Evettt yeni bir bölüm yine benn. Neden her bölümü yazarken heycanlanıyorum olmaz ki böyle 🥲🥲
İnşallah bu bölümü okurken keyif alabilirsiniz
🖤🖤🖤Hızlı adımlarla danışmana gittim.
"Merhaba ben AREL YÜCESOY. DNA testi için çağrılmıştım."
"Hoşgeldiniz Arel Hanım.Geliceğinizin bilgisi gelmişti.3.kat sağdan son odaya giderseniz size yardımcı olacaklardır."
Teşekkür edip.Asansöre doğru ilerledim.
Asansöre geldiğimde kimse yoktu.Sakinliği severdim.3.kata bastıktan sonra beklemeye başladım.
Asansör durduğunda güçlü adımlarımla odaya doğru ilerledim.
İçeriye girdiğimde sadece bir kadın ve bir adam vardı.Doktor hâlâ gelmemişti.
Onlardan uzak bir yere oturup telefonumdan gelen önemli e-maillerimi incelemeye başladım.
Kadın ve adamın gözü hâlâ üstümdeydi.Bunu anlayabiliyordum.
Gelmeden önce kim olduklarını araştırmamıştım. İsimlerini bilmiyorum.Oyüzden kuzey ve güneyle olan grubumuza girerek araştırmalarını söyledim.
Neden diye olan sorularını umursamayarak daha sonra herşey belli olduktan sonra yüz yüze anlatacağımı söyleyip telefonu kapattım.
Doktor hazretleride o sırada gelmişti.Geç kaldığına dair bir ton özür diledi.Geldiğimden beri 15 dk geçmişti ama ortada benim yaşlarımda bir kadın göremiyorum.
Doktor,Şeyma Hanımda geldiğinde DNA testine başlayacağımızı söyledi eeeh benimde sabrımın bir sonu var yani başladım söylenmeye.
"15 dakikadır sizin gelmenizi bekledim ve şimdi bir 15 dakika daha bekleyemem ben işimi buna göre ayarladım ve şimdi de bana başkasının keyfinin ne zaman gelip buraya gelceğini söyleyemezsiniz.O kim ki bizi burda bekletiyor.Ya şimdi DNA testini alırsınız ya da giderim" dedim.
D-"Önemli bir işi çıkmış olabilir o yüzden biraz bekleyelim dedim" dedi.
"Kafamı aileye çevirip kızınızın önemli bir işi mi varda gelmiyor" dedim.Kadın bize bir şey söylemedi bir bilgimiz yok diyip mahcupça gülümsedi.
"İsterseniz biz DNA Testini yapalım o gelirse gelir" dedi adamda sanki kızın nerde olduğunu biliyor gibi umursamaz bir tavırla ama bana her baktığında ki gözlerindeki parıltı ya bir anlam yükleyemedim neden öyle bakıyor.
"Evet artık şu DNA testini yapalım" dedim.
Doktor hemşireyi çağırdı.Hemşirede geldiğinde kanları almaya başladı.
"Sonuçlar aslında 2-3 gün sonra belli olur ama hasatanenin sahibi Burak bey olduğundan en fazla 1 saate çıkar" dedi.
Bunu duymayı beklemiyordum.
Kafamı o hızla Burak beye çevirip "Kendi hastanenizde kendi çocuklarınız nasıl karışabilir bu kadar sorumsuzmusunuz diyip yükseldim."
Burak bey ilk onunla konuştuğum için şaşırdı daha sonra dediklerim için.
Burak Bey"Öncelikle bu hastane en başından beri benim değildi.Bu hastaneyi alalı bir ay oldu ve aldığım gibi hastanenin bütün dosyalarını incelettim işimde çok titizimdir. Dosyalar incelenirken bu sorunla karşılaştık ve seninle iletişime geçmeye çalıştık kızım ve bizden önceki hastanenin sahiplerine dava açtık"dedi.
Kızım ne güzel söylemişti.Kızım derkenki şefkatli sesi gözlerinin parıldayışı benim onun kızı olduğuma emindi sanki.Tamam kadınla çok benziyoruz da ah niye bahane arıyosam dışardan birisi görse onların kızı olduğumu sanır
"Anladım.Bende hastanenin önceki sahiplerine dava açıcam eğer gerçekten böyle bir durum varsa."
Kadının hâlâ adını bilmiyorum kadın kadın diye ismi kadın kaldı.
Kadın benim adım "Zümra Korkmaz kızım yanımdaki de eşim Burak Korkmaz" Diye söze girdi.
"Memnun oldum bende Arel Yücesoy dedim."
Biz zümra hanımla konuşmaya o kadar dalmışız ki bir saat çabucak geçmişti.O sırada kuzeyin attığı belgelere bakıyodum sadece ailenin suça bulaşıp bulaşmadığına baktım normal şeylere yani kim olduklarını kaç kardeş olduğumuzu meskleklerini onlardan öğrenmek istiyordum.
Doktor elinde zarfla gelmişti.Belliki kendiside heyecanlıydı ona noluyosa çabucak açsında bitsin bu işkence.Zarfı açtı okudu okudu sonuna geldiğinde kaşları çatıldı ve bizede okumaya başladı.
Çok şükür.
Dr.-"Öhm öhm Burak Korkmaz ve Arel Yücesoy dan alınan kan örnekleri incelenmesi sonucunda %99.9 uyuşmaktadır.Burak Korkmaz Arel Yücesoyun babasıdır."
Gözlerim dolmuştu.Baba ne kadar güzel bı kelimeydi öyle daha önce hiç birisine diyememiştim.Baba baba benimde bir babam vardı artık annemde vardı isterlemiydi beni ben onları çok istiyorum çünkü.
Zümra hanım ağlamaya başlamıştı.Burak beyde onu teselli ediyordu.Kapıdan çıkarken Zümra hanım seslendi.
"Kızım bizimle yaşa lütfen bunca yıl ayrı kaldık senden ben artık bir günü bile sensiz geçirmek istemiyorum"dedi.
"Zümra hanım benim bir kurulu düzenim var her ne kadar biyolojik annemde olsanız sizi tanımıyorum üzgünüm ama sizinle yaşayamam." dedim bende.
"Haklısın kızım o zaman bu akşam yemeğe gelsen hem kardeşlerinle tanışırsın.Yurt dışından bu akşam gelecekler."
Yıldıza basmayı unutmayın lütfen.
🖤🖤🖤
17.07.2023
00.12637 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aile Meselesi
Teen FictionSAVCI AREL YÜCESOY yada SAVCI AREL KORKMAZ mı demeliydim? Bu güçlü kızımızı değişik,soft aynı zamanda entrikalı hayatında bizi neler bekliyor? Açıkçası bende bilmiyorum. Siz okurken ben de yazarken bunu hep birlikte öğrenicez. 5 Abi 1 İkiz 1 Kardeş...