چند وقت پیش بود که یه پزشک جدید به بیمارستان ملحق شد، حدود دو ماه. حقیقتاً من تا همین چند روز پیش از وجودش بی خبر بودم! من پزشک پر مشغلهای هستم.
جئون جونگکوک؛ فرزند جئون چوی مین و جئون میرا، زادهٔ بوسان، متولد ۱۸۹۹ هستم. در دو سال اخیر فوق تخصصم در زمینه مغز و اعصاب رو گرفتم که سنم براش کمه. به طور کل میون پزشکهای هم سطح خودم حدود پنج تا دوازده سال جوون ترم. گرچه اینو بقیه میگن! ولی از نظر خودم ۳۴ سال سن کمی هم نیست.
با توجه به شغلم و رشتهای که دارم باهاش کار میکنم میشه فهمید چرا توی این ۶۲ روز از وجود پزشک جدید با خبر نشدم…
میتونم قسم بخورم که اگر چند روز پیش توی محوطهٔ استراحت پزشکان سیگار به دست ندیده بودمش، هرگز هم نمیفهمیدم همکار جدیدی دارم چون هیچوقت مثل اکثر کادر بیمارستان جویای احوالات و اخبار نبودم.
اون روز من در حالی که میخواستم برای پیدا کردن یکم سکوت برم محوطهٔ استراحت متوجۀ دود سیگار شدم و قبل از اینکه نزدیک تر بشم پشت دیوار پنهان شدم. بهم حق بدید کنجکاویم گل کنه چون محض رضای خدا! هیچکس جز پزشکا اجازه نداشت اونجا بره و پزشکی هم نبود که سیگار بکشه! بخاطر همین یواشکی از اون پشت دیدش زدم و چیزی که باعث تعجبم شد این بود که اون اصلاً سیگار نکشید…
اگر قبل از رسیدن من کامی ازش نگرفته باشه، میتونم با اطمینان بگم که اون سیگار اصلاً نزدیک لبهاش نرفت و میون انگشتهای کشیدهش تبدیل به خاکستر خالصی شد که هر چند ثانیه یک بار خود به خود به زمین میریخت. حتی نفهمیدم چرا تا وقتی که سیگارش با خاکستر شدن مطلق تموم بشه، اونجا ایستاده بودم و قایمکی نگاهش میکردم.
به هر حال دیدن قیافهٔ جدید بالاخره باعث شد یه سری به سرپرستار بیمارستان که از حرکت کوچکترین ورقه توی کل اون ساختمون خبر داشت، بزنم و ازش بپرسم که اون دکتر قدی نزدیک به ۱۸۰ و موهای کاراملیش حالت موجهای درشت و همچنین انگشتها و چشمهای کشیده داره، کیه؟ با در نظر نگرفتن تعجب سرپرستار پارک میتونم بگم که اطلاعات کاملی ازش به من داد.
اون مرد؛ کیم تهیونگِ ۲۹ ساله، متخصص قلب و عروقه که توی همین دو ماه سرپرستی گروه پزشکان قلب رو بدست گرفته.
YOU ARE READING
Caramel Hair Doctor | KOOKV
Fanfictionاون پزشک تازه وارد با موهای کاراملیش باعث ایجاد تغییراتی در قلب دکتر جئون شده...! در این بوک یادداشتهای دکتر جئون راجع به دکترِ مو کاراملی رو میخونیم. [خوندن این داستان حداکثر ۱۵ دقیقه زمان میبره.] ژانر: فلاف، عاشقانه، قسمتی از زندگی، اییو نویسن...