Jimin
Az, hogy a követőm, azaz a legközelebbi barátom, Suga felhívott, miközben úton voltam, hogy elhozzam Jungkookot az iskolából, nem igazán jó dolog.
Megállítottam Suga és J-hope követését, mert nem akarom, hogy olyan dolgokba keveredjenek, amik nem hozzájuk tartoznak.
Én vagyok az egyetlen felelős az egész dologért, ami történt.
Tudva, hogy egykori társam, Kim Namjoon elrabolta őt, miközben órák után várt rám, abbahagytam, amit csináltam, és a lehető leggyorsabban arra az ismerős helyre hajtottam.
leparkoltam az autómat az elhagyatott épület előtt, mielőtt berohantam a helyre, hogy találkozzam néhány követőjével, akik annyira ismerősek és nem is annyira kedvesek számomra.
"Hol a faszban van?" Megragadtam az egyik férfi gallérját, miközben a falhoz szorítottam. A többi férfi nem mert kezet emelni rám, mert tudták, milyen kegyetlen és ijesztő tudok lenni.
Hátraléptek, amikor a férfi, akit még mindig megragadtam, dadogva az épület hátsó része felé mutatott: "Ott vannak bent."
A padlóra csapva engedtem el, mielőtt sietősen elrohantam arra a helyre, ahová az előbb mutatott.
Teljes erőmből berúgtam a bezárt ajtót, feltárva azokat a jeleneteket, amiket a legkevésbé sem szeretnék látni.
"te kibaszott idióta!" Adtam Namjoon bal orcájára egy erőteljes ütést,csak azt láttam,hogy a földre botlik,vérfoltot hagyva az ajkai sarkán.
Jin épp segíteni akart neki felállni, de Namjoon megakadályozta ebben, mivel ő maga állt fel.
"Megérdemled mindezt, Jimin, már figyelmeztettünk, amikor ragaszkodtál hozzá. hogy elhagyj minket a szerető fiúd, Kim Taehyung miatt" - vigyorgott. a kézfejével letörölte a vért.
"Ha már Kim Taehyungról beszélünk, hozd ide azt a kölyköt" - ezúttal egy halálosan sérült Taehyungot rángattak be a helyszínre, és Jungkook melletti üres helyre vágták.
"Hyung..." - hallottam Jungkook hangját, ahogy mögöttem zokogva felhangzott.
Jungkookot egy mosollyal csitítottam, hogy megnyugtassam, hogy minden rendben lesz, mielőtt Namjoon gyomorszájon rúgott volna, így a vérem ki tudott folyni a beleimből. A térdeim elgyengültek, ahogy a földre estem, miközben a kezeim a sérült hasamra szorultak.
Namjoon leereszkedett a szintemre, a kellemes mosoly az arcán lassan kiszélesedett, nőtt, míg végül már nem is normális mosoly volt, hanem a fogak torzítása, amelyek szabadon álltak és csillogtak.
"A két szerető fiúd, Park Jimin, vagy választasz egyet, hogy veled menjen, vagy egyedül fogsz meghalni" - jelentette ki Namjoon.
"Nem!" Jungkook kiabált, amiért Jin egy pofont osztott ki az arcára.
"Csak vigyél magaddal, Namjoon! Engedd el Jungkookot és Jimin-t, kérlek..." Könyörgött Taehyung, aki zokogva könyörgött a másiknak.
Lehunytam a szemem, miközben sóhajtottam, mielőtt meghoztam életem legnagyobb döntését.
Látva, hogy az, akit valaha szerettem, és akit a legjobban szeretek, szenvedett miattam, az összetört szívem megállt, és egy pillanatra zsibbadtságot éreztem. Aztán a düh és a szomorúság olyan erővel ömlött át rajtam. nem tudom, mit tegyek, nem engedhetem meg magamnak, hogy bármelyiküket is elveszítsem.
Mintha a szívem megállt volna, az elmém elsötétült, és a szívem is elsötétült.
"Hyung,.kérlek ne", könyörgött Jungkook, de úgy tűnt, hogy nem hallok tőle semmit, így elszigeteltem magam a környezettől.
"Jimin..." Taehyung hívott engem, remélve, hogy meggondolom magam.
Visszatartottam a lélegzetemet, és hagytam, hogy az elmém megint üres legyen, mielőtt azt mondtam: "Namjoon, csak vigyél magaddal.És hagyd őket békén."
"Hyung!" Ezt hallottam, mielőtt kirángattak a szobából, és a látásom koromsötétbe borult.
Ekkor tudom, hogy a világom zsákutcába jutott, és azt tapasztalom, hogy a világ hamarosan összeomlik, és egyedül maradok. elveszetten és szerencsétlenül.
* * *
Köszi,hogy elolvastad♡
VOUS LISEZ
𝐁𝐞 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐬𝐬 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Roman d'amour-"𝙎𝙤𝙝𝙖 𝙣𝙚𝙢 𝙛𝙤𝙜𝙤𝙠 𝙗𝙚𝙡é𝙙 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙣𝙞,𝙣𝙚 𝙡é𝙜𝙮 𝙝ü𝙡𝙮𝙚"-𝙋𝙖𝙧𝙠 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 -"𝘼𝙢í𝙜 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙡𝙚𝙠,𝙣𝙚𝙢 𝙗𝙖𝙟 ,𝙝𝙖 𝙝ü𝙡𝙮𝙚 𝙫𝙖𝙜𝙮𝙤𝙠"-𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙅𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠 @𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠𝙘𝙖𝙧𝙖𝙢𝙚𝙡 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛�...