Ve dveřích stál Petr s rozcuchanými vlasy. Na hlavě měl sluneční černé brýle a na sobě černé roztrhané džíny bílé tričko president of sexico a přes to černou mikinu na zip.
Pomaličku jsem k němu šla a mezitím jsem si rozvazovala župan. Petr šel ke mě blíž vzal mě za boky a řekl : Tohle jsem od tebe nečekal princezno.
Zadívala jsem se mu hluboko do očí a řekla. Chci, aby jsi byl můj první a udělám pro to cokoliv. Petr se kousl do rtu a řekl : Už jsi pro to vše udělala jsi nádherná. Po tom, co to dořekl, mě začal líbat a mezi tím mi sundal župan, který spadl na zem. Pokračoval pořad mě líbal a zároveň mi sundával podprsenku.
Po tom si klekl a vzal moje kalhotky do svých zubu a začal sundavat. Přísahám, že jsem zvlhla. Petr mě vzal do náruče a položil na postel. Docela jsem se styděla, protože narozdíl od minule jsem byla střízlivá a byla jsem celá nahá a on ještě ne.
Roztáhl mi nohy a svůj jazyk ponořil do mé kundičky. Začal mi jí pomaličku lízat a občas mi jazykem zajel trošku dovnitř. Nemohla jsem to vydržet a vypadala jsem občas menší vzdych. Pak začal kmitat jazykem do mého nejvíc citlivého místa a to jsem myslela, že nevydržím a udělám se ale v ten moment přestal.
Začal si sundavat kalhoty a triko v ten moment jsem viděla jeho velké přirození. Jak jsem říkala minule strašně mě vzrušovalo jeho ochlupení okolo a celé jeho tělo. Řekl mi : teď jsi na řadě ty.
Řekl mi to dost dominantním způsobem a přísahám, že jsem tekla jak niagáry. Hodil na zem polštář, abych si na něj klekla a on si na postel sedl. Strčila jsem ho do pusy a pohybovala hlavou nahoru a dolu. Narozdíl od minule jsem se snažila trochu tvrději a víc hluboko.
Petr mě zval za vlasy a začal si sám určovat rychlost. Dávila jsem se a nevím až kde jsem ho měla. Pak mi ho vytáhl z pusy a strčil mi tam dva prsty, hned je vytáhl a vzal mě na postel. Sáhl mi mezi nohy a řekl : Kurva ty jsi tak mokrá já už to nemůžu vydržet.
Myslela jsem si, že si nasadí kondom, ale nevzal ho v ten moment jsem nechtěla o tom nic říkat. Když jsem ležela, tak Petr si lehl na mě a začal mě líbat. Mezitím, co mě líbal tak ho do mě tvrdě strčil až po kořen a já zavzdychala od bolesti snad přes celý hotel.
Petr se nehýbal a líbal mé rty. Pak se začal hýbat trochu a mezitím si bral do pusy mé prso. Vytáhl ho ze mě celého a v ten moment jsem se začala dost stydět, protože ho měl celého od krve, a jelikož si toho všimnul tak mi řekl : To nic a pohladil mě po tváři. Vytáhl kondom z peněženky a nasadil si ho. Opět do mě zasunul, ale už mě to nebolelo tolik a docela jsem si to začala užívat.
Mezitím, co mě Petr šukal tak jsem to nevydržela a začali se hrát se svou kundičkou, když byl ve mě a vzdychala přes celý hotel. Píchali jsme na misionáře a Petr byl víc nahoře neležel na mě ale byl rovně nahoře. Petr mě vzal za prso a řekl : Já už to nemůžu vydržet ... Prso mi zmáčkl a udělal se. Lehl se vedle mě a objal mě. Řekla jsem mu : Moc ti děkuju, bylo to krásný. Petr se pousmál a řekl : Já moc děkuji. Objal mě a já v jeho obětí usnula.
Ráno :
Probudila jsem se ve velké pohodlné posteli a Petr nikde. Pak se najednou otevřeli dveře s vozíkem na pokojové chodbě s Petrem a přivezl to nějaký číšník. Petr to převzal a jel víc dál do pokoje Petr se snídaní. Dobré ráno princezno. Řekl a přijel s vozíkem před postel. Dobré řekla jsem a protahovala jsem se a vylezla jsem nahá z postele. Hodila jsem na sebe župan a sedli si k snídani. Nalila jsem si džus a dala si toust. Po snídani mi Petr řekl, že mi chce ukázat nějaké místa v Brně. Vzal mě na různé vyhlídky atd ...Caukyy tady autorka 🙋🏻♀️ omluvám se v poslední době moc nevydávám další díly ale teď něco málo mám😅 noo nic méně tuhle fanfikci neberu jako seriózní dílo ale spis pro zábavu a jsem si vědoma ze třeba spoustu věci nemusí být gramaticky správně atd..
Ale ocenila bych nějaký komentář a jak už jsem psala vážím si pozitivní a negativní kritiky ☺️
Děkuji♥️
ČTEŠ
ON | stein 27
FanficAnita je 17 létá dívka z Jihlavy která se odstěhuje s rodiči do Brna a tam se vše změní . Více v příběhu koťátka♥️