Önemli!!!! Duyuru!!!
Bölümü baya bir geç attığımın tamamen farkındayım ve gerçekten çok özür dilerim bu tamamen benim üşengeçliğimden kaynaklı bir durum.Bölüm birazda kısa olmuş olabilir kusura bakmayın.
Öncelikle tanıtım bölümünde karakter resimlerini değiştirdim nerdeyse hepsinin ve ufak bir değişiklik yaptım kafa karışıklığı olmasın diye buraya yazıyorum ilk iki bölümü düzelttim bu durumu diğer bölümleride en yakın zamanda düzelteceğim.
En büyük abi Pusat ve 2. büyük abi Karanın mesleklerini değiştirdim.
Yani Pusat asker binbaşı görevde Karan ise mimar şirketlerin başında şuan burada olan karan Pusat değildir.
O sonradan dahil olacak.
Tanıtım bölümüne de bakmanızı öneririm anlamadıysanız.
Bölümlere sınır koymayı düşünüyorum çünkü böylesi daha iyi gibi sınır dolduğu gibi bölüm atmam gerekiyor yani ne siz bölümsüz kalıcaksınız nede ben bölüm atamamaktan yani el mecbur sınır dolarsa o bölümü atıcam.
O yüzden sınır 65 vote 30 yorum.
Medyaya bir karan bırakıyorum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Arasın odasından çıkıp aşağıdan gelen seslere bakmak için merdivenlerden inmeye başladım.
Salona girince tanımadığım insanlar vardı.
Çok kalabalıklardı. Üstlerinde siyah takım vardı. Kulaklarında birbirleriyle haberleşmeleri için kulaklık takıyorlardı.
Ellerindeki silahları biyolojik aileme doğrultmuşlardı. Aynı şekilde biyolojik aileminde korumaları içerdeydi ve onlara silah doğrultmuşlardı.
Henüz odada olduğumu fark etmemişlerdi. Fark etmemeleri benim işime gelirdi konunun ne olduğunu öğrenebilirdim belki.
Ama tek birisi gözleriyle yiyip bitirmişti. Sinirden ellerini sıkıyor boynundaki damarlar beni görünce patlama raddesine kadar şişmişti.
Karan...
Gözleriyle saklanmamı gitmemi söylüyordu.
Beni korumaya mı çalışıyor?
Onu dinlemeyecektim.
Yeni bulduğum ailem tehlikedeydi ben nasıl arkama bile bakmadan gidebilirdim ki.
Onlara ısınamamış olabilirim.
Ama onlarında benden erken gitmesi haksızlık olurdu onlara şans vermek istiyordum.
Bu benim ve onların en büyük hakkıydı.
Şimdi onları bırakıp kaçamazdım,saklanamazdım.
Liderleri olduğunu düşündüğüm adam bir adım ileri çıkmıştı.
Adam söze girdiğinde yabancı insanlar olduklarını da anlamış oldum.
"Where is the girl?"
(Kız nerede?)Diye sorduğunda konunun ben olduğumu anlamıştım.
Benimi arıyorlardi?
Neden ki?
Daha önce onları hiç görmemiştim onların beni tanıması çok garipti.
Girdiğim davalardan hapse attıklarım insanlardan birisinin adamları mı?
Tehdit etmek için mi gelmişlerdi?
Karan öne çıkıp,
"There is no such dishonorable person for you, girl. Go back to your own garbage dump!"
(Sanane şerefsiz yok sana kız kendi çöplüğüne geri dön!)Artık araya girmem gerektiğini anlamıştım.
Çok bile durmuştum.
Sert bir yüz ifadesiyle"Noluyor burada" diyip ortama giriş yapmıştım.
Herkesin yüzünü birden bana döndürmüştü.
Bu durum biraz komiğime gelmişti.
Karan birden "ne işin var burda odaya git"diye bağırdı.
Bağırmasıyla kaşlarımı çattım.
Kötü birşey yapmamıştım.Konunun benimle alakalı olduğunu düşündüğüm için öne çıkmıştım.
Anlayamıyorum onu."Kız salak bu karan ne koca çeneli çıktı ya hayvan gibi bağırıp duruyo."
"Ya şaziye deme öyle haklısın ama bence koruma dürtüsüyle yaptı dinlemeden kafamızda yargı oluşturmayalım şimdi daha önemli bir konumuz var."
Tekrardan"Burda nolduğunu biri bana açıklayabilirmi?" Diye sordum.
Burak bey beyninde dönen küçük tartışmadan sonra konuşma kararı almış ki söze girdi.
"Buraya gel kızım şimdi yeri değil herşey halolduktan sonra söz ayrıntısına kadar anlatacağım sana ama şimdi olmaz."dedi sert ve gür sesiyle.
"Ben senin babanın sesine aşık oldum galiba arelll."
"Şaziye sus kızım bir sus önemli bir konunun ortasındayız bölme artık ve sakın aklımdan geçirdiğimi düşünme başka kapılara hadi naş naş."
"İyi be hıh."
Hızlı adımlarla Burak bey'in yanına gittim giderken konuşmayı ihmal etmedim.
"Tabi Burak bey size inanıyorum herşeyi eksiksiz anlatacağınızı düşünüyorum."
Gittiğim gibi abiler beni arkalarına alıp görüş açımı engellediler.
Allah'ım ya.
Bırakın da olayı bir çözmeye çalışayım çakma badboylar sizi.
Yabancı adam tekrardan konuşmaya başladı ama gözleri üzerimdeydi belli ki abiler sinirden kızgın boğaya dönüşmüştü adamın söylediği cümlelerde etki etmişti tabi ki buna.
Çok güvenme Arel onlara daha tanımıyorsun oyun yapıyor olabilirler.
Sakın duvarlarını indirme kızım.
Kendime bu sözleri hatırlatıp duruyordum.
Beynim çok mantıklı davransa da kalbim buna engel olmaya çalışıyor gibiydi kalbimi mi yoksa beynimi mi hangisini dinlemem gerektiğini bilmiyorum.
Yabancı adam ise şu sözleri söylemişti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hatırlatma!!
Sınır 65 vote 30 yorum.Hikayemi okuduğunuz için çok teşekkür ederim.
20 bine yaklaştık inanamıyorum hâlâ.
15 bin okunma içinde çoook teşekkür ederim.
Buraya bölüm hakkında ki düşünceleri alalım.
Burak bey?
Karan?
Arel?
Şaziye?
Yabancı adamlar?
En sondaki adam sizce ne söylemiş olabilir?
Sizce bizim kızı da ilgilendiren bu olay ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aile Meselesi
Ficção AdolescenteSAVCI AREL YÜCESOY yada SAVCI AREL KORKMAZ mı demeliydim? Bu güçlü kızımızı değişik,soft aynı zamanda entrikalı hayatında bizi neler bekliyor? Açıkçası bende bilmiyorum. Siz okurken ben de yazarken bunu hep birlikte öğrenicez. 5 Abi 1 İkiz 1 Kardeş...