Teraz čo zo Seungminom??
Netušim či mu city opätovať viem alebo nie. Musím si premyslieť čo spravím pred tým než mu to poviem. Zajtra idú na tu párty no doobeda by sme sa možno stihli porozprávať. Kašlem na to. Porozprávame sa v pondelok. Musim si to poriadne premyslieť. Zahodil som na teraz myšlienky za hlavu a išiel som sa niako odreagovať von. Vážne som nechcel furt myslieť len na takéto veci. Zobral som si sluchadlá a vyšiel som z domu. Pustil som si hudbu a len tak som sa išiel prejsť.
~Jisung pov~
"Nemaš ani poňatie ako sa mi na tú party nechce,, vzdychol si Seungmin. Sedeli sme v parku na lavičke a rozprávali sme sa. "No musiš isť s nami,, povedal som. "Niako to prežijeme neboj,, povedal Hyunjin. "Poďme už mne je zimaaaa,, zakňučal Seungmin. "Zima?! Ty si na hlavu však,, zasmial sa Hyunjin. "Dobre poďme,, povedal ked ho Seungmin prepichol pohľadom. Boli sme ešte asi tak 2 hodinky u Hyunjina a potom sme išli ja a Seungmin domov.
Doma som sa osprchoval a išiel som dole. "Daš si už večeru?,, spýtala sa Jinni. "Ano ďakujem,, usmial som sa a ona prikývla. Najedli sme sa a ja som išiel do obyvačky. Zajtra je víkend takže môžem spať dlho. Pustil som si niaky seriál a pozeral som asi do jedenástej. Rozhodol som sa isť už spať aby som nespal do jednej. Jinni už spala takže som len vypol telku a išiel som do svojej izby. Lahol som si a v momente som zaspal.
_ _ _
Zobudil som sa na to že mi slnko svieti do oči. Zastrel som závesy a snažil sa zaspať znova no nedalo sa. Pozrel som na mobil aby som zistil do kedy som spal. Bolo jedenásť hodin. Posadil som sa na posteľ a trvalo mi dalších 10 minút než som sa uráčil konečne postaviť. Išiel som dole a v obyvačke som našiel Jinni na mobile. "Ale dobre ránko,, zasmiala sa keď ma zbadala. "Dobre,, povedal som ospalo a išiel som do kuchyne. Spravil som si len cereálie s mliekom. Sadol som si za stôl a ani som nevedel nad čím rozmýšlam. Myšlienkami som ešte spal. "Aké maš dnes plány?,, vytrhla ma zo spania Jinni. Mám jej povedať že idem na party?? Radšej nie. "Idem prespať k Hyunjinovi,, povedal som.
"Aha takže prídeš až zajtra?,, spýtala sa. "Ano,, potvrdil som. "Okay,, povedala a išla asi do svojej izby. Ja som po 20 minútach dojedol a odpratal som si. "Ak budem celý deň takýto spomalený na tu párty sa môžem začať chystať 4 hodiny pred tým,, pomyslel som si keď som sa išiel osprchovať. Keď som bol hotový dal som sa len do teplákov, trička a išiel som do svojej izby. Zobral som mobil a zavolal Hyunjinovi."Ano Jisung?,, spýtal sa hneď ako zdvihol. "Ahoj, počúvaj kedy sa stretneme? Až na párty alebo pôjdeme najskôr k niekomu z nas a potom spolu?,, spýtal som sa. "Môžme isť k Seungminovi a od neho tam,, navrhol Hyunjin. "Sranda že sa pozývame k nemu domov a ani o tom nevie,, zasmial som sa. "Ja mu zavolám,, povedal Hyunjin. "Tak fajn, napis potom ako teda,, povedal som. "Dobre tak zatiaľ sa maj,, zasmial sa Hyunjin a zrušil.
Lahol som si na posteľ a len tak pozeral do stropu. Bol som celkom nervózny. Nikdy som nebol na párty a už vôbec nie na párty tak populárneho chalana ako je Chan. Vtedy mi napadla ďalšia otázka. Čo si dám na seba? Prešiel som ku skrini a otvoril som ju. Treba byť vôbec na párty slušne oblečený? Do reality od premýšlania ma vrátilo pípnutie mobilu. Typoval som že to bude Hyunjin a aj to bol Hyunjin.
HwAnG_Hyunjin: o 17:30 u Seungmina;)
Jisung: budem tam:)
Zobrazené
Položil som mobil a vrátil som sa spät ku skrini. Prezlečiem sa u Seungmina lebo musím pred Jinni vyzerat nenápadne. Mal by som jej povedať že idem na párty no radšej nie. Môj mobil znova zapípal a tak som prešiel k nočnému stolíku. Zobral som mobil a pozrel sa kto mi píše. Bol to Minho. Vyvalil som oči a čo najrýchlejšie otvoril správu.
ESTÁS LEYENDO
Shy + Popular = LOVE?? {MINSUNG}
FanficHan Jisung Milý, tichý, hanblivý, trocha tvrdohlavý chalan. V škole nie moc obľúbený čo mu až tak nevadilo. Nebol rád stredobodom pozornosti. Neznamenalo to však že nemal kamarátov. Mal uplne idealny počet kamarátov s ktorými si rozumel. Lee Minho ...