-𝙋𝙡𝙚𝙖𝙨𝙚 𝙗𝙚 𝙤𝙠𝙖𝙮-

402 24 1
                                    

Jungkook egy örökkévalóságnak tűnő ideig várakozott a műtő előtt, a tenyerét összecsapva, mintha a legmélyebb imáit küldené Istenhez, miközben a homlokához szorította.

Kérlek, Jimin, légy jól. Hiányzol.

Tovább bámulta a világító, működtetett piros jelzést, tudva, hogy az orvosok még mindig bent vannak, és mindent megtesznek, hogy megmentsék az angyalát.

Ezúttal ismét felnézett a fényre,az kikapcsol. Villámgyorsan felállt, és gyorsított lépteivel a sebész felé indult, aki épp most jött ki a műtőből.

"Hogy van, doktor úr?"

a sebész levette a maszkját, és így válaszolt: "a műtét sikeres volt, de fogalmunk sincs, mikor ébred fel, a golyó az egyik idegét találta el a hátán, ami az agyához kapcsolódik, napokba, hetekbe vagy akár évekbe is telhet, mire felébred, csak arra kell várnunk, hogy megtörténjen a csoda, bízzunk benne, biztos vagyok benne, hogy Jimin képes lesz rá.". Az orvosbiztatóan megszorította Jungkook karját, mielőtt elhalványuló mosollyal elsétált.

Jungkook a falnak támaszkodott, és úgy bámult fel a kórházi lámpákra, mintha azok azt mondják neki, hogy Jimin talán rendben lesz, hamarosan felébred.

Jungkook odament a szobához, ahová Jimin átkerült, lassan elfordította a kilincset, és felfedezte Jimin-t egy oxigénmaszkkal és egy géphez csatlakoztatott csövekkel, ami az életfenntartáshoz szükséges.

Olyan békésen alszik, mint egy ember, akinek nincsenek gondjai és bánata.

Jungkook az ágya mellett ült, Jimin hideg kezét tartotta, érezte, ahogy a pulzusa a saját keze ellen ver, és nem tudta megállni, hogy ne mosolyogjon egy kicsit, még mindig hálás volt azért, hogy a személy, akit annyira szeret, még mindig egészségesen lélegzik.

"Kérlek, ébredj fel hamarosan, hiányzol b-főnök" - Jungkook végül hagyta, hogy egy újabb  könnycsepp gördüljön le az arcán.A fejét a karjai közé temette, és homlokát a karjaira tapasztotta.

A gép pittyegő hangja folytatódik, ahogy lassan telik az idő.

Hat nap telt el, Jimin még mindig ugyanazt csinálta, semmi javulás. Az orvos, aki tegnap eljött megnézni őt, azt mondta Jungkooknak, hogy az idősebbik szíve elgyengült, és 1,5 másodpercre abbahagyta a sípoló hangot, hogy majdnem elhagyja ezt a világot, mindent maga mögött hagyva.De szerencsére elég erős volt ahhoz, hogy legyőzze, és azt mondta Istennek, hogy ne vigye el őt ilyen fiatalon.

Minden nap és minden este, Jungkook egyszer se mozdult el mellőle, megtörölte Jimin sápadt, de gyönyörű arcát, és egy kis vízzel megérintette az ajkait, hogy Jimin ne legyen teljesen kiszáradva, ez lett a napi rutinja.

Jungkook viszont olyan sokat fogyott, hogy még a tükörben sem mer magára nézni, csúnyának, véznának és soványnak tűnik.

Ma Jungkook visszatért a kórházba, miután hazament, hogy elvigye néhány cuccát.

Leült a karosszékbe Jimin mellé, miközben az idősebbik kezét a sajátjába fogta, közelebb tette őket az ajkaihoz, és lassan apró, de finom csókokat nyomott rájuk, minden nap ezt csinálta, és remélte, hogy Jimin tényleg érezni fogja.

"f-főnök, fel tudnál már ébredni? Már 6 napja alszol, annyira hiányzol, tudod ezt egyáltalán? Azt mondtad, hogy gyönyörű vagyok, és miért nem ébredtél fel, hogy láss engem most? Nem hiányzom neked is?" Jungkook minden egyes szavát teljes szívéből mondta,nem is sejtette,hogy a könnyei jönnek, hogy a könnyek lecsordogálnak a szeméből.

𝐁𝐞 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐬𝐬 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏDonde viven las historias. Descúbrelo ahora