12 Sáček

562 11 2
                                    

Po tom, co jsem se vrátily večer na hotel a měli večeři tak jsem vzpomněla na Petrovi tepláky a tričko. Sedel na posteli s mobilem v ruce a začala jsem : Hele, tady ti vracím tričko a tepláky, děkuji ti.

Petr se pousmál a vzal si to do ruky a řekl : Tyjoo to voní, děkuji, že jsi to vyprala. A pousmál se.

V ten moment ale začal sahat do kapsy od tepláků a řekl : Viděla jsi, že? Trochu jsem se zarazila a neodpovídala. Petr se na mě pousmál a řekl mi : Nemusí se bát, neberu to často mám to příležitostně dvakrát do roka a tam jsem to měl schované.

Když to vrátil zpátky do kapsy od tepláků, tak mi řekl : Kdyby jsi chtěla princezno, můžeme zkusit dneska později a pohladil mě po tváři.

Na to jsem neodpovídala. Uběhl nějaký čas na pokoji s Petrem jsem pili víno a bavily se celkově o takových typických věcech třeba, jak dlouho jsem bydlela v Jihlavě a jak se Petr dostal k hudbě atd ... Měla jsem v sobě dvě skleničky, a jelikož jsem hubena, tak jsem byla rychle mimo. Petr vytáhl sáček a zeptal se : Chceš zkusit princezno?

Vždycky jsem byla proti drogám, ale opět jsem byla ve stavu, kdy mi bylo vše jedno, tak jsem souhlasila. Petr udělal na stolek lajny a dal si jako první. Podal mi srolovanou dvoustovku a řekl : Teď ty. Po tom, co jsem si dala, tak jsem za několik minut cítila silnou euforii, připadal jsem si jako královnou světa, jako kdybych vše mohla. Petr se mě zeptal : Je ti dobře princezno? Pouze jsem se lehce pousmála a na souhlas pokývla hlavou.

Petr mi zašeptal do ucha : Holky tvrdě mrdám, kdyby jsi chtěla mužů ti ukázat jak. Začala jsem ho líbat, ale v ten moment mě hodil do postele a začal mi držet ruce. Chceš ukázat? Zavrněl mi do ucha. Přikývla jsem. Začal mi sundavat top leginy a spodní prádlo. Vzal mě přes koleno a začal mě plácat po zadku. 

Plácal mě dost silně a měla jsem zadek snad celý červený. Petr mě dal na zem a mě hned došlo, co mám dělat. Řekl : Kuř ty děvko. Reálně mě to dost vzrušilo, nečekala jsem to. Vzal mě za vlasy a strkal si ho dost hluboko snad ještě víc jak před tím. Po tom, co viděl, že už mám dost tak mě hodil na postel a začal fakt brutálně mrdat ze zadu. Vzdychl a řekl : Ty děvko ... a plácnul mě po zadku. Nikdy bych nečekala, že zažiji tak tvrdý sex.

Pak ale najednou přestal a vytáhl na ně pouta. Chtěl, abych si lehla na záda a udělala jsem tak. Po tom, co mi je nasadil tak mě obrátil na bok a začal se hrabat v batohu. Vytáhl gel a zeptal se : Už ti někdo prznil zadek? Vyděšená jsem zakroutila hlavou. Přišel ke mě a lehce mi promazal zadek a lehce prstem zajel do zadečku a chvilku tam byl.

Pak ho vytáhl a začal tam strkat svého obřího čuráka. Ze začátku to dost bolelo a docela jsem dost vzdychala. Petr mi dal ruku na pusu a řekl : Ječíš jak malá děvka.

Druhou rukou si hrál s mou kundou. Asi po 15 minutách mi to začalo být příjemné. Ale najednou ho za mě vytáhl a rychle mi řekl, ať se na zemi kleknu. Otevřela jsem pusu a Petr mi tam nastříkal. Začal na mě : Spolkni to čubičko. Všechno jsem spolkla a Petr mě pohladil po vlasech. Odepnul mi pouta a šli jsme do vířivky, která byla na pokoji. Sedli jsem si do ní a Petr si mě k sobě přitáhnul a objal a zeptal se : Líbilo se ti to nebo to bylo moc? Pousmála jsem se a odvětila : Líbilo se mi to moc.

ON | stein 27Kde žijí příběhy. Začni objevovat