Kapitola 1.

209 8 5
                                    

Dopredu upozorňujem že v príbehu sa budu vyskytovať nadávky, násilie, možno niake 15+ scény. ČÍTANIE NA
VLASTNU ZODPOVEDNOSŤ:)

DOPREDU HOVORÍM ŽE TENTO PRÍBEH JE O DVOCH CHLAPCOCH, HÁDAM VIETE AKO TO MYSLÍM.
AK NEČÍTATE KNIHY O DVOCH ROVNAKÝCH POHLAVIACH ALEBO TEDA GAY FANFIKCIE TAK TO PROSÍM NEČÍTAJTE LEBO MI TO VEĽMI POMÔŽE

AK SA UŽ ROZHODNETE ŽE TENTO PRÍBEH ČÍTAŤ BUDETE ŽELAM SI ABY SA TU NEVYSKYTOVALI ŽIADNE HATE KOMENTÁRE LEBO TO JE ÚPLNE NORMÁLNY PRÍBEH A AK SA VÁM NEPAČI TAK PROSÍM NECHAJTE SI TO PRE SEBA;)

Pre tých ktorý takéto príbehy čítajú som rada a prajem vám krásne čítanie a hádam sa vám tento príbeh bude páčiť<3


Každopádne tento príbeh je pisaný pre jednu z najoblubenejších osôb v mojom živote a myslím že tá osoba vie že ide o ňu takže hádam sa ti bude príbeh páčiť.

Hádam sa aj vám príbeh bude pačiť<33

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Vstávaaaj Jisung lebo znova budeš meškať,, budila ma moja staršia sestra Jinni. "Ešte 5 minút,, pretočil som sa na druhý bok. "Žiadnych 5 minút, budeš meškať,, povedala a stiahla z neho perinu. Chlapec zavrčal a posadil sa pretierajúci si oči. Keď jeho sestra konečne odišla vstal z posteľe a išiel do kúpelne osprchovať sa. Keď som bol hotový prezliekol som sa skoro ako každý deň do džínsou, trička a dal som si mikinu. Keď som bol oblečený išiel som si trocha upraviť vlasy a vykonal som rannú hygienu. Pozrel som na hodinky. Nemôže meškať v prvý deň školy. Učiteľ by ho zabil. Preto si zobral tašku a išiel sa dole obuť. "Jisung raňajky,, napomenula ho Jinni. "Nie som hladný,, povedal a vyšiel von pred vchodové dvere a kráčal cez predzáhradu k bránke ktorú ovoril a následne zavrel. Išiel pozdĺž ulice smerom do školy. Prišiel pred školu kde ho na jeho prekvapenie nečakal žiadny z jeho kamarátov takže vošiel dnu a zložil si veci do skrinky ktorú nasledne zamkol. Nič sa tu nezmenilo. Všetko bolo presne také ako si pamätal s času pred prázdninami. Kráčal cez chodbu smerom k svojej triede. Vtedy nanho zozadu niekto skočil na čo chlapec dostal skoro infarkt. "Jeongin si blázon?!,, nahučal na kamaráta ktorému ale vzapätí postrapatil vlasy. "Ahoj Hyung,, usmial sa nanho nižší chlapec zo zlatými očami. "Kde je Seungmin a Hyunjin?,, spýtal sa starší mladšieho. "Možno už sú v triede,, povedal Jeongin a spolu išli do Hanovej triedy. Vošli dnu keď zbadali sedieť dvoch chlapcov ktorý sa rozprávali. "Hey Hyungovia!!,, zakričal na nich najmladší. Han nasledoval Jeongina a išli za ich dalšími priateľmi. "Jisung,, potľapkal ho po ramene chlapec s hnedými vlasmi trochu vyšši od neho. "Aj tebe ahoj Seungmin,, pozdravil sakrasticky kamaráta. "Dobrý deň Hyung,, pozrel na posledného chalana. "Ahoj Jisung,, pozdravil ho naspäť. Vtedy zazvonilo na posledných 5 minút prestavky čo bolo pre najmladšieho znamením že musí isť so svojej triedy. "Vidíme sa na obede,, zakýval im Jeongin a zmyzol na chodbe. Han si zložil veci vedľa Seungmina a Hyunjin si sadol pred nich. Zmena bola len v laviciach. Sedeli vo švorkách. Jednoducho dve dvojky boli oproti sebe a spolu vyrtvárali štvorku. Nevyberali si ešte veci lebo vedeli že učiteľ ich aj tak presadí podľa zasadacieho poriadku. "Práve sme sa so Seungminom bavili o školských rivaloch,, povedal Hyunjin Hanovi ktorý nanho pozrel. "A čo s nimi?,, spýtal sa prekvapený chlapec. "Su predsa v našom ročníku a čo ak nám ich dajú do triedy?,, povedal Hyunjin. "Pochybujem že všetkých troch,, odbil ho nižší kamarát. "No uvidíme,, povedal keď zazvonilo. Do triedy prišiel učiteľ a sadol si. Všetci vedeli že robí zasadací poriadok. Nakoniec sa konečne uráčil na nas pozrieť a pozdraviť nas. Traja chlapci sa obzerali okolo seba. Nikde nevideli ludi krorý su hrozby pre ich školu. Han počul ako si Hyung pred ním vydýchol no hneď na to do triedy vošli dvaja ludia. "O nie nie nie,, povedali si všetci traja chlapci v hlave. "Trieda toto su vaši nový spolužiaci Lee Minho a Lee Felix,, predstavil ich učiteľ. Oni však ani neprejavili zaujem o ich novú triedu. "Zatial si môžte sadnuť kde je voľne lebo zasadací poriadok som ešte nedokončil,, naposledy sa poobzeral po triede. "Dobre, postavte sa a ja vám poviem kde si máte sadnuť,, povedal po chvíli učiteľ a všetci sa postavili. "Pri stole tu v predu sedí Kang Taehyun, Yang Jungwon, Lee Heeseung a Kim Sunoo,, povedal štyria chlapci zaujali svoje miesta. Jisung a jeho priatelia neboli zaradený do druheho stola. "Pri stole uplne vzadu bude sedieť Kim Seungmin, oproti nemu Han Jisung,, prekvapene som pozrel na Seungmina ktorý mi môj pohľad opätoval a sadli sme si tak ako učiteľ kazal. No to sme ešte nevedeli čo príde. Dúfal som že vedľa mňa alebo vedľa Seungmina posadia Hyunjina. Skenovali sme učiteľa pohľadmi. "Vedľa Jisunga bude sedieť Lee Minho,, dopovedal učiteľ a chudák chlapec sa skoro zadusil. Seungmin pozrel na svojho kamaráta a potom sledoval ako unudený Minho skladá svoje veci na lavicu vedľa Hana. Zvyšok som nevnímal. Ostali sme iba v trojici a na poslednom voľnom mieste nesedel nikto. Chlapec ostal úplne omamený po tom čo zistil že po celý rok budem musieť sedieť s ním. Ano s ním! S človekom ktorý bol postrach pre celú školu. Chudák Jisung sa nechcel ani hýbať aby náhodou niako nenaštval Minha. Ak Minha niekto naštval nemal problém vraziť mu jednu pästou do nosa. Celé 4 hodiny sa skoro ani nepohol. Minho sa na hodiny ani nesustredil ale pozeral do mobilu. Keď konečne zazvonilo na obed Han a Seungmin si poupratovali veci a počkali na Hyunjina pred triedou. Keď si konečne sadli za voľný stôl všetci traja priatelia si vzdychli. "Ako sme to dopadli?,, spýtal sa Hyunjin. "Bol som s toho taký mimo že ani neviem s kým si skončil Hyung,, povedal som. "S kým asi,, prevrátil očami Hyunjin a so Seungminom sme hneď vedeli že myslí Felixa. Vtedy ako šíp k našemu stolu pribehol naš mladší kamarát. "Ahojte moji Hyungovia,, usmial sa a sadol si vedľa mňa. "Ahoj Jeongin,, povedal som bez zaujmu. "Stalo sa niečo?,, spýtal sa Jeongin. "Dali nám do triedy Felixa a Minha,, povedal Seungmin a chytil sa za hlavu. "Čo?!,, vykríkol mladší chlapec. "Hyunjin sedí vedľa Felixa a ja vedľa Minha,, povedal zúfalý Han. "Ou Hyung,, potľapkal Jisunga po ramene. "Hádam to niako prežiješ,, povedal a dojedal svoj obed. "Máte niečo po škole?,, spýtal som sa. "Nie,, povedali všetci naraz. "Podnikneme spolu niečo?,, spýtal som sa a dúfal som že kvôli ich nálade neodmietnu. "Nie Hyung prepač,, povedal Hyunjin. Jisung zosmutnel. "Važne si mi uveril?,, zasmial sa Hyunjin a buchol kamarátovi do ramena. "Tak to máte štastie,, vrátil to kamarátovi. Keď zjedli obed išli si po veci a vyšli pred školu. "Podme ku mne domov, nikto neni doma môžme hrať videohry a robiť debiliny,, ponúkol sa Hyunjin. Všetci samozrejme súhlasili čiže sme išli smerom k Hyujinovmu domu.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Ahojky....
Máme tu prvú časť z mojej fanfikcie. Chcem len povedať že tento príbeh nebol vôbec naplanovaný a vznikol úplne náhodne vďaka osobe ktorú som už spomínala:) nechcela som najprv vydať další príbeh lebo nechcem mať 2 rozpisané príbehy ale nakoľko je ten môj príbeh už skoro na konci tak hadam to nebude taký problém. Dúfam že sa vám tento príbeh bude pačiť aj keď to hovorím už asi 10. krát ale však čo už.

Shy + Popular = LOVE?? {MINSUNG} Where stories live. Discover now