Po par dnech na hotelu jsem opět doma. Přemýšlela jsem, jak to mám vlastně s Petrem. Chodíme spolu, nebo ne? A spoustu dalších otázek. Chtělo se mi z toho až brečet, ale nevěděla jsem co tak jsem se rozhodla mu napsat :
Anita:
Ahoj Petře děkuji ti za možnost na hotelu💕 jinak jak to teda vlastně je mezi tebou a mnou ? Vím jak to máš se vztahy a pochopím když nebudeš chtít sama jsem to chtělaPetr:
Ahoj♥️ nemáš zač jinak Anit cítím k tobě něco víc a mám zájem se s tebou fakt vídat a chybíš ale DOPICI JÁ TĚ KURVA MILUJU💕 a chodit s tebou chci a mrzí mě jak jsem se k tobě choval 😞
Za tu chvilku co tě znám jsi mi dala hodně ♥️ ať už to bylo jak jsi semnou mluvila a dala si mi něco co žádná jináAnita : Taky tě miluju..... ♥️
Slzy mi začali jít do oči. Po tom všem, co se mi stalo v Jihlavě a chvilku tady tak vše se otočilo v dobré, když v tom mi napsala Monika :
Monika:
Ahoj Anit hele Martin je v hajzlu úplně nevíš kde je ?Anita:
Kurva co je s Martinem?Monika:
Je to v hajzlu Martin se přiznal rodičům že je gay a otec ho prý zmlátil a pak mi volal a hned to tipnulAnita :
On je gay to ani nevím ale musíme mu okamžitě pomoct jdu volat Petrovi abychom ho jeli najít a vyzvedneme tě.Vytočila jsem Petra a začala jsem : Petře musíš prosím okamžitě přijet Monika mi volala, že Martinovi se něco stalo. Odpověděl mi : Hned vyrážím. Rychle jsem na sebe hodila mikinu a kalhoty a šla před barák.
Když Petr přijel, tak jsem nastoupila a pak jsme nabrali Moniku. Jezdili jsme všude možně, ať už po parcích, kam jsem chodily atd.. ale pak jsem si vzpomněla, že mi Martin jednou ve škole říkal, že chodí do opuštěné továrny.
Řekla jsem to Petrovi a ten hned věděl, protože tam s nim jednou byl. Po přijetí jsme tam rychle běželi a došli k místu, kam chodil. Viděli jsem ho, jak má podřezané žily. Monika začala s šokem volat sanitku. Já ho s brekem a hysterii jsem ho objala a říkala : Prosím Martine, co jsi to udělal?
Když přijela sanitka, tak mu začali krvácení víc zastavovat, protože Monika mu na ruku obvázala nějaké tričko nebo co to bylo, které měla v batohu, ale to nestačilo a neměl to dobře utažené.
Když ho odvezla sanitka tak jsem odjeli, byla jsem z toho dost v hajzlu a Monika s Petrem taky. Po cestě ke mě Petr vysadil Moniku a jeli jsme ke mě. Bylo mi jedno, že mám doma rodiče, chtěla jsem být s Petrem. Když jsme přišli, tak táta byl u dveří a viděl mě s Petrem. Táta začal : Kde jsi byla a proč máš tu mikinu od krve a kdo to je?
Než jsem stačila něco říct tak Petr začal : Dobrý den jmenuji se Petr Adámek a jsem přítel vaší dcery a podal mu ruku. Náš kamarád se chtěl zabít a našli jsme ho v opuštěné továrně, kde byl pořezaný, a jelikož jsem mu chtěli pomoct, tak se Anit ušpinila. Nevadilo by vám, kdybych chvilku pobyl s Anit?
Táta se podíval, a když si vše vyslechnul, tak řekl : Omlouvám se, že jsem ta vyjel Anit nám neřekla, že odchází a určitě tu můžeš být Petře vidím, že jsi rozumný.
Když jsme prošli do kuchyně, tak tam byla moje máma s bratrem a taky se jim představil a šli jsme ke mě do pokoje. Lehli jsme si na postel a Petr mě začal utišovat. Čekali jsem, co bude, nevěděli jsme, jak je Martin na tom.
Když v tom přišel brácha do pokoje. Začala jsem : Dominiku, co jsem ti říkala o tom klepání? Dominik řekl : Taak promiň Anit, ale přišel jsem za Petrem. Petr se pousmál a řekl : Copak? Dominik se též pousmál a řekl : Hele mohl bych si s tebou dát fotku, rád tě poslouchám a rád bych zapůsobil na holku ze třídy, co tě poslouchá.
Zasmála jsem se a řekla : Na to máš ještě čas Dominiku. Petr se na nej zasmál a řekl : Nee tak Domča ví, jak na to a tu fotku si dáme. Po vyfocení Dominik řekl : Joo a Péťo zahraješ si semnou na xboxu hru? Petr se zasmál a řekl : Klidně ale teď ne sestřička je smutná.
Pousmála jsem se na Petra a řekla mu : Klidně můžeš, budu se na vás dívat. Tak Petr šel s bráchou hrát nějakou střílečku či co to bylo hry už moc nehraju, když v tom zazněl telefon od Moniky ....
ČTEŠ
ON | stein 27
FanfictionAnita je 17 létá dívka z Jihlavy která se odstěhuje s rodiči do Brna a tam se vše změní . Více v příběhu koťátka♥️