Ах, невже почалося? Я задумалася.
Точно. В минулому житті це також сталося близько цього часу.
Бельзак увійшов до імператорського палацу, як друг дитинства першого принца. Звісно, геть не тому, що Астана та Бельзак були у гарних стосунках, - Астана завжди зневажав Бельзака за боягузтво. Причини тому були політичними.
- Хіба вам не заздрісно? - вигукнув Бельзак.
- Та ні.
- Чому тут заздрити?
- Нащо заздрити дружбі з хлопцем, який має таку огидну особистість?
- До того ж він так погано вчинив з Тією, - відповіли близнюки.
Гадаю, вони були щирими. Кумедно, але у дітей Ломбарді перший принц не викликав нічого крім байдужості, але чи так само ставилися до цього інші аристократи?
- Ха, брехня, всі заздрять!
Можливо, він вже встиг цим повихвалятися перед іншими. Саме цього прагнути В'єз та Сера. Втім, зовсім не для того аби просто похизуватися, а для того, аби показати наскільки гарні стосунки між принцом, а отже і імператрицею, та їхнім подружжям.
- Тому, покручко, - сказав Бельзак, вказуючи на мене виделкою, - Хіба не краще слухатися мене? Чому б тобі знову не стати покірною, як раніше?
Що сказав, придурку?
Я геть не заздрила його зв'язку з першим принцом, зважаючи на те, що другий принц займе місце кронпринца і відправить його на поле бою, однак мені було огидно від піднесеного настрою Бельзака, який гадки не мав про майбутнє.
Тому я мовчки намастила хліб маслом. Добряче, не шкодуючи анітрохи. А тоді занесла скибку.
Бельзак, що спостерігав за моїми діями, здригнувся.
Але я лише поклала його до рота, смакуючи реакцією Бельзака. Зрозумівши, що відбулося, він враз почервонів від сорому. А я, злизуючи крихти з губ, нарочито голосно сказала:
- Смаколик.
Близнюки тихо пирснули.
В ту мить двері до зали Елеонор відчинилися, і всередину увійшов дідусь. Він кинув погляд на своїх онуків, а тоді попрямував до столу, де сиділи дорослі. Вони встали, аби привітати його.
Сімейний банкет тільки починається.
Я замовкнула і дослухалась до розмову, яку вели дорослі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
В цьому житті я стану Володаркою
FantasyФлорентія була перероджена позашлюбою дитиною найбагатшої родини Імперії. В неї було все, аби її майбутнє склалося якомога найкраще. Але всі родичи полишили Флорентію, коли вмер її батько, а благородна родина, якою вона так пишалася, зазнала краху...