Kapitola 3.

83 7 0
                                    

"Už sa aj uráčilo prísť chlapci,, povedal učiteľ. Chudák chlapec sa ani nechcel pozrieť na chlapcov čo tam stáli. Oni učiteľa úplne odignorovali a išli si sadnuť. Keď som počul kroky smerované k našej lavici vzdychol som no až priliš nahlas. Cítil som Minhov pohľad na mne. Moje srdce sa rozbúchalo od srachu a ani som sa radšej nepozeral hore. Minho si sadol a vytiahol si niaky zošit. Zvyšok hodiny sa Jisung ani nehýbal.

"Jisung poď rozdať papiere,, zavolal Jisunga cez tretiu hodinu učiteľ. Chlapec sa odsunul no drgol do Minha krorý spravil čiaru cez svoj papier. Minho vražedným pohľadom pozrel na Jisunga ktorý skoro zomrel od strachu. Rýchlo sa postavil a išiel k ucitelovi. "Prečo som taky babrák,, hovoril si keď rozdával papiere. Nakoniec dal papiere svojej lavici a tie čo ostali vrátil učiteľovi. Do konca hodiny sme mali iba vyplňat tie papiere a učiteľ si ťukal do počitaču. Konecne zazvonilo. Minho vstal z lavice, išiel za Felixom a spolu išli na chodbu. Hyunjin si sadol na voľne miesto na našej lavici. "Ako ste prežili tieto 3 hodiny?,, spýtal sa. "Hrozne, najprv ma Minho počul ako som vzdychol keď si sadal a potom som doňho drgol tak že spravil čiaru cez svoj papier no a pri obydvoch situaciach na mňa hodil horový pohľad,, povedal zúfalo Jisung. "Čo ty Hyung,, pozrel na Hyunjina. "Mne sa naštastie nič nestalo,, povedal. "Tak to maš dobre,, povedal Seungmin. Zazvonilo a začala dalšia hodina.

"Ešte 5 minút,, pošepkal Jisungovi Seungmin. Jisung si vydýchol a posledny krát sa sustredil na to čo píše. Za tých slubených 5 minut zazvonilo a ich vyučovanie sa skončilo. Dvaja kamaráti si zbalili veci a počkali na tretieho. Spolu si sadli na obede a zachvilu za nimi dobehol najmladší kamarát. "Prežili ste to?,, spýtal sa Jeongin keď si vyťahoval obed. Ja som mu porozprával čo sa mi stalo. "Chudák,, dal mi okolo ramen ruku. "Neviem ako to prežijem do konca školského roka,, povedal a vzdychol som si. Boli sme zabraty jedenim svojich obedov keď k nám pribehlo dievča. "Seungmin! Seungmin!,, kričalo dievča a ja som na ňu pozrel. Bola to Seungminova sestra Kim Ha-eun. "Čo potrebuješ?,, pozrel na ňu jej brat. "Potrebujem aby si po škole išiel domov a nakŕmil toho prekliateho psa,, zasmiala sa Ha-eun. "Aká vyhovorka je to tentoraz?,, spýtal sa Seungmin. "Po obede mám ešte hodinu klavíru a niekto ho musi isť nakŕmiť,, povedala. "Maš štastie že maš dobru výhovorku,, zasmial sa a ona sa usmiala. "Ako sa maš Ha-eun?,, spýtal som sa. "Mam sa skvele,, povedala a sadla si vedľa svojho brata. "A vy? Ako sa máte?,, spýtala sa a začala jesť. "Ani sa nepýtaj,, vykrikol Hyunjin a ona nanho prekvapene pozrela. "Stalo sa niečo?,, spýtala sa prekvapene. "Seungmin sa ti ešte nepochválil?,, spýtal sa najmladší chlapec. "Um nie neviem čo myslíte,, povedala jeho sestra. Vyrozprávali sme jej ako nám dali do triedy tých dvoch chlapcov a to že ešte s nimi musia aj sedieť. "Preboha to ma mrzí,, povedala a Hyunjin sa zasmial. "Chces si to vymeniť?,, spýtal sa a ona nanho pozrela. "Nie ďakujem,, zasmiala sa. "Idú po nich predsa všetky babi v tejto škole,, podpichoval ju Hyunjin. "Hwang Hyunjin prestaň!,, povedala a on sa zasmial. "Moja sestra nie je taka blbá aby sa zamilovala do takých ludí,, povedal Seungmin a dal ruku na jej rameno. Jedli sme keď celá jedaleň stichla. Do jedalne totiž vošli štyria chlapci medzi ktorými boli ich dvaja spolužiaci. Sadli si za jeden stôl a jedli obed. "Takže máte v triede Felixa a Minha?,, spýtala sa Ha-eun keď pozerala ako kráčaju cez jedáleň. "Hej,, povedal Hyunjin. "Moja kamaratka je v tom istom ročniku ako vy a v triede ma Changbina,, Ha-eun vystrašene povedala. "Je s toho celá vystrašená lebo Changbin sedí za ňou,, povedala Ha-eun. "Nezavidím,, povedal jej brat a dojedol svoj obed. Jeongin a Ha-eun boli o ročník nižšie. Keď sme konečne všetci dojedli sestra Seungmina im zakývala a bežala na svoju hodinu. Oni išli spolu ku svojim skrinkám. Otvoril som si skrinku a vybral som si veci. No keď som zatváral skrinku a otočil som sa narazil som do chalana obydvaja sme padli na zem. "P-preč nechcel som,, povedal som vystrašene a pozrel na dotyčného koho som zrazil. Zamrzol som keď som videl chalana z vyšieho ročníka. Bol to Choi Soobin. Je to šikanátor školy spolu z jeho priateľmi. "Toto si pokašlaľ,, vstal zo slovami a Jisungove srdce sa rozbúchalo. Teraz skončí z rozbitým nosom. "Jisung si vpohode?,, počul kamarátov ktorý sa k nemu blížili. "Chyťte ich!,, zakričal Soobin a jeho priatelia chytili tých jeho. "J-ja p-prepač važne som nechcel,, chlapec vystrašene koktal. "To je pre mna neplatné,, povedal Soobin a blížil sa k Jisungovi. Jisung cúval dozadu no narazil do svojej skrinky. Videl že strašne veľa ludí sa pozerá. No jasné nemajú čo na práci len sa pozerať ako niekoho mlátia. Vystrašene pozrel na Soobina. Ten ho chytil za tričko a sotil do skrinky. Chlapec narazil do skrinky chrbtom a padol na zem. Potom ucítil bolesť na rebrách. Soobin ho kopol do rebier a Jisung sa schúlil do klbka na zem. Soobin ho vytiahol na nohy a vrazil mu do nosa. "Dajte mu pokoj!,, počul Seungmina. Jisung sa ledva hýbal a klesol znova na zem. Nevládal. Soobin ho zničil. Všetko ho bolelo.

"Nepočuli ste, dajte mu pokoj!,, zakričal zrazu niekto. Jisung tento hlas nepoznal ale nevládal sa pozrieť kto to je. Chlapec ktorý stal nad schuleným Jisungom sa pozrel kto ho vyrušuje. Keď videl toho dotycneho zbledol. "Čo ti také spravil keď ho takto mlátiš?,, spýtal sa ten dotyčný. "A čo sa tebe stalo ze sa ho zastávaš?,, spýtal sa Soobin. "Ak budeš mať dobry dôvod nechám ťa ubližovať mu,, pokrčil plecami chalan pred ním. "Drgol do mňa a zhodil ma,, povedal Soobin a chalan pred ním nadvihol obočie. "Naschvál?,, spýtal sa. "Ano!,, zakričal Soobin. "Nebolo to naschvál, bolo to omylom keď chcel odisť od skrinky!!,, zakričal Jisungov kamarát. Chlapec pozrel nanho. "Puste ich,, povedal a pozrel na Soobina. Ten ukázal nech ich pustia. Chalan odignoroval Soobina a išiel k schulénemu Jisungovi. "Si vpohode?,, spýtal sa a pozrel na úboheho chlapca. Jisung otvoril oči a pozrel na dotyčneho nad ním. Zbledol. Stál nad ním Lee Minho. "J-ja ano s-som v-vpohode,, povedal koktavo Jisung. "Poď,, povedal Minho a vytiahol ho na nohy. Lenže Jisung mal bolesti a padol znova na zem. Vtedy k nemu pribehli jeho priatelia. "Odvedieme ho domov,, povedal najmladší Minhovi a Hyunjin so Seungminom zdvihli Jisunga. Minho ich pozoroval ako odchádzaju a vratil sa k svojim priateľom. "Teda Minho, toto by som od teba nečakal,, podpichoval ho Felix. "A čo som mal robiť? Nechať Soobina aby ho zmlátil za taku sprostosť?,, spýtal sa keď si sadal znova za ich stôl. "Nebol to ten ubožiak čo sedí vedľa teba?,, spýtal sa znova Felix. "Ano bol,, povedal chladne Minho.

Štyria chlapci prišli k Jisungovi domov a položili ho na jeho posteľ. "Hyung, si vpohode?,, spýtal sa Jeongin. "Som uplne vpohode,, klamal kamarátovi. "Nie, to teda nie si videl si sa?!,, spýtal sa Seungmin. "Na to kašlite, práve ho zachránil Lee Minho!,, zakričal Hyunjin. "Hyunjin šibe ti to skôr na to kašli veď je zranený to budeme riešiť skôr ako to že ho Minho zachránil,, napomenul Jeongin kamaráta a vytiahol vreckovku. "Hyung ak to bude bolieť tak prepač ale po celej tvári maš krv,, povedal a začal mu utierat tvár. "Vyzerám tak strašne?,, spýtal sa zúfali chlapec. "Maš asi rozbitý nos ale inač na tvári nič važne,, povedal a doutieral mu tvár. Jisung si vzdychol a pozrel na ostatných kamarátov. "Hyung čo ťa ešte bolí?,, spýtal sa Seungmin. "Rebrá, Soobin mi strašne kopol do rebier,, chytil sa chlapec za hruď. Jeongin mu vyhrnol tričko. "Hyung, maš tu samé modriny,, povedal. "Kde maš niake krémy?,, spýtal sa Hyunjin. "Idem ti ukázať,, chlapec sa snažil postaviť no bolesť ho premohla a musel zostať na posteli. "Sú v kúpelni v skrinke, hádam to najdete,, povedal a jeho dvaja priatelia išli do kupeľne. "Važne sa mi to nesnívalo? Zachránil ma Minho?,, spýtal sa chlapec kamaráta. Jeongin prikývol. "Neviem prečo to urobil no som mu vďačný,, povedal mu kamarát. "Musím sa mu zajtra poďakovať,, povedal chlapec a vzdychol si. "Poviem Jinni aby ťa nepustila do školy,, povedal mu kamarát a on nanho pozrel. "Prečo? Veď som vporiadku,, popieral to. "Jisung, nevieš sa ani postaviť nie to chodiť celý deň,, povedal mu kamarát prísne. Jisung vedel že nemá šancu takže si len vzdychol a čakal kým pridu Seungmin s Hyunjinom. Zachvilu prišli a podali Jeonginovi niake mastičky. Chlapec začal natierať kamarátove modriny. "Ow!,, kamarát sykol od bolesti. "Prepač, Hyung,, ospravedlnil sa a ponatieral mu všetky modriny. "Môžte už isť som vpohode,, povedal Jisung no kamaráti pokrútili hlavov. "Ostaneme tu až kým nepríde tvoja sestra,, povedal Jeongin. "Do riti, mal som isť domov,, chytil sa za hlavu Seungmin. "Kludne choď Hyung mi tu ostaneme,, povedal Hyunjin a Seungmin sa postavil. "Nie že pôjdeš zajtra do školy,, napomenul kamaráta pred tým ako odišiel. Usmial sa na neho a vyšiel z izby. Traja kamaráti boli mlčky v izbe. "Možno už môžem položiť otázku prečo ťa Lee Minho zachranil,, povedal Hyunjin. "Kiežby som to vedel,, povedal Jisung a Jeongin pokrčil plecami. "Zjavne mu len vadilo že ma bijú za taku blbosť,, uvažoval nahlas Jisung. "Veď on robí to iste,, uchechtol sa Hyunjin. "Hyunjin ma pravdu,, potvrdil to Jeongin. "Tak potom neviem,, povedal Jisung.

Rozprávali sa ešte asi pol hodinku keď počuli otváranie vchodových dverí. "Hyunjin idem po Jinni,, povedal Jeongin a postavil sa. Hyunjin prikývol a Jeongin odišiel. Zachvilu prišiel do izby Jeongin a za ním moja vystrašená sestra. "Preboha Jisung,, pribehla ku mne. "Jinni neboj sa tuto Jeongin sa o mna postaral,, povedal chlapec a jeho kamarát sa usmial. "Ďakujem ti Jeongin,, povedala a on sa usmial aj na ňu. "To je maličkosť,, povedal.

Chalani ešte chvilu počkali a potom vysvetlili Jinni čo sa stalo. Nasledne odišli a ja som ostal ležať na posteli. Vsetko ma bolelo a nemohol som sa poradne ani hýbať. Zachvílu prišla Jinni do mojej izby aj s jedlom. Niako som sa dokázal najesť a nasledne som zaspal. Stále mi však išlo hlavov prečo ma Minho zachránil.

Shy + Popular = LOVE?? {MINSUNG} Where stories live. Discover now