Zobudil som sa no v izbe bola ešte tma. Typoval som že bude ešte skoro takže som ostal ležať. Zaspať sa mi už nedalo tak som sa pozrel na mobil aby som mal aspoň prehľad o čase. Bolo 6:11. Prečo som vsal tak skoro? Lahol som si a pozrel som do stropu.
Prešlo asi 15 minút čo som pozeral do stropu tak som si povedal že pôjdem vstať. Vstal som z postele a išiel som do kúpeľne sa osprchovať. Nasledne som si spravil rannú hygienu a potom som sa isiel prezliecť. Keď som mal všetko hotové len som si zobral tašku a vyšiel som von z domu. Bolo 7:13 ale aj tak som išiel. Chalani sa zase budú tváriť ako keby som vyhral v loteríi.
Prišiel som ku škole a naštastie už bola otverená. Vošiel som dnu a dal som si veci do svojej skrinky. Išiel som do svojej triedy kde bolo len pár mojich spolužiakov a ani jeden z mojich priateľov. Sadol som si na svoje miesto a pozeral som len tak po triede. Zachvilu do triedy prišiel Hyunjin a ked ma zbadal tak presne ako som vravel sa zatváril že Omg ako to že si už tu. Pokrútil som nad ním hlavov a ukázal som mu nech ide sem. On si zložil veci k svojej lavici a isiel k mojej. "Dnes znova niako skoro, Jisung ty sa meniš,, zasmial sa Hyunjin. "Už s tým prestante fakt,, zasmial som sa tiež. "Typujem že Seungmin príde zachvilu a potom pred zvonením zadychčaný Jeongin lebo znova čakal Seungmina,, povedal Hyunjin. "Asi hej,, zasmial som sa. "Dúfam že dnes neplanuješ byť po škole,, povedal Hyunjin. "Nie ak znova Minho nebude mat potrebu rozpravať,, prevrátil som oči. "Netvár sa tak že by si ho najradšej zavraždil na mieste lebo dobre viem že ho aspoň trošku máš rád,, Hyunjin sa nevinne usmial a ja som vyvalil oči. "Čo prosím?! Nie nemám ho rád ani trošičku,, protestoval som. Chcel niečo povedať no zastavil sa lebo pozrel na dvere a usmial sa od ucha k uchu. Myslel som že tam bude Felix ale mýlil som sa. Bol tam Seungmin a vedľa neho Jeongin. Usmial som sa tiež. Tak konečne Seungmin išiel z Jeonginom do školy. Seungmin si sadol na svoje miesto a Jeongin na Minhove vedľa mňa.
"Konecne si ho nenechal isť samého do školy,, Hyunjin dal ruku na Seungminove rameno. "No však nemôže kvôli mne chodiť neskoro,, povedal Seungmin. Už vyzeral lepšie. Nebol taký smutný a vyzeral že je štastný. "Ano konečne som sa dočkal že keď som tam prišiel už tam stál aj on,, usmial sa Jeongin na Seungmina. "Spravil si ty niečo so Seungminom?,, spýtal sa prekvapený Hyunjin Jeongina. "Nie prečo?,, zasmial sa Jeongin. "Však už neni taký unaveny a smutný,, Hyunjin pozrel na Seungmina. "Som sa konečne dobre vyspal,, zasmial sa Seungmin. Za tým muselo byť niečo iné. Hneď ako Jeongin odide sa na to spýtam. Lenže Hyunjin kašlaľ na Jeongina. "Hej Seungmin, zmenilo sa niečo? Je niečo lepšie? Dozvedel si sa niečo nové čo ťa potešilo?,, zasypal ho otázkami. "Čo nie len sa cítim omnoho lepšie a sám neviem prečo,, usmial sa. "Tak ja uz pôjdem a vidíme sa na obede,, usmial sa Jeongin a postavil sa. "Tak ahoj Innie,, zakývali sme mu a on zmyzol. Ja a Hyunjin sme sa otočili k Seungmimovi ktorý nás pozoroval.
"Tak hovor čo sa stalo?,, vyzvedal Hyunjin. "Čo by sa malo stať?,, nadvihol jedno obočie Seungmin. "No zdaš sa nám niaky priliš štastný,, zasmial som sa. "Noo možno tu je jedna vec,, povedal Seungmin. "A čo také?,, nespúštali sme z neho oči. "Dozvedel som sa že dnes Junkyu nepríde takže fajn,, povedal a my sme sa zasmiali. "Ach Seungmin,, Hyunjin si dal ruku na jeho rameno. "Tým pádom by si mohol isť za Jeonginom a povedat mu svoje city,, žmurkol nanho Hyunjin. "Čo?! Nie!,, zakričal Seungmin tak že na nás pozrela celá trieda. "Prečo nie?,, zakňučal som. "Lebo to neni dobrý nápad,, vzdychol si. "Nie musiš sa niekedy priznať,, povedal Hyunjin. "Nie ja nemôžem zničiť naše priateľstvo kvôli hlúpim citom,, Seungmin znova zosmutnel. "Hyung,, podišiel som k nemu. "Tie city asi nebudú hlúpe lebo ti na ňom vážne záleží a máš ho rád, preto si ho musiš ziskať skôr ako Junkyu,, chytil som mu ruky a on na mňa pozrel. "Nechceli ste nahodou aby bol Jeongin s Junkyum?,, nadvihol obočie Seungmin. "No chceli ale samozrejme pre teba čokoľvek,, usmial sa Hyunjin. "Dobre dobre ešte si to premyslím,, povedal Seungmin a my s Hyunjinom sme sa na seba usmiali. Zazvonilo a ja som pustil Seungminove ruky. Sadol som si na svoje miesto, Hyunjin išiel na svoje a sledovali sme ako učiteľ vchádza do triedy. Minho ani Felix tu neboli.
ESTÁS LEYENDO
Shy + Popular = LOVE?? {MINSUNG}
FanficHan Jisung Milý, tichý, hanblivý, trocha tvrdohlavý chalan. V škole nie moc obľúbený čo mu až tak nevadilo. Nebol rád stredobodom pozornosti. Neznamenalo to však že nemal kamarátov. Mal uplne idealny počet kamarátov s ktorými si rozumel. Lee Minho ...