-𝘾𝙤𝙣𝙛𝙚𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣-

353 22 1
                                    

Jimin

Ma meglepően korán keltem, főleg azért, mert van néhány elintéznivalóm az irodámban. Másrészt, úgy döntöttem, hogy iskola után elhozom Jungkookot.

Úgy döntöttem, hogy nem mondom el neki, mert meg akartam lepni, ahogy a többi barátom is teszi a barátnőjével.

De nem, Jungkook és én még mindig nem vagyunk hivatalosak, szerettem volna, hogy egy pár legyünk, de nem hiszem, hogy mindketten készen állunk erre.

Ez határozottan nem az, hogy nem szeretem őt, szeretem őt a holdig és vissza, jobban, mint bárki valaha is el tudná képzelni, valahogy csak azt akarom, hogy ezt ő is érezze, és igazán tudja, hogy szeretem őt, csak őt.

Talán neki vagy bárkinek, aki ismer minket, lehet, hogy van egy elképzelése arról, hogy a semmiből váltunk mostanra, akik annyira mélyen szerelmesek a másikba, hogy minden egy pillanat alatt történt, túl gyorsan ahhoz, hogy mi is utolérjük.

Jungkook nem mondta el, hogy valójában mit érez irántam, de azt mondta, hogy kedv.. -szeret engem, csak már alig várom, hogy halljam a szájából, hogy elmondja, mennyire szeret engem, mennyire törődik velem.

Nem fogom erőltetni, hogy ilyen dolgokat csináljon, határozottan tudok várni.

Ő abszolút megérdemli a várakozást.

Nem tudom, hol állok vele, és nem tudom, mit jelentek neki. Csak azt tudom, hogy amikor csak rá gondolok, mindig vele akarok lenni.

Isten tudja, mennyi ideig tart az örökkévalóság, milyen messze az örökkévalóság, csak azt tudom, hogy az utolsó leheletemig szeretni fogom őt.

Miközben a munkámat intézem - tudva, hogy Namjoon követői időről időre szemmel tartanak, készen arra, hogy ha eljön az ideje, akkor rám támadjanak. Úgy döntöttem, hogy nem törődöm azzal, hogy mikor fog rám támadni, csak azt tudom, hogy nem fogok visszafordulni a múltba, továbbléptem.

Hívjatok hűtlennek vagy árulónak, nem érdekel.

Csak azt akarom, hogy ne bántsam többé a szeretteimet, különösen Jungkookot.

körülbelül tíz perccel korábban értem az iskolájához, nehogy lemaradjon rólam. az autómon kívül vártam rá, amikor megálltam az iskola kapuja előtt, miközben körbejártam a helyet, remélve, hogy kiszúrom, amint az óra reggel 10 órát üt.

Nem sokkal később láttam őt a kapu felé sétálni egy lány kíséretében, aki elég ismerősnek tűnik nekem, aztán valahogy eszembe jutott, hogy ő is Jungkook munkatársa a kávézóban.

A lány eléggé ragaszkodónak tűnt Jungkookhoz, ami eléggé felbosszantott. Nem tetszik, gyűlölöm.

Mindez azért, mert csak pusztán féltékeny vagyok.

Jungkook, aki annyira koncentrált a lánnyal való csevegés közben, hogy észre sem vette, hogy valójában előtte állok.

"Jeon Jungkook" - hangzott mélyen és határozottan.

Aztán felkapta a fejét, és találkozott a tekintetemmel: "J-Jimin?"

Szorosan fogta a táskája szélét, miközben közelebb húzódott hozzám: "Miért vagy... itt?"

"Azért jöttem, hogy felvegyelek, te idióta. De úgy tűnik, neked jobb társaságod van", keresztbe tettem a karom és elnéztem, mire a lány gúnyolódni kezdett. Jungkook mögött állt.

"Oh uhm Jimin, ismerd meg Haejint. És Haejin, ő itt Jimin." Jungkook bemutatott minket egymásnak, és éreztem, hogy milyen kínos lett a légkör és hogy Jungkook megmerevedett, ahogy Haejin és köztem állt.

𝐁𝐞 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐬𝐬 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ