"Innie ja, k tebe niečo cítim, vtedy ako si sa začal baviť s Junkyum som to pocítil prvý krát a nevedel som čo to má znamenať, žiarlil som a preto som sa správal tak divne, proste nechcel som aby sa ťa Junkyu dotýkal aj keď viem že ho máš rád a chcem aby si bol štastný takže toto ti hovorím len preto aby som to zo seba dostal,, dopovedal som a sklonil som hlavu aby som sa nemusel pozerat na jeho reakciu. Bál som sa že teraz náš vztah pokazí. V tej chvíli som si len želal aby sa to dalo vrátiť a aby som mu nič nepovedal. Nechcel som o neho prísť. Bál som sa.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Sedel som tam zo sklonenou hlavou a čakal čo sa bude diať. "Minnie,, oslovil ma Jeongin no ja som nanho nechcel pozrieť. "Minnie,, oslovil ma druhý krát no ja som stále hlavu nezdvihol. Jeongin si vzdychol a presadol si vedľa mňa. "Minnie,, oslovil ma po tretí krát a ja som trochu nadvihol hlavu. "Nikdy by som ťa neopustil pre takú vec o to sa bať nemusiš,, chytil ma za ramená. Ja som nič nehovoril a len som ho počúval. "City k niekomu si niekedy ani nevyberieme a zrazu k nemu niečo cítime, alebo potom v mojom prípade nevieme či vôbec k tomu človeku niečo cítime,, rozprával a ja som počúval každé jeho slovíčko. "Ja neviem či niečo k Junkyumu cítim a preto si to potrebujem ešte poriadne premyslieť,, povedal a prechádzal mi jeho rukou po mojej dlani. "No sľubujem že čoskoro sa to dozvieš,, povedal a usmial sa na mňa. Ostalo ticho. "Innie, ja prepač nechcel som ťa zaťažiť ešte aj s týmto,, vzdychol som si. "Som rád že si mi to povedal,, usmieval sa na mňa. "Konečne to v sebe nedržiš,, povedal a ja som prikývol. "Sľubujem že si to dnes poriadne premyslím a čo najskôr ti poviem na čo som prišiel,, povedal Jeongin. "Dobre,, usmial som sa pre zmenu ja. Dojedli sme a išli sme zaplatiť. Bývame na tej istej ulici čiže sme išli tým istým smerom. Po ceste som toho veľa nenahovoril. Prišli sme pred jeho dom a rozlučili sme sa.
"Ďakujem ešte raz za tento deň Minnie,, povedal Jeongin a usmial sa. "Nemaš zač,, trochu som sa usmial. "Všetko sa vyrieší nebuď smutný,, Jeongin na opatrne objal. Zavrel som oči a objatie som mu opätoval. "Vidíme sa zajtra v škole,, usmial sa a ja som prikývol. Zakýval mi a zavrel dvere. Išiel som pomalým krokom domov. Vyzul som sa a vyzliekol som si mikinu. "Nie si hladný Seungmin?,, spýtala sa Ha-eun hneď ako som prechádzal cez kuchynu. "Um nie jedol som,, povedal som a chcel som čo najrýchlejšie isť do svojej izby. "Kde si jedol? Bol si s chalanmi?,, spýtala sa Ha-eun. "Bol som vonku s Jeonginom a jedli sme v reštauraci,, povedal som. "Tak dobre,, povedala a ja som konečne vybehol hore po schodoch do svojej izby. Lahol som si na posteľ a na mobile som si už našiel neprečítané správy.
HwAnG_Hyunjin: Už si doma??
15:23HwAnG_Hyunjin: to ste stále vonku?
16:47HwAnG_Hyunjin: zavolaj keď prídeš domov
16:59Prečítal som si správy a pochopil som z toho že zjavne chcú počuť čo sa stalo. Takže som zavolal Hyunjinovi. Po chvílke mi to zdvihol a na obrazovke sa objavila jeho tvár. Zachvílu tam bola aj Jisungova. "Ste stále spolu?,, spýtal som sa. "Sme u mňa doma a Jisung odmietal isť domov dokým nezavolaš,, zasmial sa Hyunjin a Jisung prikývol na znak pravdy. "No takže zaujima nás čo sa stalo ak sa stalo niečo zaujímavé,, povedal Hyunjin. "Stalo sa to že Jeongin už o tom vie,, povedal som a zahryzol som si do spodnej pery. "Ty si mu to vážne povedal?! Neverili sme tomu že to urobiš!,, zakričal Jisung. "Jeho reakcia?,, spýtal sa hneď na to. "Len povedal že si potrebuje premyslieť jeho city k Junkyumu a hneď ako to bude vedieť mi to povie,, pokrčil som plecami. "My sme ti vraveli že sa nič zlé nestane!,, povedal Hyunjin. "Bol vážne milý aj keď to vysvetloval čiže som celkom rád,, posumial som sa. "Je to Jeongin,, usmial sa Jisung. "Dobre som celkom unavený takže už pôjdem,, povedal som a následne som si zívol. "Tak pokecáme zajtra,, usmiali sa. "Tak dobrú noc,, zakyval som im. "Dobruu,, zakričali a ja som zrušil.
YOU ARE READING
Shy + Popular = LOVE?? {MINSUNG}
FanfictionHan Jisung Milý, tichý, hanblivý, trocha tvrdohlavý chalan. V škole nie moc obľúbený čo mu až tak nevadilo. Nebol rád stredobodom pozornosti. Neznamenalo to však že nemal kamarátov. Mal uplne idealny počet kamarátov s ktorými si rozumel. Lee Minho ...