Prišiel som domov a odomkol som dvere. "Kde si bol?! Ani si mi nezavolal!!,, zakričala na mňa Jinni. "Prepač zabudol som,, ospravedlnil som sa. "A prečo nie si v škole?!,, spýtala sa. "Zaspali sme a už sa nám nechce,, vysvetloval som v krátkych vetách. "Dobre ja pôjdem už do školy lebo som nešla kvôli tebe,, povedala a zobrala si tašku. "Dobre dobre viem je to moja chyba, mal som ti zavolať,, povedal som keď odchádzala. Ked odišla išiel som rýchlo do kúpeľne sa osprchovať. Keď som bol hotový prezliekol som sa a išiel som dole. Na mobile som si našiel nové správy. Čudoval som sa kto mi píše a zostal som šokovany keď som videl kontakt nazvaný Minho. Rozklikol som správu.
_Minh0.O: kde si mysliš že si Jisung?! Cez tretiu máme odovzdávať ten projekt a ty ho maš doma!!
Zostal som ešte viac šokovaný a až potom som si uvedomil čo som prečítal. Rýchlo som vybehol do svojej izby a zobral z tašky projekt.
Jisung: čakaj ma teraz po tejto hodine čo máte pred školou
_Minh0.O: ok
Vybehol som z domu a bežal som smerom ku škole. Keď som pribehol ku škole Minho tam už bol. "Vyzeraš byť úplne vporiadku, prečo potom nie si v škole?,, nadvihol jedno obočie a prezeral si ma. "Noo ja budeš sa smiať ale tak trochu sme s kamarátmi zabudli že dnes je pondelok a zaspali sme,, pozrel som do zeme a on sa uchchetol. "Tu maš ten projekt,, podal som mu projekt a on si ho odo mňa zobral. "Ak dá učiteľ známku len mne lebo ty niesi v škole, tak sa nečuduj,, zasmial sa Minho. Pozrel som nanho. Nikdy som nevidel Minha smiať sa. Vždy bol taký vážny, drsný a nikdy sa nesmial. Pristihol som sa že nanho hladím moc dlho a radšej som odvrátil zrak.
"Dobre tak ja už pôjdem a ty by si mal tiež lebo zmeškaš hodinu,, povedal som nakoniec. "Dobre čau,, povedal Minho a ja som sa rozbehol preč. "Prosím ťa hlavne sa znova nezdrb lebo teraz tam už nebudem,, zakričal za mnou Minho. Ja som očervrnel a mal som pocit že sa pri spomienke na sobotu prepadnem po zem. "Neboj sa,, odkričal som mu späť a bežal som smerom k Hyunjinovemu domu. Pribehol som k jeho domu a zaklopal som.
"Ahoj Hyung,, pozdravil ma keď otvoril dvere. "Dlho sme sa nevideli,, povedal som ironicky a zasmiali sme sa. "Gratulujem si tu prvý,, povedal po chvilke Hyunjin. "Tí dvaja tu ešte nie su?,, spýtal som sa. "Nie ani Seungmin ani Jeongin,, povedal a išli sme do obyvačky. Čudoval som sa lebo som ešte bol aj v škole ale tak zase šprintoval som sem takže možno preto.
~Jeongin pov~
Prišiel som domov a išiel som sa osprchovať. Keď som si sušil vlasy prišla mi správa. Dosušil som si vlasy a zobral som mobil.
JunKyu_Kim: ahoj Innie, prečo nie si v škole a prídeš vôbec??
Je0nGin44: ahoj Junkyu, dnes už do školy neprídem prepač
JunKyu_Kim: aha a môžeš isť po škole?? Niekam von?
Rozmýšlal som čo odpíšem. Predsa neviem do kedy majú chalani byť spolu a možno poobede budem môcť isť von a Junkyum. Argh!! Preklínam tento život plný rozhodnutí.
Je0nGin44: prepač dnes to asi nebude možne dohodneme sa inokedy dobre?
JunKyu_Kim: iste vpohode<3
Odložil som mobil a išiel som sa prezliecť. Keď som bol hotový zobral som si veci a odišiel som z domu. Videl som že aj Seungmin vychádza z domu tak som sa rozbehol za ním. Pribehol som k nemu a on na mňa pozrel. Následne pozrel pred seba a pokračoval v ceste. "Minnie? Prečo si taky tichý? Deje sa niečo?,, spýtal som sa. "Um len unavený,, povedal a stále pozeral pred seba. "Keď mysliš,, pozrel som tiež pre seba. "Ale ak by si mal niaky problém ja som tu a takisto aj chalani,, usmial som sa nanho no on na mňa ani nepozrel. Pozrel som do zeme a pokračovali sme v ceste mlčky.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Shy + Popular = LOVE?? {MINSUNG}
ФанфикHan Jisung Milý, tichý, hanblivý, trocha tvrdohlavý chalan. V škole nie moc obľúbený čo mu až tak nevadilo. Nebol rád stredobodom pozornosti. Neznamenalo to však že nemal kamarátov. Mal uplne idealny počet kamarátov s ktorými si rozumel. Lee Minho ...