Jungkook
A hely, ahová Jimin elvitt, valójában egy fedett stadion, amelynek a közepén egy hatalmas tér van.
A hely aurája egyszerűen varázslatos érzést keltett, egy olyan helyet, ahonnan nem akartál elmenni, és megkérdőjelezted magad, hogy a tündérmesék egyik részébe sétáltál-e be.
A világítást tejsárga LED-lámpák díszítik, amelyek az egész stadionban magasra lógnak, a mennyezethez tapadó héliumos léggömbök kíséretében,
Nem csak, hogy normális színes léggömbök vannak szétszórva a padlón, mi valahogy nehezen tudunk végigsétálni a területen.
Jimin még mindig nem engedte el a kezemet, végig vezetett, amíg el nem értünk a stadion végére, és ekkor megláttam egy asztalt, amely szépen fel volt díszítve gyertyákkal, virágokkal és frissen főzött nyugati vacsorával két személyre.
Ezúttal elengedett, és a jobb oldali székhez lépett, lassan kihúzta, jelezve, hogy foglaljak helyet.
"k-köszönöm" - dadogtam, miközben leültem a székre, amit kihúzott nekem.
"Szívesen, Kookie", ez a rég nem hallott becenév, összesen hat hónapja nem hallottam, hogy kicsúszott volna a nyelvén.
Helyet foglalt előttem, és ismét rám mosolygott.
azt mondhatom, hogy ezúttal, amikor ilyen hosszú idő után újra találkozunk vele, valóban más emberré változik. Sokat mosolygott, olyan édes és melegszívű volt... attól a pillanattól kezdve, hogy újra találkoztunk.
Hol van a régi Park Jimin?
Hiányzik, de azt hiszem, az új Jimin jobban tetszik.
"Tetszik ez a hely?" - kérdezte, és erősen bámult rám, miközben forró pír futott végig a testemen.
még egyszer körülnéztem a csodálatos helyen, mielőtt mosolyogva és helyeslően bólintottam.
Hallottam, ahogy kuncogott, mielőtt hozzávágtam a kérdést: "Miért készítetted ezt, J-Jimin?" Még mindig furcsán éreztem magam, hogy az igazi nevén szólítom.
"Bármit neked” - dőlt hátra.
idegesen félrenéztem, de tudom, hogy soha nem fogom elrejteni a vörös izzást, ami az arcomon megjelent.
Mindketten csendben maradtunk, amígJiminemondta, hogy most már kezdjünk falatozni, mert kihűlnek az ételeink.
Egész idő alatt, amíg vacsoráztunk, egyikünk sem beszélt. A csend azonban kellemes volt, csak néhányszor vettem észre, hogy Jimin lopott pillantásokat vetett rám, amikor felnéztem rá.
Ekkor mindketten néhányszor jelentőségteljes szemkontaktust létesítettünk, és Jimin a legvonzóbb mosolyával ajándékozott meg.
"Szóval... minden nap dolgozol?" - kezdett végre beszélgetésbe.
Bólintottam, "de délutánig vannak óráim, szóval utána megyek dolgozni".
Kicsit meglepetten tágra nyílt a szeme: "szóval sikerült átmenned a vizsgán?".
"Igen, két hónappal ezelőtt - dörzsöltem meg szégyenlősen a tarkómat.
"Ez jó, gratulálok" - villantotta a legnyerőbb mosolyát.
"Köszönöm Jimin" - mosolyogtam vissza, a szemeim csillogtak Jimin szépségén.
Mindketten újabb meghitt szemkontaktust létesítettünk, és egymás tekintetére tapadtunk, mintha mágnesek lennének.
VOUS LISEZ
𝐁𝐞 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐬𝐬 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Roman d'amour-"𝙎𝙤𝙝𝙖 𝙣𝙚𝙢 𝙛𝙤𝙜𝙤𝙠 𝙗𝙚𝙡é𝙙 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙣𝙞,𝙣𝙚 𝙡é𝙜𝙮 𝙝ü𝙡𝙮𝙚"-𝙋𝙖𝙧𝙠 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 -"𝘼𝙢í𝙜 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙡𝙚𝙠,𝙣𝙚𝙢 𝙗𝙖𝙟 ,𝙝𝙖 𝙝ü𝙡𝙮𝙚 𝙫𝙖𝙜𝙮𝙤𝙠"-𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙅𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠 @𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠𝙘𝙖𝙧𝙖𝙢𝙚𝙡 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛�...