Selamlarrrr uzun zaman olmuş yazmayalıı malum sınava çalışıyoruz ki seneye buraya bir jet pilotu adayı olarak gelebileyimmmm. Neyse aşklarım uzatmıyorum.
Keyifli okumalarrr
Yıldızımızı da parlatıverin barii :))***
Zaferimin üzerinden bir hafta geçmişti ve henüz ortak bir göreve çıkamamıştık.Burak Komutan fazla bozulmuştu ama itiraz etmemişti o günden sonra da bir daha görmemiştim.
Elimde kahveyle mutfaktan çıkarken çalan kapıyla beraber ona yöneldim. Karşımda gördüğüm kişiyle gözüm masada duran silahıma gitti.
"Selam Asena Komutan beni hatırladın mı?"
Dedi şiveli ve kalın ses
"Seni geberttim diye hatırlıyordum Maho?"
"Bilirsin Asena Komutan kötüye bir şey olmaz dünyanın kanunu bu."
Maho bir terör örgütünün ele başıydı. Yaklaşık iki yıl önce bulundukları bölgeye görevlendirilmiştim hepsini leşe çevirdim sanıyordum o zamanlar bunu atlamışım.
"Ama senin için aynı şeyi söyleyemeyeceğim sonun geldi Komutaaan"
A harfini uzatarak belindeki bıçağı çıkardı. Zaman kazanmak için kapıyı suratına kapatmayı denedim ama yanından adamları çıkınca başarısız oldum. Sert bir şekilde kapıyı suratına çarpabildim sadece odaya koşup silahımı aldım ve üzerime gelen iki adamının kafalarında güzel bir iz bıraktım. Leşlerine bakarken omuzumda hissettiğim derin acı bakışlarımı oraya çevirdi.
"Adamların hala çok yeteneksiz Maho baksana sıyırmış" dedim dudak büzerek.
Silahını doğruluğunu fark edince kanepenin arkasına saklandım ve o adamı da indirdim. Gözümle gördüğüm hala 5 adamı vardı. Elimdeki silah yüzünden Maho yaklaşamıyordu. Silahımı ona doğrulttum ama ıskaladım
Son üç mermi.
3 mermi 6 kişiye yetmezdi.
Kelimeyi şehadet getirip kanepeden çıktım ve 3 adamını daha indirdim.
Tetiğe son bir ümitle bir kez daha bastım ama boş ses gelince Maho gülmeye başladı. Adamlarına işaret vererek silahları indirmelerini söyledi.
"Sakın ateş etmeyin onu ben geberteceğim.".
Üzerime gelip boynuma sert bir darbe indirdi. Hatırladığım son şeyse kapanan gözlerimdi.
***
Gözlerimi açtığımda baş ağrısıyla sarsıldım. Ellerimi hareket ettirmeye çalıştım ama başarılı olamadım."Uyanmış bizim komutan"
Pis sırıtışıyla üstüme geldi. Gelirken bıçağın sivri ucuyla oynuyordu.
"Seni öyle kolay öldürmeyeceğim Asena. Senin arkadaşlarıma yaptığın gibi basit bir bombayla değil. Acıdan kıvrandıracağım ölmek için yalvaracaksın."
Bıçağın sert darbesini vurulduğum omzumda hissedince dehşet bir acı duydum. Çığlık atmamak için kendimi sıktım. Bıçağı içeri sokup içeride döndürmeye başladı.
" Tüm dava gardaşlarımın intikamını almadam hiçbir Türk askerini sağ bırakmayacağım. Yeminim olsun!"
Acının da şiddetiyle büyük bir kahkaha attım ve Mahonun adamlarına döndüm.
"Sizin bu çobanınız baya hayalperest arkadaşlar."
Sonra Mahoya döndüm.
"Senin bu dediğini rüyanda dahi göremezsin. Beni öldürsen de sen de gebereceksin. Arkadaşlarının yanına cehenneme gideceksin Mahoooo!"
Sinirlenince bıçağı hızla omzumdan çıkarıp saçlarımdan tuttu ve bıçağı boynuma dayadı.
"Onu zaman gösterecek Komutan. Zaman"
"Şimdi son sözlerini söyle sonun geldi."
"Şunu asla unutma Maho"
"Şehitler ölmez vatan bölünmez!!Vatan sağ olsun" son gücümle bağırdım
"Kes sesini" diye bağırınca gözlerimi kapattım.
Ve 3 el ateş sesiyle gözlerimi tekrar açtım.
BÖLÜM SONU
Umarım beğenmişsinizdirr.
Kendinize cici bakınnn💕💕