu vystupovat a počkat tam na mě ? Nevím totiž kam mám pak jít😅

Martin:
Určitě promiň zapomněl jsem že to tady ještě poradně neznáš😅 budu tam stát 😌

Po asi 15 minutách jsem přijela na zastávku, kde jsem vystoupila a uviděla Martina. Ahooj vyhrkla jsem na Martina a objala ho. Martin mě též pozdravil a vyrazily jsme.

Byla jsem docela nervózní a Martin to poznal tak mi řekl : Neboj, bude to tam fakt super budou tam fakt dobrý lidi. Koukla jsem se na Martina a zeptala se ho : a kolik tam bude cca lidi? Martin se usmál a odvětil : myslím ze nějak 11 lidi nebude to moc velká akce, co říkal Petr.

Zrovna když jsi mi napsala, jestli nepůjdu pro tebe na zastávku, tak jsem pomáhal Petrovi a klukům to nachystat. Po asi 4 minutách cesty jsme tam dorazily.

Martin zazvonil na dveře a zařval : už jsem přišel s kamarádkou. Začali se otevírat dveře a musím říct ze mi to vyrazilo dech, protože dveře otevřel Calin.

Calin začal na Martina : čus tak už zpátky brácho jo a pousmál se. Martin se zasmál a řekl : Nojoo hele vedu sebou kamarádku Anitu je to naše nová spolužačka s Mončou.

Calin se na mě usmál a podal ruku, vítám tě u nás pojď dál Anit. Musím říct, že jsem viděla opravu velký byt už z chodbičky.

Martin mi dal ruku na záda a řekl : jako doma hele ještě ti představím kluky. Vzal mě do kuchyně, kde bylo hodně chlastu na kuchyňské lince, a jelikož byli otevřené dveře tak jsem viděla, že je hodně chlastu i v obýváku.

Do kuchyně přišel Kojo a Martin zařval:pojď sem, přivedl jsem kamarádku, jak jsem říkal. Přišel k nám a začal na mě : Ahooj Martin nám o tobě vyprávěl, dáš si něco k pití?

Viděla jsem na lince malibu a džus tak jsem řekla : dala bych si rada malibu. Kojo se na mě usmál a řekl : Není problém. Vzal sklenici dal do ní led nalil malibu a dolil pomerančovým džusem. Děkuju, usmála jsem se a napila.

Dlouho jsem neměla žádný alkohol, řekla jsem usmála jsem se. Martin se koukl a řekl : tak dneska to musíš napravit. Když jsem chvilku stála v kuchyni a povídala si s Martinem o všem možným, tak zrovna přišla Monča i iqskou v ruce a rozářily se její zelené oči. Jeee ahoj s úsměvem pravila Monika.

Objala nás s Martinem a zařvala na Calina : naliješ mi víno kočičáku? Calin se šibalsky pousmál a řekl no jasně kočí. Já se koukla na calina, když naléval víno a řekl toho si nevšímej to je u nás normální.

Když dolil víno, dal ho Monči do ruky a ona mu poslala vzdušnou pusinku. Koukla se hned na mě a řekla: tak na co se napijeme? Pousmála jsem se a řekla tak co třeba na dnešní večer? To zní dobře řekla Monča a ťukly jsme si.

Hele nechceš si jít, sednou? Zeptala se Monika. Můžeme, odvětila jsem vzala jsem si do ruky pití a šli do obýváku a sedli si. Když jsme seděli tak zrovna přišel on ...

Všiml si mě a opět se mi hluboko zadíval do očí. Když v tom přišel do pokoje Calin a řekl : Twl Petře, kde jsi byl tak dlouho? Odvětil mu:Sorry jsem šel ještě do obchodu pro něco byla fronta. Hned jsem si pomyslela : Tak tohle je ten Petr, o kterém mluvil Martin ....

Martin přišel s vodkou v ruce a začal na Petra : Twl tak už zpátky, jo? Hele vzal jsem sebou svoji kamarádku Anitu vás seznámím. V ten moment, co to Martin dořekl, se mi rozbušilo srdce, cítila jsem adrenalin v krvi.

Martin s Petrem přišli k pohovce a čím víc se Petr přibližovat, tím víc jsem byla nervózní. Když už došli ke mě, tak jsem si stoupla a Martin začal : Anit chci ti představit Petra. Nervózně jsem natáhla ruku a koktavě jsem řekla : Ahoj jmenuji se Anita. On se na mě pousmál a řekl: Petr. V ten moment, co to dořekl zase na mě vyšpulil pusu, jakože mi poslal polibek, otočil se a šel do kuchyně.

V ten moment jsem se vytočila a pomyslela si : fakt super další debil jako Dominik ... Dopila jsem malibu a šla si na balkon dat cigaretu. Strčila jsem si cigaretu do pusy, ale nemohla jsem najít zapalovač, když v tom mi někdo začal cigaretu zapalovat, myslela jsem ze je to Martin, ale ne byl to Petr ....

ON | stein 27Kde žijí příběhy. Začni objevovat