Kapitola 15.

104 9 2
                                    

~Jeongin pov~

Išiel som za Junkyum do jedálne a sadli sme si za voľny stôl. Vybral som si obed a začal som jesť. Zachvílu do jedálni prišli aj moji priatelia a sadli si k nám. "Čaute,, pozrdravili nás a my s Junkyum sme odzdravili. Ešte som si v hlave upravoval čo poviem Seungminovi. Nevedel som presne či to vyjde ale chcel som to skusiť. Dojedol som svoj obed a pozoroval som ako jedia ostatný.

~Jisung pov~

Dnešný deň bol dosť únavný. Prišiel som do školy a jediná vec ktorú som chcel bolo aby už zazvonilo a ja som mohol isť domov si lahnuť. Aj keď som včera prespal skoro celý deň bol som unavený. Sadol som si na svoje miesto a lahol som si na lavicu. Zachvilu prišiel aj Hyunjin zo Seungminom. "Unaveny?,, spýtal sa Seungmin. "Veľmi,, vzdychol som si. "Aj ja by som spal,, zívol si Hyunjin. "Prespali ste včera celý deň,, zasmial sa Seungmin. "No hej ale aj tak by som spal,, zasmial sa Hyunjin. "Ja tiež,, povedal som a Seungmin nad nami len krútil hlavov. "Dnes sa mám stretnuť s Jeonginom a porozpravať sa,, povedal po chvílke ticha Seungmin a my s Hyunjinom sme hneď ožili. "Musíme hneď všetko vedieť,, vykríkol Hyunjin a ja som prikývol. "Čo ak budu po dnešku spolu?!,, povedal Hyunjin len tak. "To by bolo super,, pridal som sa k namu a Seungmin si schoval hlavu do dlani. "Prestante,, povedal a my sme sa zasmiali. "Seungminnie sa hanbiiii,, zasmial sa Hyunjin. "Aaa stop!!,, Seungmin sa zasmial. My sme sa na ňom len smiali. Keď zazvonilo Hyunjin si išiel sadnuť na svoje miesto a zachvilu prišiel Minho s Felixom a naše hodiny začali.

"Je ti už lepšie?,, spýtal sa Minho. "Hej už hej ale som unavený aj keď som včera prespal celý deň,, vzdychol som si a Minho sa zasmial. "Prvý krát si pil alkohol čo,, zasmial sa znova. "Noo hej,, povedal som. "Ale hlava ťa už nebolí,, uistil sa Minho. "Nie nie len som unavený,, povedal som. "Tak fajn,, povedal a otočil sa odomňa. Cez veľku prestávku sme ja Hyunjin a Seungmin išli na chodbu len tak sa prejsť.

"Bože prečo sa tak stresujem pre takú blbosť?!,, chytil sa za hlavu Seungmin. "To zvladneš,, potľapkal som ho po ramene. "Neviem čo od toho rozhovoru mám očakávať,, vzdychol si Seungmin. "Možno si za tie dni Jeongin niečo uvedomil a teraz ti to chce povedať,, povedal Hyunjin a Seungmin len krútil hlavov. "No však nechaš sa prekvapiť,, povedal som a Seungmin si znova vzdychol. "Neboj je to Jeongin, nič zlé to nebude a keby aj ano povie ti to najmilšie ako sa bude dať lebo je to proste Jeongin,, povedal Hyunjin a ja som prikývol na súhlas s ním. "Asi máte pravdu,, povedal Seungmin.

"Inak ešte som sa nedozvedel čo sa stalo na párty medzi tebov a Felixom,, spomenul som si po chvílke ticha medzi nami. "Oooo vidiš na to som sa chcel spýtať,, spomenul si aj Seungmin. "Noo tak trošku sme sa pobozkali?,, povedal Hyunjin ako keby nič. "ČO?!,, vykrikli sme naraz zo Seungmin a Hyunjin až nadskočil. "Nooo,, zasmial sa na nás Hyunjin. "To si nám mal povedať hneď!!,, povedal Seungmin. "Nepýtali ste sa,, pokrčil plecami. "Takže ste už spolu?!,, spýtal som sa a videl som že táto otázka Hyunjina trochu zaskočila. "Noo ja neviem, vlastne sme si k tomu nič nepovedali a on len povedal že ku mne niečo cíti a ja to iste ale nič viac,, povedal Hyunjin. "Ale cíti k tebe niečo,, povedal som. "No povedal to akože zjavne ano,, hovoril Hyunjin. "Tak potom sa ho na to len spýtaj,, navrhol Seungmin. "Asi to aj spravím,, povedal Hyunjin. "Dnes ale nie, možno zajtra,, povedal. "Tak fajn,, povedal som. Hneď na to zazvonilo a my sme išli znova do triedy.

Time skip

Naše hodiny konečne skončili a my sme išli na obed. Videli sme ako už Jeongin a Junkyu sedia pri jednom zo stolov tak sme išli za nimi a prisadli sme si. "Čaute,, pozdravili sme ich a oni nás odzdravili. Pri jedení sme boli len ticho. Videl som na Seungminovi že je nervózny. Len som mu chytil jednu ruku a dalej som jedol. Videl som ako sa na mňa usmial a potom znova začal jesť. Keď som dojedol ukázal som Seungminovi palce hore a s Hyunjinom sme odišli z jedálne.

Shy + Popular = LOVE?? {MINSUNG} Donde viven las historias. Descúbrelo ahora