Vote atmayı unutmayın lütfen okunmaya göre votem çok az kalıyor yıldıza basmak çok zor olmasa böyle olunca içimden hiç yazmak gelmiyo.
Hikâyemi okuduğunuz için teşekkür ederim.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Yazardan^_^
Zümra Hanım kızının akşam yemeğine geliceğini duyduğunda mutluluktan havalara uçmuştu.
Kızını ilk gördüğü anda ona benzemesinden dolayı şaşırmışdı.
İnsan insana bu kadar benzeyebilirdi.Ona benzemesinden dolayı yol boyunca Burak beyin kafasını şişirmişti.
Burak bey bu durumu kıskanacağına o kadar mutlu olmuştuki şükretti ALLAHa dualarını kabul etmiş güzel eşine benzeyen bir kız vermişti onlara.
Şeymaya hiçbir zaman ısınamamıştı her ne kadar o büyüttüysede onu diğer çocukları gibi sevememişti.
Bu duruma üzülsede yapamamıştı bu onu kötü bir baba yaparmıydı?
Şeymanın hareketleri gün geçtikçe kötü olmuştu. Anlayamıyolardı bi sebep arıyolar ama hiçbir sonuca varamıyolardı. Her şeyi yapmışlardı onun için, çocuklarıyla olan kavgalarda hep onun tarafındalardı koca bir aşiretin tek kız torunu ve korkmaz ailesinin biriciğiydi kızabilirlermiydi ona elini sıcak sudan soğuk suya sokmamışlardı, bir dediğini iki etmemiş sevgilerini asla esirgememişlerdi hatta diğer çocuklarından daha fazla sevgiye boğmuşlardı. Nerde hata yaptıklarını bir türlü anlamıyordu burak bey.
Revamıydı onlara onca bu kötülüğü yapması bu güzel kalpli insanlara yapılırmıydı onca bu kötülük insan kendi ailesine yaparmıydı öyle şeyler sırf kardeşini kıskandığından onu öldürtmek için adam tutarmıydı o yapmıştı arasa öyle bir travma yaşatmıştıki hala atlamamıştı aras ama arel onun için bir ışık olucak yaralarını saracak arası o bataklıktan kurtarıp yeni bir hayat vadedicekti.
Kolay olucak mıydı ?
Aras nasıl tepki vericekti ablasının onun ışığı olmasına izin vericekmiydi ?
Her şey çözülecekti biz sadece zamana bırakalım bu çözümleri onlar bulsun.
Orda olan hiçbirşeyi bilmiyordu kimse aras bu olay hakkında hiçbir şekilde konuşmuyor konusu geçince bile kriz geçiriyodu.
Hoş konuşabilse en azından daha iyi olurdu ama sesi ondan sesini almışlardı onunda travmadan geri kalan buydu.
Psikolojik olarak konuşamıyordu.
Bu olay burak bey için son nokta olmuş onu yurt dışında tedaviye göndermişti.
Herkes onu tedavi oluyo sanarken o gününü gün ediyordu. Bir ay önce gelmesiyle tedavi olmadığı anlaşılmıştı.
Ama burak bey katıydı onu evden kovup aileyle bağını kesmişti toparlanana kadar böyle devam edicekti.
Şeyma şerrosu timsah göz yaşlarıyla kandırmaya çalışmıştı yine ve yine ama bu sefer kimse onun tarafında değildi.
Bir süre sonra yaptıklarından birazcık pişman olmuştu ama çok geç anlamıştı bakıcak yüzü yoktu yüzsüzün. O da aileyle bağını koparıp gününü gün etmeye devam ediyordu.
Zümra hanım kızının neyi sevip sevmediğini bilmiyordu bu yüzden çocuklarının sevdiği yemekleri, tatlıları ve daha nicesini yapmıstı fatma ablayla.
Evin hizmetlisinden çok aile üyesi gibi görülürdü fatma abla.
Sofrayı kurarken çocukları, canları, nefesleri gelmiş. Yol yorgunu olmalarına rağmen hayatlarındaki bu güzel meleği yormak istememiş yardım etmişlerdi.
Bu kadar yemek yapıp kendini yorduğu içinde evde ufak ama tatlı bir tartışma çıkmıştı.
Onlar böyleydi her şartta birbirine destek olur ne olursa olsun birbirine kıyamazlardı şeymaya rağmen bu hiç değişmemişti sadece anne ve babalarına kırgınlardı ama bu bile onların sevgisini aile bağlarını örtememişti.
Kırgınlık kuş olup uçmuştu.
Artık şeyma yoktu.
Yeni bir başlangıç yapıp birbirlerine daha fazla bağlanmak bir kız kardeşle bütün kötü şeyleri atlatmak istiyolardı.
Hiçbiri ön yargılı değildi bir şans vericeklerdi elbet.
Ailesi onlara başka kişinin suçunu başkasına atmamaları gerektiğini öğretmişti.
Özellikle bir kadınsa annelerine nasıl davranıyolarsa öyle davranıcaklardı.
Aralarında sadece korkan, tedirgin olan vardı travmalar geçmiyor ne yazık ki ama geçecek.
Merak ve heycanla gelecek kardeşlerini beklediler, mutluydular o çok istedikleri kız kardeşe, kız evlata belki sahip olabileceklerdi.
Bugün onlardan mutlusu yoktu.
Ailenin neşesi onun sayesinde geleceğini herkese iyi geleceğini biliyorlardı.
Herkes bir köşede bunları düşünürken kapı çaldı bütün aile fertleri ayaklanıp kapıyı açmaya gitme çalıştılar.
Çalıştılar diyorum çünkü heycandan evin şebeği olan aral kendi ayaklarına takılıp pat diye düştü eee önlerine bakmayanlarda arala takılıp düştü. Ufak çaplı yeni yeni küfürler ortaya çıktı bu durumda da.
Burak bey bu durumu başka bir zaman görse dillerinden kurtulamazlardı. Ama şimdi daha önemli bir durum vardı.
Can kızları 25 yıldan sonra ilk defa evlerine geliyordu. Hiç mi hiç kızını bekletmek istemiyordu onları orda bırakıp zümra hanımla kapıyı açmaya gittiler.
-Yazarın ağzından okumayı sevdiniz mi?
-Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?
-Genel olarak hatalarımı söylerseniz
düzeltmek için elimden geleni yaparım. Eleştirilere açığım.Lütfen yıldıza basın okunmama göre votem çok az ve bu beni yazma isteğinden ediyor.
Gazla çalışan biriyim😂😂
O yüzden lütfen yıldıza basmayı unutmayın.
Yorumda atın ya mutlu oluyorum öyle de♥️♥️
Hikâyemi okuduğunuz için teşekkür ederim.
Yıldıza bastığınız için teşekkür ederim.10.08.2023
23.24711 Kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aile Meselesi
Teen FictionSAVCI AREL YÜCESOY yada SAVCI AREL KORKMAZ mı demeliydim? Bu güçlü kızımızı değişik,soft aynı zamanda entrikalı hayatında bizi neler bekliyor? Açıkçası bende bilmiyorum. Siz okurken ben de yazarken bunu hep birlikte öğrenicez. 5 Abi 1 İkiz 1 Kardeş...