İyi okumalar 🖤
°
°
°
°
Beynim çok mantıklı davransa da kalbim buna engel olmaya çalışıyor gibiydi kalbimi mi yoksa beynimi mi hangisini dinlemem gerektiğini bilmiyorum.Yabancı adam ise şu sözleri söylemişti.
"Your daughter is very beautiful, Burak. This beauty would suit my son too."
(Kızın çok güzelmiş Burak. Benim oğluma da böyle bir güzellik yakışırdı.)Sözleri ortama bomba etkisi yaratmıştı sanki.
Benim biyolojik tayfa kasılmış damarları şişcek raddeye gelmisti.
Hayır anlamadığım kısım niye her söze bu kadar sinirleniyorlar.
Cidden artık sinir hastası olduklarını düşünüyorum.
Burak bey sert ve sinirli sesiyle söyleyeceklerini bir bir sıralamaya başlamıştı.
"I don't have a daughter to give you Daniel"
(Benim sana verecek bir kızım yok Daniel.)"My old friend, don't say that, but don't you want to be together too?"
(Eski dostum öyle söyleme ama sende istemezmisin dünür olalım.)"We must put our resentments aside, old friend, time goes by fast. Don't be stubborn, ask your daughter, she will not refuse this offer. Who would refuse to be the bride of Daniel Demie and the wife of my son Alex Demie?"
(Küslükleri bir kenara atmalıyız eski dostum zaman hızlı geçiyor. İnatçılık yapmada kızına sor reddetmez bu teklifi kim Daniel Demie'nin gelini oğlum Alex Demie'nin karısı olmayı reddeder ki.)
Adının Daniel olduğunu öğrendiğim adam sinir bozucu bir sakinlikle ve alaylı tavrıyla konuşmuştu.
Burak bey artık daha fazla dayanamıyor olacak ki silahını kaldırıp tetiğini çekip adamın kulağından sıyırdı.
Silahını sıkmasıyla herkes silahlarına sarılmıştı.
Hepsi birbirine silah doğrultmuş en ufak harekette çatışmaya hazır bekliyorlardı.
"This is my last warning to you, Daniel. I'm not doing anything for old times' sake, but rest assured, if it's about my daughter, I'll make you fuck everything and finish you off."
(Bu sana son uyarım Daniel. Eski zamanların hatrına bir şey yapmıyorum ama emin ol konu kızımsa seni herşeyi siktir edip seni bitiririm.)
"you know i do this."
(Bunu yaparım bilirsin.)Burak bey'in kükreyerek söyledikleri adama etki etmişti bu çok belliydi ama gururundan olsa gerek bunu saklamak için ayrı bir çabadaydı.
Arkasındaki adamlar korkudan silahları tutamaz hâle gelmişti elleri titrerken aralarından birinin yanlışlıkla tetiğe basacağı kanısına kendimce varmıştım.
Bende olsam bu konuşmadan ve sesten sonra korkardım.
Korkulmayacak gibi değildi.
Öyle bir konuşmuştu ki burda ki herkesin tüylerinin dik dik olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam.
"Neden kanıtlayamazmışsın aç kollarını göster belli olur bu kadar kolay bir şeyi nasıl yapamıyorsun anlayamıyorum."
"Şaziye mal olduğunu biliyordum ama bu kadar da değil lütfen git."
"İyi be kaçır şu kaslı kolları ellemeyi."
Allah'ım ya ben neyi düşünüyorum.
O neyi diyor bana.
Adam titrek ama gür sesiyle söze girip konuşmaya başladı.
"I'm leaving now, but it's not over here, Burak Korkmaz."
(Şimdi gidiyorum ama bu burda bitmedi Burak Korkmaz.)
Dedi.Ve adamlarına silahlarını indirmelerini söyleyip hızlı adımlarla kapıdan dışarı çıkmışlardı.
Onların gittiğinden emin olmak için Karan kapıya kadar gidip arkalarından sertçe kapıyı kapatıp içeri sert adımlarla yanımıza geldi.
"Ben sana saklanmanı söylemiştim. Niye geliyorsun inadına kızım ya bir şey olsaydı."diyip beni azarlamaya başladı."
Göz devirip söze girdim bende.
"Konu beni ilgilendirdiği için olabilir mi ve artık birisi bana burda neler olduğunu anlatabilir mi?"
"Ne gelini ne karısı bu adam kimdi benden ne istiyor ve bu olayda ben ne alaka?"
Burak bey söze girip"Salonda otururken konuşalım kızım ayak üstü anlatılacak bir şey değil."dedi.
Herkes koltuklara oturduktan sonra bende boş olan Karanla Denizin arasına oturdum ve Burak bey'in konuşmasını bekledim.
Burak bey ilk karısı Zümra hanımla göz teması kurdu.
Zümra hanım ona güç vermek için elini sıkıca tutup söze girmesini bekledi.
°
°
°
°Hatırlatma!!
Sınır 35 vote 30 yorumHikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?
Burak bey?
Daniel Demie?
Karan?
Evlilik???
Sizce olayda nasıl bir bağlantı olabilir Arelin evlenmesiyle?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aile Meselesi
Novela JuvenilSAVCI AREL YÜCESOY yada SAVCI AREL KORKMAZ mı demeliydim? Bu güçlü kızımızı değişik,soft aynı zamanda entrikalı hayatında bizi neler bekliyor? Açıkçası bende bilmiyorum. Siz okurken ben de yazarken bunu hep birlikte öğrenicez. 5 Abi 1 İkiz 1 Kardeş...