Birbirine yapışan kirpiklerimi elimle ovaladım ve gözlerimi açmaya zorladım. Tavanla bakıştım bir süre. Ne düşündüğümü bile bilmiyordum, sadece bakıyordum işte. Yan dönüp komidinin üstünde duran telefonumu aldım, saat daha 09.30'du. Ekrana düşen bildirimle kilidi açıp WhatsApp'e girdim, yabancı bir numaraydı.+0533: Selammm
Ben: Kimsin?
Umarım tahmin ettiğim kişi değildir, dünden sonra... Ama bir yandan da içimden onun olması için dua ediyordum.
+0533: Hayranın... Sonra da hoşlandığın kişi, sevgilin, kocan, çocuklarının babası.
+0533: Sana âşık, iyi kalpli bir adamcığım.
Ben: Benden uzak dur demedim mi sana ben Deniz? Bitti dedim sana. Yazma bana.
+0533: Deniz ne alaka lan?
+0533: Orkun ben Orkun, abin.
+0533: Hem Deniz'e ne bitti dedin sen? Ne ayaksınız lan.
Nasıl yani? Abim mi... Abim ne alaka be? Telefonu yatağın üstüne koyup sırtımı bazanın başlığına yasladım. Dizlerimi kendime çekip tedirgince bekledim. Abim öğrenirse önce Deniz'in ağzına sıçardı, sonra da benim.
+0533: Bir şey desene Güneş.
Ben: Abş şey
Ben: Hoşkandıgı bir vardi
Ben: Kız istememişş
Ben: Bende o yüzden bitri artık dedim. Ussndım yazıyoedu sürekli.
+0533: Düzgün yazsana şunu kızım
+0533: Yalan söylediğin buradan belli
Ben: Yok yalan manaln
Korkudan ellerim titriyordu şu anda. Nedenini bilmiyordum ama kendimi bildim bileli titriyordu.
+0533: Odana geliyorum Güneş, konuşacağız.
Bildirim sesi geldiğinde sertçe yutkunup telefonun ekranını kapattım. Önce Deniz'in değil, benim ağzıma sıçacaktı sanırım. Şimdi bitmiştim. Yalan söylediğimi şıp diye anlardı. Kapım tıklandığında yataktan aceleyle kalktım, saçlarımı karıştırdım ani yüklenen adrenalin ve korkuyla.
"Gir." dedim titrek sesimle. Neden kapıyı tıklatıyordu ki?
Kapının açılma sesiyle arkama döndüm, kaşlarım çatıldı. Kapım kilitlendi önce, sonra cebine attı ve bana döndü. Ne işi vardı burda?
"Sen..." Konuşmayı unutmuş gibi oldum bir an. Hatta nefes bile alamadım onu karşımda gördüğümde.
"Sessiz ol sadece ve beni dinle." Yanıma yaklaşıp omuzlarımdan tuttu. "Önemli."
"Git burdan." dedim sonunda konuşabilerek. Deli gibi özlemiştim dün görmeme rağmen. "Seni dinlemek istemiyorum!" Ellerini omuzlarımdan itekleyip geri çekildim. Ona sarılmaya ama aynı zamanda yokluğuna ihtiyacım vardı.
"Sadece dinlemeni istiyorum. Özür dilerim tamam mı! Fark edemedim, ben aptalın tekiyim, körüm! Bak ben sana o gün bağırmak istemedim tamam mı? Sadece yanlış anlayacaksın sandım ki anladın ve patlama noktam oldu, sana değil kendime kızgındım ben. Seni deli gibi kıskandım Ekin'den!" Ellerini saçlarından sertçe geçirip çekiştirdi. Derin nefesler almaya başladı. Bir adım daha geriledim kapıyı işaret ederek.
"Hiçbiri umrumda değil! Git burdan biri duymadan! Senin yüzünden abim yanlış anlayacak." Delirmiş gibi bana baktı önce. Umrumda değildi, delirsindi. Ben delirmekten öteye geçmiştim artık. Daha kalbimi kaç defa kıracaktı?
"Yanlış mı? Bence çok doğru anlar Güneş! Yoksa Hayal mi demeliyim?" Diyeceğim şeyler boğazıma dizildi son söylediği ile.
"Bu seni haklı çıkarmaz." Dedim içime kaçmış sesimle. Gözlerimi kaçırdım.
"Güneş..." Sakin sesiyle yanıma doğru yaklaşıp ellerini yanaklarıma koydu. Miğdem kasıldı bir an. İçimde bir sıcaklık oluştu. "Sana deli gibi âşık olmuşum ben." Gözlerim dolmaya başlamıştı. "Ne zaman, nerde oldum bilmiyorum. Ben kendimi tanıyamıyorum artık. Evet köpek gibi pişmanım, Allah beni kahretsin!" Elim anında dudaklarının üstüne gitti.
"Deme öyle, günah." Bakışlarındaki değişiklik kalbimin daha hızlı atmasına sebep oldu, eskiden böyle güzel bakmazdı...
Gerizekalı Güneş, hemen yumşuyorsun!
Kaşlarımı çatıp omuzlarından ittim onu. "Kandıramazsın beni." Daha da dibime girdiğinde ayağım ayağına takıldı ve yatağın üstüne savruldum, Deniz de ayı gibi üstüme çullanmıştı. Aklıma onun odasındayken de olduğu geldi... Ama şimdi arada çok fark vardı.
Belimin altında olan eli tenimi sıktı ve sanki daha da birleşebilecek olan bedenlerimizi birbirine yapıştırdı. Göğsüm heyecandan inip kalkarken onun göğüslerine deydi. Gözlerine dalmışken dudaklarını dudaklarıma bastırmadan önce: "Bunu o zaman yapmalıydım." dedi.
___________________________________________
Deniz'in dudak fethişi var sanırım, öpüp öpüp duruyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı •Yarı Texting•
De TodoBeyefendim: Kimsin? +0532: İşte yine haklıyım yaaa +0532: Boşuna agresif demiyoruz yiğidim +0532: Sence burdan yazmak yerine yanına gelmez miydim eğer kim olduğumu bilmeni isteseydim? Beyefendim: Amına koyim kimsin dedim? Beyefendim: Eğer dalga geçi...