............................................................................
Breath_07❤️....
තමුසෙට පිස්සු ....ගොඩේ කම් දැන්වත් අඩු කර ගන්නවා....
ඔව් කුකී ගොඩේ.....ඔයා එන්න එපා ඒවා හදන්න........කුකීට ඔය පොශ් වෙන්න ඔනෙ නැ...ගොඩක් පොශ් කැලී පුස් වෙලා තියෙන්නෙ........මොන කරුමයක්ද මේක....කුකී හැමෝගෙන්ම බැනුම් අහන්නයි...වැඩ කාරකම් කරන්නයී.....ආයි දෙකක් නැ ගොඩේ ගොඩේ ගෑවොත්නම් දත් ටික මන් බඩට යවනවා ........
මොකක්ද..ආහ්හ්.......
ඔව්...ඇයි....ඔයාගෙ තමයී..........
තමුසෙට පුලුවන් දෙයක් කියනවා දොඩම් ඇට දෙකක් සයිස් නැ...එත් එන්නෙ ......ගේමටමයි.........
මේ......තමුසෙ මට තමුසෙ කියන්න තමුසෙට කුකී තමුසෙ කිව්වෙ නැ...තමුසෙ කුකීට තමුසෙ කියන්න තමුසෙ කුකීගෙ කව්ද ආහ්හ් .......අනික දොඩම් ඇට ලොකුද....ආ.....
ගේම එපා කාමරයක් දෙනවා ඒ ඇති 😒 ගේමද ගේමද කියලා අහන්නෙ හුම්ම්....
ජන්කුක් කාර් එක දෙවනත් වෙන්න කැ.ගහද්දි ටේහියෝන් ජන්කුක්ගේ කට අතින් වැහුවා.....
මොන මගුලක්ද...මේක....යන්න ආසද....කුඩුවට ...වැරදි කරලා එනවද....කියවන්නත් මාත් එක්ක....ආ......
ඔව්...ඇයි ....මොන රෙද්දක්ද.....තමුසෙව බන්කොලොත් වෙන්න...කුකී ගිහින් නඩුවක් දානව.කුකීට කරදර කරන්න ආවා කියලා 😁 එන්න එපා වැඩිය මේ කුකී එක්ක නටන්න....හරිත.......
ජන්කුක් ටේහියෝන් දිහාවට එයාගේ චූටි බෝල ඇගිලි දික් කරලා කියද්දි ටේහියෝනුත් ජන්කුක් දිහා රවාගන බැලුවා. එත් එක්කමයි ජන්කුක්ගේ ෆෝන් එකට මින්හුගෙන් කෝල් එකක් අවේ....
ඕහ්හ්හ්.....මින්හු හියුන් වෙලාවට ගන්නවා....දෙන්නම් සර් කරායට රම්පෙට පොකුරු පොකුරු හැලෙන්න......
YOU ARE READING
BREATH_🐰🐯
Fanfic-------------------PEEHU✍️🐰-------------------- වැටෙන නැවතෙන හුස්ම පණ ගැහෙන තැන ❤️.... --------------------💚🐯🐰💜️---------------------