Jungkook
A percek úgy teltek el, mint a napok, a napok úgy teltek el, mint az évek, három hónap telt el az eset óta.
Miután Jimin elhagyta a szobát, Namjoon megparancsolta a követőinek, hogy engedjék el Taehyungot, és tetszik, ahogy az alku, amit Jimin-nel kötött, működik. Amikor mindketten elhagytuk az épületet, Jimin már nem volt látható.
Nem tudjuk, hogy hová vitték, él vagy halott? Fogalmunk sem volt róla.
Csak annyit tudunk, hogy Jimin, az az idióta feláldozta magát, csak hogy megmentsen minket a szörnyeteg állkapcsától, kibéküljön a benne lévő démonokkal, de mind Taehyungnak, mind nekem rosszat hozott.
Taehyung visszament Daeguba, hogy a szüleivel éljen, de mindketten még mindig tartjuk a kapcsolatot, mivel még mindig keressük Jimin-t.
Bár tudtuk, hogy Jimin életben maradásának esélye nagyon kicsi, mégis látni akartuk őt, még ha utoljára is. Még ha a holttestét is, mi magunk akartuk látni.
Ha visszaforgathatnám az időt, úgy döntenék, hogy nem találkozom Jimin-nel; nem esek bele és nem szeretem őt, amíg a hold vissza nem jön, hogy ne kelljen sokat szenvednem.
vissza akarom állítani az időt. Bárcsak megtehetném.
Várni Jiminre, hogy visszajöjjön, olyan, mintha a felhőket kergetném, egy véget nem érő utazásra, egy helyre, ahová soha nem jutok el.
A szerelem valóban fájdalmas, a búcsú még fájdalmasabb.
Amióta Jimin eltűnt a szemem elől, tudtam, hogy örökre el fogom veszíteni. A gondolat még mindig nyomasztó, még akkor is, ha már sejtettem.
Minden úgy történik körülöttem, mintha semmi sem történt volna, de tudtam, hogy soha többé nem leszek képes megtalálni az értelmet vagy az örömöt semmiben.
Minden nap kivétel nélkül meglátogattam Jimin házát, úgy tettem, mintha valóban ott lenne, éreztem a nemlétező melegét, hallucináltam, hogy beszél hozzám, édes semmiségeket suttog a fülembe, miközben a párnájához simultam, és néhány éjszaka az ágyában aludtam el.
A ház minden sarka olyan, mint a mi emlékeink, kísért engem minden nap és minden éjjel. Néha csak álltam egy-egy sarokban, és felidéztem minden vele kapcsolatos emlékemet; a gondolat olyan, mintha egy láng átégetett volna mindent, amiben hittél; mintha eltörölt volna mindent, ami igaz volt, mintha mindent elpusztított volna. mintha darabokra tépték volna.
--
A mai nap is olyan, mint a többi, felébredtem, és mindkét órámon részt vettem. mindent megtettem, hogy teljes figyelmet fordítsak az órákra, mivel néhány hét múlva lesz az év végi vizsgám.
Haejin és én különböző osztályokba kerültünk, mivel az elmúlt félévben mindketten különböző kurzusokat vettünk fel, így nagyon ritkán találkozunk, ami nekem jó, mert nem kell szembesülnöm vele, ami még több kellemetlen szituációhoz vezetne.
Néha a szünetben, amikor az ebédlőben ettünk, néhány szemkontaktust létesítettünk, próbáltam visszamosolyogni, de mindig ő volt az, aki elfordította a tekintetét.
Azóta megpróbálok nem körülnézni, remélve, hogy lesz esélyem rá mosolyogni, és újra jó barátok leszünk. nem akarok többet próbálkozni valakivel, aki nem értékeli, amit teszek, hanem mindent csak a saját szemszögéből csinál.
Az egyetlen személy, akit nem fogok feladni, az Jimin, és csakis Jimin.
Idén év végén lesz az érettségi ceremóniám, mennyire szeretném, ha Jimin ott lenne velem; a szüleim mellett ülve, ahogy felmegyek a színpadra, hogy átvegyem a bizonyítványomat, tanúja legyen a ballagásomnak.
VOUS LISEZ
𝐁𝐞 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐬𝐬 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Roman d'amour-"𝙎𝙤𝙝𝙖 𝙣𝙚𝙢 𝙛𝙤𝙜𝙤𝙠 𝙗𝙚𝙡é𝙙 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙣𝙞,𝙣𝙚 𝙡é𝙜𝙮 𝙝ü𝙡𝙮𝙚"-𝙋𝙖𝙧𝙠 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 -"𝘼𝙢í𝙜 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙡𝙚𝙠,𝙣𝙚𝙢 𝙗𝙖𝙟 ,𝙝𝙖 𝙝ü𝙡𝙮𝙚 𝙫𝙖𝙜𝙮𝙤𝙠"-𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙅𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠 @𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠𝙘𝙖𝙧𝙖𝙢𝙚𝙡 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛�...