Sabah uyandığımda her yerim tutulmuştu. Ama Efe hala uyuyordu. Yavaşça kalkmaya çalıştım ama belime sarılı olan eli beni kendine daha çok çekti.
"Nereye sevgilim?" Diye sordu. Ne yani uyanık mıydı?
Şaşkın şaşkın ona baktım. "Odama gidicektim."
"Beni burada bırakacaktın yani?" Dedi bir kaşını yukarıya kaldırarak.
"Yok hayır... Üşüdüm de üzerimize bir şey alacaktım. Bir de senin şu pijaman... "
"Ne varmış pijamamda?"
"Yok gerçekten çok güzel bir pijama dünden beri gözlerim kaldı."
"Veririm sende giyersin o zaman."
"Öyle yaparım."
"Ooo çifte kumrular." Dedi gelen ses. Başımı kaldırdığımda gelenlere baktım. Öykü ve Nehir'di.
"Ayy Nehir ben mi yanlış görüyorum yoksa o kırmızı kalpli pijama mıııı?" Dedi kahkaha atarak.
O an kıpkırmızı oldum. Ellerim ile sus sus işareti yapsam da fayda olmuyordu. Öykü ve Nehir hala gülüyordu.
"Ne gülüyorsunuz?" Dedi Efe.
"Neye güleceğim do-" Nehir'e gözlerimi büyüttüm. Hemen sustu.
Efe anlam veremiyordu ya da anlamıştı.
"Kızlar bizden önce uyanmışsınız." Dedi Güney. Onlarda gelmişti.
"Lan maymun o pijama ne??" Diyerek gülen Ege'ydi.
"Ya abi sizene Irmak beğenmiş bir kere yani bu kimseyi ilgilendirmez." Sonra bana döndü. "Beğendin değil mi aşkım?"
Gülerek cevap verdim. "Bayıldım sevgilim işte diyorum ya aynısından bende istiyorum takım olur hem."
O anda kafamı Öykü'ye çevirdim. Gülmeyi bırakmıştı. Ege geldiği için miydi? Yüzü asıktı. Ben odama gidiyorum diye mırıldandı. Ege'de mutsuzdu görebiliyordum.
Ortamı rahatlatmak adına konuştum. "Kahvaltı mı yapsak. Ben çok acıktım da."
O sırada Zeynep, Kerem, Mennure ve Emir'de gelmişti.
"Benim güzeller güzeli sevgilim acıkmış mı? " Dedi Efe bana doğru gülerek.
"Öyle oldu evet."
"Tamam o zaman yemek yiyelim sonra denize gireriz." Dedi Güney.
"Dur bakalım maymun önce altındakini değiştir olm o ne lan." Diyip güldü Ege.
Bir kıkırdama sesi duyunca sesin ne taraftan geldiğine baktım. Öykü'den geliyordu. Farketmeden de olsa Ege'ye gülüyordu. Hepimizin ona baktığını farkedince gülmeyi bıraktı.
"Hadi gidelim ya." Dedi kendi kendine.
"Tamam ben üstümü değiştirip geliyorum."dedim. Efe'de aynı şekilde üstünü değiştirmeye gitti.
15 dakika sonra sonunda gitmiştim. Hepsi oturuyordu. Kahvaltı sipariş edip sohbet etmeye koyulduk.
" Ee yeni evli çiftimiz nasıl bakayım." Diye sorup Zeynep ve Kerem'e döndüm.
"Çok iyiyiz çok."
Sonra erkekler maç sohbetine başladı. Ardından Nehir ve Öykü'de girdi bu sohbete onların ardından Mennure'de girdi. Bizde Zeyneple öyle konuşuyorduk.
"Ya abi beşiktaşın şampiyon olma ihtimali yoktu zaten bu sene." Diyen Ege'ydi. Masada tam tamına 5 tane beşiktaşlı varken bunu söylemesi bence hoş olmamıştı.