-𝙏𝙤𝙧𝙣 𝙞𝙣 𝘽𝙚𝙩𝙬𝙚𝙚𝙣-

349 21 1
                                    

Jimin lassan összeszedte a törött üveg szilánkjait, minden mozdulata, minden értékes könnycseppje leesett, a megtört szívével együtt.

Vissza akarta őt kapni, annyira hiányzik neki, annyira, hogy valószínűleg minden szó együttesen soha nem lenne elég, hogy leírja a vágyát.

Ő volt a napfénye, az oka, hogy mosolyogjon, az oka, hogy éljen, az oka szinte mindennek, Jimin élete egy fekete folt volt, semmi szín, még a fehér színe sem, aztán jött Taehyung a képbe, hogy színesítse Jimin életét, most, hogy elment, minden rossznak tűnt, minden, amit Jimin tesz, nem tűnt többé helyesnek, amíg valaki más meg nem jelent - Jungkook.

Gondolatai visszatértek a néhány perccel ezelőtt történt pillanathoz, éppenséggel a dühöngés csúcsán volt, amikor észrevette, hogy Taehyung szobája tárva-nyitva van, és akkor ott van bent Jungkook, aki felfedezi a helyet, nem tudta megállni, hogy ne emelje fel a hangját. Még egyszer sem engedett be senkit abba a szobába, még a munkatársait sem. A takarítást mindig egyedül végezte. Egyszóval még mindig várakozik.

Sóhajtott egyet, ahogy visszaemlékezett mindenre, bizonyára megrémítette a fiatalabbat. Még akkor is, ha nem ez volt az első alkalom, hogy kiakadt Jungkookra, de most valahogy másképp érezte.Teljesen rosszul érezte magát és sajnálta, hogy ezt tette, nem tudta elviselni, hogy a fiatalabbnak baja esik,vagy fordítva. Amikor a fiatalabb kirohant a szobából,valami azt súgta neki,hogy utána kellene mennie. Összetört szíve akkoriban csendben volt, ez nem lehetett látni, de belülről vérzett a szíve. De nem, az ösztöne nem engedi meg neki, hogy ezt tegye.

Fogalma sem volt arról, hogy mi történik vele. Kettőjük, Taehyung és Jungkook között tépelődik.

Feltakarította a rendetlenséget a padlón és kidobta a szemetesbe, a képet pedig a polcok alatti fiókok egyikében őrizte.

Úgy döntött, hogy egy kis időre van szüksége, ezúttal tényleg. Kiment a szobából és észrevette, hogy Jungkook sehol sincs, csak a gondolatait tisztázta és rájött, hogy tényleg szüksége van egy kis időre magára, csakis magára.

Így hát a Porche-jával a saját bisztrójához hajtott, és egyenesen a bárba ment, figyelmen kívül hagyva az alkalmazottai üdvözlését.

10 feles tequilát", rendelte, tudta, hogy talán egy kicsit túl messzire ment, hogy alkoholt iszik, miközben még mindig türelmetlen a sebekkel.De nem tudott törődni vele, ő Park Jimin, aki mindig is erős, könyörtelen és kiszámíthatatlan volt.

Egymás után 5 felest nyelt le, és elégedetten felsóhajtott, ahogy a forró, égető szesz lassan végigfutott a torkán, és elképesztő érzést keltett benne, soha nem érezte még ilyen jól magát. Visszatalált régi önmagához. A gyenge és használhatatlan.

Aki csak azt tudná, hogyan meneküljön el a problémái elől, ha iszik és kínozza magát.

Alig telt el egy perc, máris újabb 5 felest húzott le egymás után.

* *

Jungkook kijött a szobájából, amiben egy jó ideig rejtőzködött. nem igazán tudta, hogyan nézzen szembe Jimin-nel az eset után.

Jimin szobája még mindig üres volt, és úgy gondolta, hogy Jimin a konyhában vagy a nappaliban lehet, azt mondta magának, hogy előbb-utóbb szembe kell néznie vele, miért ne nézzen szembe vele most?

Lesétált a konyhába és körülnézett a házban, de hiába, Jimin nincs a közelben. Csalódottan sóhajtott fel, mielőtt elindult a konyhába, úgy gondolta, ma este vacsorát készít magának.

"Jungkook-sshi? Miben segíthetek?" Amikor Jungkook néhány hozzávalót keresett a hűtőszekrényben, az egyik alkalmazott jelent meg hátulról.

"o-ó, arra gondoltam, hogy elkészítem a vacsorámat" - jelentette ki.

"Jobb, ha nem, Jungkook-sshi. Ha a főnök rájön, hogy magadnak kell elkészítened a vacsorádat, ki leszünk rúgva." Aztán gyorsan odasétált az ajtóhoz, és becsukta a hűtőszekrény ajtaját.

"Ezt mondta?" Jungkook meglepetten vonta össze egyik szemöldökét.

"Igen... ő utasított minket." Jungkook nem tehetett mást, mint hogy elpirult a szavak hallatán, szíve melegséget érzett, mint mindig.

Ezekben a napokban, Jimin egy aprócska cselekedete önmagával szemben biztosan valami rendkívüli érzést vált ki belőle, amitől összeszorul a gyomra.

Aztán bólintott válaszul, és lustán kifelé vette az irányt a konyhából.

Amikor a konyhaajtó bejáratához ért, megdermedt.

Jimin most jött vissza, és kurvára részegnek tűnt. Az arca kipirult és a léptei bizonytalanok voltak.

Jimin tekintete lassan felfelé meredt, és megállt a fiatalabbiknál, amitől Jungkook ijedtében kicsit hátrált.Attól félt, hogy Jimin valami váratlan dolgot tesz vele szemben, vagy halálra veri, ő csak... nem tudja.

"J-jungkook... - bicegett oda, ahol Jungkook volt.

Jungkook pillanatok alatt elkapta, hogy ne essen a földre, "főnök? Jól vagy?"

Jimin csak összeakasztotta gyönyörű, de bántó tekintetét Jungkookkal, és a fiatalabbnak végigfutott a hátán a hideg.

Jungkook kimondatlan szavakat talált a szemeiben, de annyira megigézőek voltak, hogy Jungkook azt hitte, térképre van szüksége, mert annyira elveszett Jimin - az ő Jiminje - szép szemeiben.

Ahelyett, hogy válaszolt volna, Jungkook érezte, hogy egy pár meleg kéz lassan átkarolja a derekát. Jimin közelebb bújt Jungkook nyakához, és a fiatalabb férfi érezte, ahogy Jimin forró leheletét a bőréhez fújja, ami áramütést küldött a testrészein.

"Én-én sajnálom, Kookie-ah, annyira sajnálom" - motyogta Jimin Jungkook ingének anyagához, miközben karjait a fiatalabb, karcsú és tónusos dereka köré szorította.

"Tényleg semmi baj, főnök... Én vagyok az, akinek sajnálnia kellene".

"Nem, nem, én vagyok...."

Mielőtt Jungkook folytatni tudta volna, halk horkolási hangokat hallott Jimin szájából, kicsit távolabb hajolt tőle, és rájött, hogy főnöke elaludt, miközben Jungkook teljes testtámogatást adott neki.

Jungkook halkan felsóhajtott, miközben kuncogott főnöke cukiságán, amikor ő részegen.

Ezzel Jungkook kissé lejjebb engedte a testszintjét, hogy találkozzon az idősebbel, miközben karjait Jimin háta alá és a térde alá csúsztatta, hogy az sikeresen hordozza őt menyasszonyi pózban.

Mintha Jimin megtalálta volna a támaszát, úgy bújt Jungkookhoz, mintha az élete múlna rajta.

Jungkook óvatosan az ágyára fektette Jimin-t és betakarta a takaróval, nem tudta megállni, hogy ne simogassa meg a részeg férfi arcát, egészen az éles, de tökéletes állkapocsvonaláig. Az előtte álló személy egyszerűen túlságosan lélegzetelállító, ahhoz, hogy még magát is visszatartsa.

Jimin most úgy néz ki, mint egy kisgyerek, akit semmilyen aggodalom nem zavar, mintha még a világvége sem jelentene neki problémát, Jungkook megnyugtatóan mosolygott, miközben Jimin csodálatos arcvonásait fürkészte, tekintete egy pillanatra sem tudott elszakadni tőle.

Csak annyira szereti ezt a személyt, vagy most azt mondja, hogy annyira szerelmes ebbe a személybe?

* * *

Köszi,hogy elolvastad♡

Köszi,hogy elolvastad♡

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

🐻✨🌜

𝐁𝐞 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐬𝐬 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏحيث تعيش القصص. اكتشف الآن