Jungkook
Jimin mosolya alapvetően a legédesebb dolog, amit valaha is láttam a világon, olyan, mintha nem számít, mennyire gazdag vagy; a pénzed örökké semmi lesz. ahhoz a napsugaras mosolyhoz képest.
Hátulról átkarolta a derekam, ahogy közelebb bújt hozzám, miközben mindketten a verandán álltunk, és éreztük a hideg tavaszi levegőt. ahogy a bőrünkhöz fúj a szél.
Jimin testéből melegség áradt az enyémre, lehetővé téve, hogy érezzem a meleg jelenlétét magam körül, biztonságban érezzem magam.
"Kookie..." - szólított meg, ahogy forró leheletével csiklandozta a nyakamat.
dúdoltam válaszul, és próbáltam nem teljesen felizgatni magam a reszelős, mégis édes hangjától.
"Szeretlek" - motyogta.
Istenre esküszöm, nem számít, hányszor vallotta be, vagy suttogta a fülembe, hogy "szeretlek", soha nem lesz elég, soha nem fogom megunni.
Vele vagyok, gondtalannak érzem magam, szeretve érzem magam, és ami a legfontosabb, érzem Park Jimin jelenlétét.
Ő maga már több mint elég nekem. Azt akarom, hogy mellettem legyen, törődjek vele és szeressem őt teljes szívemből; elhagyni őt határozottan az az utolsó dolog, amit valaha is tenni akartam ezen a világon.
Park Jimin, életünk végéig együtt fogunk járni.
"Én is szeretlek hyung", mondtam ezúttal másodpercnyi kétség nélkül, szívem legmélyéről.
Mintha Jimin már várta volna, hogy visszamondjam, csodálkozva nézett rám, ajkai tudtán kívül mosolyra görbültek - egy szuper szívmelengető mosolyra.
"Köszönöm, hogy nem mondtál le rólam - folytatta.
"Nagyon szívesen, hyung."
"Szóval, akkor most mi lesz?" - vonta fel a szemöldökét.
"Mit akarsz, mik legyünk?" kissé megfordultam, hogy ránézzek, miközben a karjai még mindig szorosan körém fonódtak.
"Minden."
A válasza mindkettőnkből kuncogást váltott ki, miközben egyetértően bólintottam, végre hivatalosak vagyunk.
Tényleg nem bánom, ha Jimin nem adott nekem egy megfelelő vallomást meglepetés, minden amit akarok, hogy végre tudom őt magaménak követelni, csakis az enyémnek.
Ő az én tulajdonom; és én az övé vagyok.
az idő hátralévő részét a házában töltöttük, a kertjében barangoltunk, és filmeket néztünk a ház második emeletén található mini moziban.
A vele való együttlét elfeledteti velem minden egyes dolgot, az idő csak úgy repül, amikor együtt vagyunk, olyan, mintha még napi két nap 48 órája sem lenne elég.
Öt perccel az éjjeli 12 óra előtt Jimin megállt az iskolai szálló előtt,épp ki akartam ugrani a kocsiból, amikor Jimin átnyúlt rajtam és megakadályozta, hogy kinyissam az ajtót. "Nincs jóéjt puszi?" - mondja.
Nevetek, "hyung! Mennem kell."
Makacsul lehunyja a szemét és vár,nincs az az isten,hogy szájon csókoljam. Nem mintha nem akarnám, csak...túl szégyenlős vagyok hozzá.
Gondolom, kezdett eléggé türelmetlen lenni, ahogy kinyitotta a szemét és rám nézett, "hyung, én-"
"Semmi baj, Kookie, nem foglak kényszeríteni" - mosolygott.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝐁𝐞 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐬𝐬 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Lãng mạn-"𝙎𝙤𝙝𝙖 𝙣𝙚𝙢 𝙛𝙤𝙜𝙤𝙠 𝙗𝙚𝙡é𝙙 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙣𝙞,𝙣𝙚 𝙡é𝙜𝙮 𝙝ü𝙡𝙮𝙚"-𝙋𝙖𝙧𝙠 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 -"𝘼𝙢í𝙜 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙡𝙚𝙠,𝙣𝙚𝙢 𝙗𝙖𝙟 ,𝙝𝙖 𝙝ü𝙡𝙮𝙚 𝙫𝙖𝙜𝙮𝙤𝙠"-𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙅𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠 @𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠𝙘𝙖𝙧𝙖𝙢𝙚𝙡 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛�...