-𝙏𝙝𝙚 𝘼𝙡𝙡𝙚𝙮-

1.8K 41 4
                                    

Jimin' POV

Tikkasztó hőség perzselte át az ingem gyenge anyagát, ahogy végiggurultam ezen a csendes és magányos szöuli utcán. Mióta elment, azóta elhagytam a családomat, akik mostanra Amerikába költöztek,abbahagytam azokat a dolgokat, amiket ő utált. abbahagytam, hogy megverjem azokat, akik tartoztak nekem, akik nem engedelmeskedtek a parancsaimnak. abbahagytam, hogy olyan dolgokat tegyek, amiket az emberek nem láthatnak. abbahagytam, hogy elmeneküljek a zsaruk elől.

Amíg vissza fog jönni, addig hajlandó vagyok abbahagyni mindent, amit utál. Csak azért, mert szeretem őt.

Miközben gondolataim lassan elkalandoztak, valami megragadta a tekintetemet. Ez Taehyung kedvenc márkájú órája. Minden további gondolkodás nélkül, elsétáltam az üzletbe és odamentem az egyik eladólányhoz, hogy érdeklődjön az az ajtó közelében lévő üvegpolc legelején lévő órákról.

" Elnézést kisasszony, megnézhetném az órát a polcon?" Mondtam udvariasan, miközben arra mutattam, ahol az óra van.

"Egy pillanat, uram." Megnyugtatóan elmosolyodott, és hamarosan visszatért a limitált kiadású órával a kezében.

" Ez egy limitált kiadású óra, amelyet kifejezetten a dizájnerünk tervezett a tavaszi szezonra." Magyarázta.

lassan felveszem a párnatálcáról a teljesen elegáns órát, és megcsodálom,óvatosan. Fogadok, hogy tetszeni fog neki.

" Kérem, csomagolja be nekem" - mondtam, miután visszavittem az órát az eladólánynak.

elégedett mosollyal az arcomon sétáltam ki a boltból. szorosan a kezemben tartottam a papírzacskót, miközben oda tartottam, ahol az imént leparkoltam a kocsimat. Miközben ezt tettem, óvatos lépteket hallottam magam mögött. A szemem sarkából megpillantottam őket, és ekkor tudatosítottam magamban, hogy a következő pillanatban az életemért kell futnom.

Ezzel kitisztítottam a gondolataimat, hogy beszálljak a kocsimba, és olyan gyorsan futottam, ahogy csak tudtam. hogy elmeneküljek a két személy elől, akik titokban követtek, készen arra, hogy meghúzzák a ravaszt.

Annyira ziháltam, de azt mondogattam magamnak, hogy nem hagyhatom abba a futást. Nem hagyhatom csak úgy itt a világot. Még mindig várom Taehyung visszatérését. Azt akartam, hogy tudja, hogy mindent, amit tettem, érte tettem.

Aztán befordulok egy sikátorba, és amikor megfordultam, hogy megnézzem, követtek-e ide, nekimentem valakinek, ami miatt a papírzacskó, amit végig a kezemben tartottam, a földre esett, és az óra kiesett a zacskóból.

"Aú!" A srác, akinek nekimentem, felnyögött, miközben megdörzsölte a vállát, és csúnyán rám nézett.

Amikor éppen bocsánatot akartam kérni, gyors lépteket hallottam hátulról. Gondolkodás nélkül megragadtam a srác csuklóját és sietve elrohantam

"Hé!" Nem törődtem azzal, hogy mennyire küzdött, hogy elmeneküljön tőlem. egyszerűen nem tudok,nem hagyhatom, hogy ott maradjon, mert megölhetik, vagy fenyegetésként fenyegetésként használnák.

Azt gondoltam, nem futhatunk így tovább, mert kifulladunk.

Úgy tűnik, a szerencse az én oldalamon állt, van egy másik kis sikátor a közelben. berángattam a fickót, aki próbált levegőt venni a kis sikátorba.

a falhoz szorítottam, a tenyeremmel befogtam a száját, miközben a tenyeremmel az ajkaimat a tenyerem hátuljához szorítottam, csak hogy úgy tegyek, mintha csak egy véletlenszerű pár lennénk. akik egy birtokló csókot osztanak meg egymással ebben a sötét sikátorban.

𝐁𝐞 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐬𝐬 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏDonde viven las historias. Descúbrelo ahora