Zobudil som sa klasicky na to že ma Jinni budila a moje ráno prebiehalo úplne rovnako. Osprchoval som sa, spravil hygienu, obliekol som sa a samozrejme ako vždy som vynechal raňajky. Zobral som si tašku a išiel som do školy.
Hyunjin už bol v triede čiže keď ma videl hneď išiel za mnou. "Ahoj,, pozdravil som ho. "Čauko,, usmial sa a sadol si na Seungminove miesto. "Dnes si tu výnimočne skôr ako oni dvaja,, uškrnul sa Hyunjin. "Všetci s toho robíte len drámu,, zasmial som sa. "Tak ale to je neuveriteľne keď ty prideš skôr do školy,, zasmial sa aj Hyunjin. "Hm žeby tentokrát oni meškali,, pozrel som na mobil. Za 10 minút malo zvoniť. "Možno zaspali,, pokrčil plecami Hyunjin. "Určite obydvaja,, povedal som sakrkasticky. "Tak ja nevieem,, Hyunjin zdvihol ruky na obhajobu.
Zachvílu do našej triedy pribehol Jeongin. "Aho-,,
"Je tu Seungmin?,, prerušil nás najmladší. "Um ešte nie prečo?,, spýtal sa Hyunjin. "Nečakal ma pred jeho domom ako každé ráno tak som myslel že bude už v škole,, povedal a ja s Hyunjinom sme na seba pozreli. "Ak nepríde, cez obed pôjdeme za Ha-eun,, povedal som Jeonginovi a on prikývol. "Pôjdem už,, povedal Jeongin. "Okay, vidíme sa na obede,, zakývali sme mu a on odišiel do svojej triedy.
Po chvilke do triedy vošli Minho s Felixom. Hyunjin pozrel na Felixa a ja som sa usmial. "Hmm na koho pozeraš?,, spýtal som sa. "Č-čo, na nikoho,, odváril zrak a pozrel späť na mňa. "Aj tak som videl na koho si pozrel,, uškrnul som sa a on pretočil očami. "Choď si už k nemu sadnuť lebo začne hodina,, povedal som a nevinne som sa usmial. "Uži si to tu sám s Minhom,, povedal a odkráčal na svoje miesto. Minho sa ešte bavil s Felixom ale Seungmin tu nebol. Ach Seungmin prečo mi toto robiš.
Zazvonilo a on nikde. Už som vedel že nepríde takže som si vzdychol a vybral veci na hodinu. Minho si sadol vedľa a spravil to iste. "Kde maš kamaráta?,, spýtal sa Minho v strede hodiny ako keby si to všimol len teraz. "Um ja sám neviem, nehovoril že by nemal prisť,, pokrčil som plecami. "Možno znova zaspal,, pokrčil plecami aj Minho. Trochu som sa aj bál či sa nestalo niečo vážne. Včera keď odchádzal sa správal divne a nechcem aby sa trápil. Takže nabudúce ho nenechám odisť bez toho aby mi zveril čo ho trápi.
Time skip
Konečne nam skončili všetky hodiny a ja s Hyunjinom sme išli na obed. "Prežil si to sám s Minhom?,, spýtal sa Hyunjin ked sme hľadali voľny stôl. "Hej dalo sa to,, pokrčil som plecami. "Tam je voľny stôl,, ukázal Hyunjin a rýchlo pribehol k tomu stolu. Sadli sme si a začali sme jesť. "Kde je Jeonginshi?,, spýtal som sa. "Asi niekde s Junkyum,, uškrnul sa Hyunjin.
"Bud ticho Hyung,, Hyunjina niekto zozadu buchol po hlave. Jeongin si k nám prisadol a vytiahol si jedlo. "Seungmin neprišiel?,, spýtal sa. "Inak vidiš musime isť za Ha-eun,, poobzeral som sa po jedalni a hľadal kde sedí Seungminova sestra. "Môže si k nám prisadnuť Junkyu?,, spýtal sa Jeongin. "Iste,, uškrnul sa Hyunjin a Jeongin ho udrel. "Už sa neuškrňaj Hyung,, povedal Jeongin a Hyunjin sa zasmial.
Najmladší chlapec zamával na jeho spolužiaka a ten prišiel k ich stolu. "Ahojte,, usmial sa na starších a sadol si vedľa Jeongina. "Ahoj,, odzdravili ho a jedli dalej.
"Pôjdem sa pozrieť po Ha-eun,, postavil som sa. "Okay,, povedal Hyunjin a ja som odišiel. Hľadal som stôl kde by som ju videl. Nakoniec som ju zbadal pri stole z jej spolužiačkami. Išiel som ku stolu.
"Um ahoj Ha-eun,, pozdravil kamarátovu sestru. "Ahoj Jisung potrebuješ niečo?,, usmiala sa. "Mohla by si na slovičko?,, spýtal sa a ona prikývla. Zobrala sa veci a išla za chlapcom. Chlapec ju priviedol k ich stolu a obydvaja si sadli. "Ahoj Ha-eun,, pozdravili ju Jeongin a Hyunjin. "Ahojte,, odzdravila ich. "Inak toto je Junkyu, nový spolužiak,, predstavil Jeongin priateľa vedľa neho. "Teší ma Junkyu, som Ha-eun,, podala mu ruku. "Aj mňa teší,, usmial sa a ruku jej prijal.
YOU ARE READING
Shy + Popular = LOVE?? {MINSUNG}
FanfictionHan Jisung Milý, tichý, hanblivý, trocha tvrdohlavý chalan. V škole nie moc obľúbený čo mu až tak nevadilo. Nebol rád stredobodom pozornosti. Neznamenalo to však že nemal kamarátov. Mal uplne idealny počet kamarátov s ktorými si rozumel. Lee Minho ...