~Jeongin pov~
Dopozerali sme film a keď som vypol telku vonku už bola tma. Pozrel som na Seungmina ktorý ma držal čo najbližšie pri ňom a usmial som sa. "Prečo sa usmievaš?,, pozrel na mňa Seungmin. "Lebo si zlatý,, zašepkal som. "To hovorí ten pravý, ktorého celá škola pomaly pozná lebo je to ten najviac roztomilý chlapec na škole...pre mňa aj na celom svete,, Seungmin sa zasmial a moje líčka nabrali červenú farbu. "Už budem musieť isť...aj keď sa mi nechce isť preč od tohto roztomilého chlapca,, uškrnul sa Seungmin a naklonil sa aby mi dal pusu na nos. "Šup lebo sa o teba budú báť...ale ani ja nechcem aby si odišiel,, zafňukal som keď sa Seungmin postavil zo sedačky. "Innie prestaň byť tak rozkošný,, pošteklil ma a ja som sa zasmial. "Však dobre dobre,, postavil som sa aby som ho odprevadil. "Vidíme sa zajtra v škole babe,, Seungmin si ma pritiahol za pás do bozku a ja som sa začervenal. "A-Ano...,, povedal som trochu zaskočene. Seungmin sa uchechtol a pobozkal mi čelo. "Ľubim ťa,, zašepkal a dal si mikinu. "Aj ja teba,, povedal som a objal som ho okolo krku predtým než odišiel. Seungmin si obmotal ruky okolo môjho pásu a usmial sa. "Buď opatrný,, povedal som popri obímaní. "Babe...bývam na tej istej ulici,, Seungmin sa zasmial. "Aj tak buď opatrný,, povedal som a odtiahli sme sa. "Vidíme sa zajtra,, Seungmin ma pobozkal na čelo a vyšiel z môjho domu. Ešte som mu zakýval a išiel som do svojej izby.
~Jisung pov~
Bol som doma a dosť som sa nudil som sa celé poobedie. Nevedel som čo mám robiť a tak som buď ležal na posteli a počuval hudbu alebo pozeral niake serialy. Jedol som večeru keď mi zazvonil mobil. Bol to Seungmin a volal na skupinový hovor. Pripojil som sa a videl som Hyunjina a Seungmina. "Čaute,, pozdravil som ich a nastavil som si kameru. "Ahoj Jisung,, pozdravili ma chalani. "No takže?,, vyzvedal Hyunjin lebo sme netušili čo sa stalo potom čo Seungmin odišiel za Jeonginom. "No takže..ehem,, Seungmin si odkašlaľ. "Keď som prišiel- oh ahoj babe,, Seungmin sa stopol lebo sa na hovor pripojil aj Jeongin. Dvaja chlapci ktory o ničom čo sa stalo nevedeli ostali poriadne v šoku potom čo Seungmin nazval Jeongina 'babe'. "Takže vy dvaja...,, začal Hyunjin a mne sa na tvári rozjasnil úsmev. "JA SOM TO VEDEL!" vykríkol som víťazoslávne a Jeongin sa zasmial.
Chvílu sme sa ešte rozprávali a potom sme sa rozhodli že skončíme a pôjdeme spať kvôli škole.
"Tak dobrú noc,, povedal som a odpojil som sa z hovoru.
Lahol som si na posteľ a zaspal som za pár minút.
Time skip *o pár dní*
Dneska je konečne víkend. Zobudil som sa na debilné slnko ktoré mi svietilo do očí. Posadil som sa, ponaťahovaľ a išiel som do kúpeľne. Dneska by sme mali isť do mesta s chalanmi no Hyunjin pozval aj Felixa, tým pádom tam budem jediný single človek. Nevravím že sa sťažujem ale bude mi to trochu blbé.
Naraňajkoval som sa alebo skôr naobedoval lebo už bolo skoro 12 hodín a išiel som si vybrať niečo na oblečenie. Vybral som si klasicky tričko, rifle, mikinu a chcel som si isť aj upraviť vlasy ale vykašlal som sa na to a išiel som rovno von.
Vonku bol úžasný vzduch a pomaly som kráčal smerom k miestu kde sme sa mali stretnúť. Už z diaľky som videl Felixa s Hyunjinom, Jeongina so Seungmin a...Minho?!
Nechápal som čo ten tu robí. Vedel som len o tom že príde Felix ale o Minhovi som nevedel. Len som im zakýval a pribehol som k nim. "Ahoj hyung,, pozdravil ma Jeongin a objal ma. Objal som ho tiež a potom aj Seungmina s Hyunjinom. "Ahoj,, pozdravil som Felixa. "Čauko Jisung,, usmial sa na mňa Felix a chytil Hyunjina za ruku. Potom som pozrel na Minha ktorý ma skenoval pohľadom. "Ahoj,, povedal som trocha nervózne no Minho neodzdravil iba trochu pohol hlavov na znak pozdravu. Nevyzeral že má dobrú náladu.
YOU ARE READING
Shy + Popular = LOVE?? {MINSUNG}
FanfictionHan Jisung Milý, tichý, hanblivý, trocha tvrdohlavý chalan. V škole nie moc obľúbený čo mu až tak nevadilo. Nebol rád stredobodom pozornosti. Neznamenalo to však že nemal kamarátov. Mal uplne idealny počet kamarátov s ktorými si rozumel. Lee Minho ...