AA - lX

316 16 5
                                    

"Seni seviyorum Güneş, hem de çok." Denizin kenarında, ellerimde ayakkabılar ve diğer elimde de Deniz'in eli. Ayaklarıma değen su, ayağımın altındaki kum ve olduğum kişiyle çok mutluydum. Durduk, bana döndü ve elini yanağımda gezdirdi. Gözlerimizi kapatıp alınlarımızı birleştirdik. Burunlarımızı birbirine sürttüğünde gözlerimi açıp gözlerinin içine baktım.

"Bende seni çok seviyorum." Elini belime koyduğunda bir şarkı çalmaya başlamıştı. Bedenlerimizi birbirine yasladığında sağa sola salınmaya başlamıştık. Tek elimi bırakıp beni ileri yönlendirdi ve döndürüp sırtımı göğsüne yasladı. Burnunu ensemde hissettim.

"Kokun," dedi, tek elimden tutarak beni etrafımda döndürdü ve elini belime koydu. Kendine çekti. "Gözlerin," dedi, dudaklarını gözlerime bastırırken. "Saçların... Mis kokulu saçların," saçlarımdan bir tutam alıp burnuna götürdü ve derince kokladı. Elini yanağıma götürdü."Sıcacık tenin ve..." Kalbim ağzımda atmaya başlamıştı. Derin soluklarımın arasında: "Ve?" Dedim. Sesim titremişti. Burnunu burnuma sürttü. "Ve dudakların..." Başparmağını alt dudağımda yavaşça gezdirdi, dudaklarımız arasında küçük bir boşluk bıraktı.

"Lan!" O sırada abimin sesini duymuştum derinlerden bir yerden. Abi bi' git ya, öpeyim de öyle gel.

"Alooo uyan uyan kız, kahvaltı hazır." Yağmur yağmaya başlamıştı. Bir anda boğulduğumu hissettim. Gözlerimi açtığımda yatak odamdaydım ve ıslaktım.

"Ya abi insan böyle mi uyandırılır, off." Elimle yüzümdeki suyu silmeye çalıştım. İnce yorganı üzerimden atıp bacaklarımı yataktan sarkıttım. Melis sanırsam uyanmıştı.

"Abiye oflanmaz hizmet edilir, kalk lan köle. Hem ne öpmesi? Kim kimi öpmüş?"

Gel sen rüyanın içine et, bir de kim kimi öpmüş diye sor.

Bende sana zaten rüyamda Deniz'le öpüşmek üzere olduğumu söyleyecektim canım öküz abim.

İşte karşınızda yontulmamış ağaç Orkun:

Öpmek derken bende abim yüzünden öpemedim hığğğ.

"Kedi öpecektim, kedi!" Salak!

"Aman neyse. Telefonun tamirden geldi, aha burda. Çok oyalanma da kahvaltıya gel hadi." Kafamı salladığımda odadan çıkıp kapıyı kapattı. Normalde kapatmaz benim öküzüm de işte öküzler özeli bilir biraz. Dolaptan kıyafetlerimi çıkartıp elimi yüzümü yıkadım ve üstümü değiştirdim. Telefonumu açtığımda bir sürü bildirim gelmeye başlamıştı.

[Beyefendim kişisinden +20 mesajınız var.]

Mesajları okuduğumda kaşlarımı çattım. Of bu da salak ya!

Hayal: Günaydın da bu ne acele lan

Hayal: Benden hemen kurtulacağını mı sandın yoksa?

Hayal: Telefonum tamirdeydi

Hayal: Bişey olmadı yani

Hayal: Vay vay neler de yazmışşş

Hayal: Bu yazdıkların için sana trip atmam lazım

Hayal: Biliyorsundur umarım

Hayal: Alçakgönüllü bir hanımefendi olduğum için affedildin bak yoksa affetmezdim ha

Beyefendim: Demek telefonun bozuldu?

Beyefendim: Güneş'in de bozulmuştu. Aynı anda bozulması tuhaf.

Hayal: Ha yani ben Güneş'im?

Beyefendim: O anlamda demedim, sadece tuhaf.

Beyefendim: Sonuçta seni tanımıyorum ve güvenmiyorum, belki de telefonun bozulmadı.

Beyefendim: Belki de bir dolandırıcısın?

Hayal: Ya Deniz bi siktir ya

Hayal: He dolandırıcıyım amk

Hayal: Dolandırıcılar zaten âşığım der ya

Hayal: Sen benim kalbimi dolandırmışsın

Hayal: Ben bir şey diyor muyum?

Hayal: Dolandırdın ve çözemiyorum artık

Hayal: Bunca yıl geçti ve ben hâlâ seni seviyorum salak gibi

Hayal: Belki seversin dedim burdan benimle konuştukça

Hayal: Ama yok yanılmışım

Hayal: Elimed olsa bu duyğuyu sökap atardım içimden

Hayal: Hayır yagni ne bekliyörim ki ben

Hayal: Âşık olacağını felan mi

Hayal: Bok verdı da yazdım sana

Hayal: Keske yezmaşaydım

Hayal: Sen benim imkansızımsın

Hayal: Hayallllerimde hep imkansız olarak kalaçaksım

Hayal: Senin de dediğin gibi hadi eyw

Beyefendim kişisini engellediniz. Engeli kaldırmak için dokunun.

Telefonumu yatağa bırakıp yere çöktüm ve bir süre ağladım. Abim'in sesini duyduğumda geleceğimi söyledim ve elimi yüzümü yıkayıp odamdan çıktım. Herkes kahvaltı sofrasına oturmuş beni bekliyordu.

"Ben aç değilim ya, iştahım yok. Dışarı çıkıp Buse ile buluşacağım. Afiyet olsun size." Annemle babamın arasına geçip kollarımı onlara doladım ve ikisinin de yanağından öptüm.

"Bir şeyler atıştırsaydın bari kızım."

"Yok annem sağ ol." Annem bir süre gözlerimin içine baktı sanki her şeyi görüyormuş gibi. Beni kendine çektiğinde "Her ne olduysa üzülmeni istemiyorum, güçlü dur." Geri çekildiğimde anneme gülümsedim. Keşke her şey o kadar kolay olsaydı annem.

___________________________________________

Şerefsiz Deniz kızı üzdü

Biraz da vicdan azabı çek bakalım Deniz beyefendi

İleriki bölümlerde görüşeceğiz senle

(Yarın dedim bir ay oldu çok sorry. Yazmaya vaktim yoktu. Bir dahaki bölüm Allah izin verirse gelecek.)

Abimin Arkadaşı  •Yarı Texting• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin