Zobudil som sa na budík. Lenže ja som si budík nenastavoval. Posadil som sa a vypol som ho. Bolo čas vstavať takže som sa postavil a isiel som dole do kuchyne. Jinni tam nebola a našiel som len papierik z odkazom.
Dobre ránko Jisungie
Musela som dnes odísť skôr tak som ti večer nastavila budík;) ak by si chcel raňajky v chladničke sú palacinky
Prajem ti pekný deň:)-Jinni
Je zázrak ze som sa na ten budík vôbec zobudil lebo to sa mi veľa krát nepodarilo. Papierik som zahodil a išiel som sa osprchovať, spraviť rannú hygienu. Keď som bol hotový isiel som sa prezliecť a zobral som si tašku. Vysiel som z domu a išiel som do školy. Konečne som si nezabudol sluchadlá a cestou som mohol počúvať hudbu. Pred školou som stretol Hyunjina ktorý tiež práve prišiel. "Dobre ráno,, povedal keď ma videl. "Dobre ránko,, pribehol som k nemu a spolu sme išli dnu. Dali sme si veci do skriniek a išli sme do triedy kde sme zbadali Seungmina zo slúchadlami na ušiach. Prišiel som k svojej lavici a vtedy si ma všimol. "Ahoj,, povedal keď si stíšil hudbu. "Ahoj,, usmial som sa a hneď na to k nám prišiel Hyunjin. Aj s ním sa pozdravil a potom si sadol vedľa Seungmina. Jeongin tu asi ešte nebude.
"Seungmin?,, oslovil som ho. "Hm?,, povedal. "Prečo si nečakal Jeongina a išiel si do školy sám? Chodievate predsa spolu,, povedal som a smutne som naňho pozrel. "Neviem či teraz budem s vami chodiť von lebo som premýšlaľ že by som teraz s vami moc nebol a niako stratil city k Jeonginovi,, pokrčil plecami. "Nie!!,, vykríkli sme s Hyunjinom naraz a Seungmin na nas prekvapene pozrel. "Čo? Prečo nie?,, spýtal sa. "Nemôžeš sa teraz s nami prestaň stretávať len aby si stratil city k Jeonginovi, lebo to sa ti za prve nepodarí a za druhe Jeongin nevie čo sa tu deje takže nebude vedieť prečo s nami nie si,, vysvtelil som mu to niako. "Ale nemôžem s vami byť keď mi vadí ze tam je aj Junkyu,, povedal no Hyunjin mu skočil do reči. "Seungmin ty nevidiš ako sa o teba Jeongin bojí keď nie si s nami? Keď si nebol v škole ani nas nepozdravil a hneď sa pýtal na teba,, pozrel na kamaráta Hyunjin. "Čo tým akoze chcete dokázať?,, nadvihol jedno obočie Seungmin. "Jeongin ešte nepovedal že chová niake city k Junkyumu takže stále maš ešte šancu aj ty,, žmurkol na neho Hyunjin. "To pochybujem, už teraz sa správajú ako párik,, prevrátil oči Seungmin. "Ak sa to nevydarí určite neskôr stretneš aj niekoho lepšieho neboj,, potľapkal som ho po ramene. "Asi máš pravdu,, vzdychol si. "No aj tak nebude zlé keď to skúsiš aj s Jeonginom,, usmial sa Hyunjin a Seungmin nanho znova prekvapene pozrel. "Vidím že moje vety ta niako prekvapujú,, zasmial sa Hyunjin. "Ale ako skúsiť? Mám mu to povedať? Čo ak bude reagovať niako zle a už so mnou neprehovorí?,, Seungmin si schoval hlavu do dlaní. "Seungmin, nezistiš ak to neskusiš,, usmial som sa. "Ak by s tebov Jeongin uz neprehovoril to by bol zázrak, lebo on ťa má rád ako svojho staršieho brata a to by ti nikdy nespravil,, Hyunjin ho objal okolo pliec. "No veď to!! Že on ma berie len ako kamaráta alebo ako si povedal som pre neho ako starší brat, nikdy pre neho nebudem nič viac,, Seungmin si lahol na lavicu a vzdychol si. Vtedy do triedy pribehol Jeongin.
"Znova som ťa čakal pred tvojim domom Minnie,, Jeongin bol úplne zadychčaný a klesol na Minhovu stoličku čo mne neprišlo ako dobry nápad. "Deje sa niečo?,, spýtal sa keď videl Seungmina ležať na lavici. "Unavený,, povedal no uhol pohľadom. "Minnie, ty si furt unavený čo ty nespíš?,, strachoval sa Jeongin. "Spím ale vstávanie do školy je unavné,, vzdychol si a ja som ho len sledoval ako klame lebo nechce aby sa dozvedel pravdu. "Vyzeraš smutný,, zapozeral sa nanho Jeongin. "Nie som,, povedal a pozrel na mňa aby som niečo urobil.
"Um Jeongin maš dnes niake plány?,, spýtal som sa prvú otázku ktorá ma napadla. "Noo asi pôjdem von s Junkyum,, povedal a ja som jedným okom pozrel na Seungmina akú bude mať reakciu no on len ležal na lavici s pohľadom smerom k tabuli. "Minnie ak aj zajtra prídeš unavený tak ťa budem v noci strážiť aby si spal lebo nemôžeš byť každý deň unavený,, Jeongin znova pozrel na Seungmina. "Ja som vpohodee,, pozrel nanho Seungmin.
YOU ARE READING
Shy + Popular = LOVE?? {MINSUNG}
FanfictionHan Jisung Milý, tichý, hanblivý, trocha tvrdohlavý chalan. V škole nie moc obľúbený čo mu až tak nevadilo. Nebol rád stredobodom pozornosti. Neznamenalo to však že nemal kamarátov. Mal uplne idealny počet kamarátov s ktorými si rozumel. Lee Minho ...