-𝘼𝙧𝙚 𝙔𝙤𝙪?-

599 28 1
                                    

Jimin

Nem tudom, mióta bámulom őt, amint felébredtem a rövid szunyókálásból. Magamban gúnyolódtam a gondolataimon, hogy mi a fenének kell őt megmentenem? Próbálom megvédeni őt? Azt akarom, hogy maradjon?

Megnyaltam az ajkaimat és megköszörültem a torkomat, amikor láttam, hogy Jungkook megmozdítja a testét és lassan kinyitja a szemhéjait.

" elkéstél, ebédidő van" - mondtam hidegen, csak hogy lássam, ahogy könnyedén felállt a kanapéról, és odasétált hozzám.

" mit szeretnél ebédre?" rendbe tette a ruháját és a kócos haját.

"vegyél egy adag kimchi sült rizst, egy adag gombócot és narancslevet." Mondtam, miközben a pénztárcámból kihalászott összeget nyújtottam át neki.

"ez túl sok" - adott vissza néhány bankjegyet, mondván, hogy adtam neki pluszban, "vegyél magadnak is egy ebédet". Mondtam, miközben a másik oldalra fordítottam a fejem, hogy ne lássa, milyen vörös lett az arcom.

"Ó, oké." Válaszolt, és hamarosan kiment a szobából.

"Aish! PARK JIMIN!" Frusztráltan felborzoltam a hajamat. Mi a fene történik velem?

Ekkor bejött az orvos, és megkérdeztem tőle, hogy elmehetek-e még ma. Ő beleegyezett, mivel tudta, hogy a sérüléseim valójában egyáltalán nem súlyosak. Valójában otthon pihenhetek.

Jungkook és én mindketten befejeztük az ebédünket, majd hamarosan összepakoltam a cuccaimat és elindultam haza. Mindketten a kocsimhoz sétáltunk, és amikor már majdnem a közelében voltunk, Jungkook megállt.

"Mi a baj?" Kérdeztem zavartan, miközben oldalra hajtottam a fejem.

"Azt hittem, befejeztem a munkámat. Azt mondtad, vigyázok rád, amíg fel nem épülsz" - kiáltott fel.

ami arra emlékeztet, hogy igen, igaz! Még mindig fájdalmaim vannak, még mindig beteg vagyok.

"Ó" - köhögtem, és összeszedtem magam, mielőtt folytattam volna - "Igen, ezt mondtam. De! Még nem gyógyultam meg teljesen, úgyhogy nem mehetsz el."

"Micsoda?" Nem törődtem vele, és tovább sétáltam a kocsim felé. Kinyitottam a csomagtartót, bedobtam a táskámat, és nyitva hagytam a csomagtartót, jelezve neki, hogy tegye bele a táskáját.

Láttam, hogy egy nagyot sóhajtott, mielőtt engedelmeskedett volna a szavaimnak.

Beült a kocsiba, és keresztbe tette a karját, miközben duzzogva nézett rám. Titokban kuncogtam és előrehajoltam, hogy megragadjam a biztonsági övet Jungkook mellett.

Éreztem, hogy mennyire megmerevedett, amikor közelebb értem hozzá, és igyekszik nem levegőt venni.

"Mit..mit csinálsz!?" - kiáltotta, ahogy az arcom csak egy centire volt tőle,lehunyta a szemét és nem mert mozdulni.

Csak áthúztam rajta a biztonsági övet, és becsatoltam neki.

"A biztonság az első" - ezzel éreztem, hogy a szavaimra felszisszent, és kiegyenesedett a testtartása. Imádnivaló.

Bekapcsoltam a kocsim motorját, és sebességet váltottam, mielőtt meghallottam, hogy valaki az oldalamról rám szólt: "főnök".

Megfordultam, hogy megnézzem a követőimet, majd vissza, hogy Jungkook kíváncsi tekintetével találkozzam.

"Azért vagyunk itt, hogy visszahozzunk téged, és elkezdtük a keresési projektet" - jelentette az egyik követőm, hogy mekkora egy barom!Hogy mondhat ilyeneket nekem, amikor Jungkook itt van. Még mindig nem tudta, hogy ki vagyok valójában.

𝐁𝐞 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐬𝐬 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏDonde viven las historias. Descúbrelo ahora