~Jisung pov~Zobudil som sa a moje ráno bolo úplne rovnake ako každe. Jinni ma zobudila, osprchoval som sa, obliekol som sa, vynechal som raňajky a išiel som do školy. V strede cesty som stretol Hyunjina takže som k nemu pribehol a po zvyšok cesty sme išli spolu. "Hádam si to dnes Jeongin so Seungminom vyjasnia,, povedal Hyunjin. "Určite ano ale už by mohli teda niekde v súkromi,, zasmial som sa. "Tak to hej lebo Junkyu im to pekne skazil,, zasmial sa znova Hyunjin. "Aj ty by si si to mal vyjasniť s Felixom,, povedal som po chvílke. "Ano ano dnes sa s nim dohodnem,, povedal Hyunjin a ja som sa pousmial. "Možno po dnešnom dni tu budu dva nové pariky,, uškrnul som sa a Hyunjin sa zasmial. "No a naš Sungie bude slobodný,, potľapkal ma po pleci Hyunjin. "Nevadii,, zasmial som sa. "Tak uvidime čo povieš keď budeš obklopený dvomi párikmi,, zasmial sa Hyunjin a ja som pokrútil hlavov. Prišli sme do školy a odložili sme si veci každy do svojej skrinky. Hyunjin ma počkal a spolu sme išli do triedy. Keď sme prešli cez dvere hneď sme zbadali Seungmina ako zo sluchadlami sedi za svojou lavicou a pozerá do mobilu. Prišiel som k svojej lavici a vtedy ma Seungmin zaregistroval takže si dal dole sluchadla a pozrel na mňa z Hyunjinom.
"Kde máš Jeongina?,, spýtal som sa keď som si uvedomil že naš najmladši priateľ tu neni. "Nešli ste spolu?,, spýtal sa Hyunjin. "Nie, dnes ráno som si od neho našiel správu že ho nemám čakať a keď som sa pýtal že prečo nechal mi zobrazené,, pokrčil plecami Seungmin a skontroloval si mobil. "Hm zvlaštne,, zamyslel sa Hyunjin. "Hádam je vporiadku,, vzdychol si Seungmin. "Určite ano,, povedal som no vidno že jeho to moc nepresvedčilo. "Po škole pôjdem za nim,, povedal Seungmin a hneď ako to dopovedal zazvonilo na hodinu čiže Hyunjin sa postavil a prešiel na svoje miesto. Do triedy prišili Minho s Felixom a pár sekúnd po nich aj učiteľ. Minho si sadol vedľa mňa a nasa hodina sa začala.
~Hyunjin pov~
Sadol som si na svoje miesto a čakal som na učiteľa. Do triedy prišli Minho s Felixom a hneď na to aj učiteľ. Sledoval som ako Felix prechádza na svoje miesto vedľa mňa. Keď videl môj pohľad na ňom usmial sa na mňa a sadol si. Chcel som sa ho spýtať či sa dnes porozprávame no nechcel som nás zbytočne dostať do problémov tak som si povedal že počkam do konca hodiny.
Zazvonilo na koniec hodiny a Felix sa postavil aby išiel za Minhom no ja som ho zastavil svojou rukou. Felix sa hneď otočil hlavu a pozrel na mňa. "Um Felix?,, oslovil som ho. "Ano,, usmial sa a otočil sa na mňa celý tak som mu pustil ruku. "Ja len že či by sme sa dnes po škole nemohli stretnuť a porozprávať sa,, povedal som a čakal som čo povie. "Iste, hneď po obede?,, usmial sa. "Najlepšie,, usmial som sa tiež. "Budem tam,, povedal a išiel za Minhom. Ja som sledoval ako odchádza a tiez som išiel za svojimi priateľmi.
"Uz som sa dohodol s Felixom,, povedal som keď som prišiel k nim. "Tak hádam si to vyjasnite a budete spolu,, usmial sa Seungmin. "To iste hovorím aj ja tebe s Jeonginom,, zasmial som sa. "Tak pôjdem za ním po škole,, povedal Seungmin. Chvílu sme sa ešte rozprávali až dokým nezazvonilo a my sme znova museli isť na svoje miesta.
~Jisung pov~
"Už ti je lepšie, vyspatý?,, spýtal sa Minho cez hodinu. "Um hej už hej,, povedal som a Minho sa usmial. "Tak to je fajn,, povedal a znova sa otočil. Pokrčil som plecami a tiež som sa venoval hodine.
"Takže ideš za Jeonginom?,, spýtal som sa keď sme s chalanmi boli na ceste do jedálne. "Ano pôjdem,, povedal Seungmin. Prišli sme do jedalne a sadli sme si za voľny stôl. Vytiahli sme si obed a začali sme jesť. Zachvilu k našemu stolu pribehol Junkyu.
"Ahojte,, pozdravil nás a ja som mu uvolnil miesto vedľa mňa na ktore si sadol. "Ahoj, nevieš kde je Jeongin?,, spýtal sa hneď Seungmin. "Myslel som že to budete vedieť vy,, pozrel na nás Junkyu a popri tom si vytiahol obed. "My sme zas mysleli že to budeš vedieť ty lebo si s nim bol posledny,, povedal Seungmin. "Neviem o tom nič, včera bol uplne normálny,, pokrčil Junkyu plecami. "To je jedno, pôjdem za ním,, povedal Seungmin a dojedal svoj obed. "Pozdravuj ho,, povedal Junkyu. "Mhm fajn,, povedal Seungmin.
YOU ARE READING
Shy + Popular = LOVE?? {MINSUNG}
FanfictionHan Jisung Milý, tichý, hanblivý, trocha tvrdohlavý chalan. V škole nie moc obľúbený čo mu až tak nevadilo. Nebol rád stredobodom pozornosti. Neznamenalo to však že nemal kamarátov. Mal uplne idealny počet kamarátov s ktorými si rozumel. Lee Minho ...