"kész!" Jungkook elégedetten csapott a tenyerébe, és szépen összehajtogatta a megírt papírlapot, mielőtt átnyújtotta volna a kezét Jimin felé, és megkérte, hogy vegye el a papírt, amit ő is megírt.
"Mire való ez az egész, Jeon Jungkook?" - kérdezte Jimin újra, miközben átadta neki, de csak azt látta, hogy felállt, és a két szépen összehajtogatott papírt a kis átlátszó vázába dobta, ami Jimin munkaasztalán volt elhelyezve.
"hogy ne hagyj el engem" - Jungkook megpördült, és szúrós tekintetét az idősebbre szegezte.
Csak Jungkook maga tudja, hogy minden, amit tett, csak egy ürügy volt arra, hogy hosszabb ideig Jimin mellett állhasson, még ha csak egy másodperc, egy perc, egy óra vagy akár egy hónap is, ő ezt szívesen tenné. Csak akkor, ha Jimin nem hagyja el őt, amint az a Taehyung fickó visszatér.
Tudja, hogy Taehyung visszatérése nagy áldás lenne, és hatalmas boldogságot hozna Jimin számára, természetesen azt akarta, hogy boldog legyen, de nem tudja, hogy ő maga képes lesz-e végigcsinálni.
Jimin gúnyolódott és lenézett a lábujjaira: - Mikor tervezed, hogy újra felveszed a a zongoravizsgádat? Nem mész vissza az iskolába?" - váltott témát.
Jungkook megköszörülte a torkát, "tényleg azt akarod, hogy elmenjek és visszamenjek az iskolába?".
"Tudod, hogy nem így értettem”
"Persze, tudom, hogy érted, főnök.Ne aggódj, amint készen állok, elmegyek a tesztre, és mindent megteszek, hogy visszamenjek az iskolába, mert így biztosan nem mehetek haza" - jelentette ki Jungkook, és az asztalnak támaszkodott, mindkét tenyerét enyhén az asztalra szorítva.
Jimin csak bólintott válaszul, és kész volt kisétálni a szobából: "Hová mész?" - kérdezte a fiatalabb.
"Elmegyek kávézni, jössz velem?" Jimin felvonta a szemöldökét, amiért Jungkook egy közömbös vállrándítást érdemelt ki.
Mindketten elindultak a háztól távol eső legközelebbi kávézóba, ahová körülbelül 10 perc alatt értek oda. Az ajtó tetején lógó csengő megszólalt, amikor mindketten beléptek a kávézóba, amely tele volt frissen főzött kávébabok és sütemények illatával.
Odasétáltak egy kétszemélyes asztalhoz az ablaküveg mellett, mielőtt leültek volna, Jungkook felajánlotta, hogy rendel mindkettőjüknek.
"Caramel Macchiato nekem" - rendelte Jimin, mielőtt Jungkook odalépett a pulthoz, hogy leadja a rendelését.
Miközben annyira elmerült az étlapon a pult felett, hallotta, hogy valaki utána kiált: "J-Jungkook oppa?".
Leengedte a fejét, csak hogy találkozzon egy pár mogyoróbarna szemmel, ami nem másé, mint a volt osztálytársaé, aki most ott áll a a másik oldalon.
"Haerin?"
"Oppa! Annyira hiányoztál! A minap Kim úr azt mondta, hogy már nem tanulsz zenét, miért van ez így?"- kérdezte Haerin aggódva, miközben kezét Jungkook pulton lévő tenyerére tette.
"Igen, abbahagytam" - felelte reszkető hangon.
"Á, értem. Oppa?" - szólította megint a lány.
"Igen?"
"Nem tudnánk esetleg egyszer együtt lógni?"
Jungkook átnézett Jiminre, aki leült a helyére, miközben az ablakot bámulta, és teljesen tájékozatlan volt az egész helyzetet illetően.
Sóhajtott egyet, mielőtt válaszolt volna: "Igen, persze".
Jungkook két pohár karamellás Macchiato-t tartva a kezében jött vissza. és óvatosan letette a kávézóasztal tetejére.
ESTÁS LEYENDO
𝐁𝐞 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐬𝐬 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Romance-"𝙎𝙤𝙝𝙖 𝙣𝙚𝙢 𝙛𝙤𝙜𝙤𝙠 𝙗𝙚𝙡é𝙙 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙣𝙞,𝙣𝙚 𝙡é𝙜𝙮 𝙝ü𝙡𝙮𝙚"-𝙋𝙖𝙧𝙠 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 -"𝘼𝙢í𝙜 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙡𝙚𝙠,𝙣𝙚𝙢 𝙗𝙖𝙟 ,𝙝𝙖 𝙝ü𝙡𝙮𝙚 𝙫𝙖𝙜𝙮𝙤𝙠"-𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙅𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠 @𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠𝙘𝙖𝙧𝙖𝙢𝙚𝙡 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛�...