Breath_06❤️....
...........................................................................Breath_06❤️...
මට....🤭 ....එත් කුකීටනම් බහින්න බැරි වෙයී.....
ඇයි ....ඒ......
ටේහියෝන් ඩ්රයිවින් කරන ගමන් ජන්කුක් දිහා පුදුමෙන් බැලුවා........ජන්කුක් කියපු දෙත් එක්ක ටේට කාර් එකනම් ඉබෙම බ්රේක් උනා.....
මේ....කුකීට ...සෙප්පු දෙකක්වත් නැ....අනික කුකී ගෙදරට අඳින ඇඳුමක්නෙ....ඇදගෙන ඉන්නෙ 😒
ඒත් එක්කමයි ටේහියෝන් ජන්කුක් දිහා බැලුවෙ.... ජන්කුක්ගෙ කකුල් දෙකේ සෙරෙප්පු දෙකක්වත් තිබ්බෙ නැ....ටේහියෝන් සීට් එකට ඔලුව ගහ ගත්තෙ .....කෙන්තියටත් එක්ක......
සර් මොකද උනෙ...ඇයි මෙ...මොලේ ගලව ගන්න හදන්නෙ...මොලේ වැඩිද.......
නැ...වැඩි එක කියන්නෙ මං...මොන ලොකෙ සිහියෙන්ද ඔයී ඉන්නෙ සෙරෙප්පු දෙකක් දාගන්න බැරි උනාද අනික ඇදගෙන ඉන්න එක.......උප්ස්......
හරි ඉතින් කුකී ඕන කමින් මේකෙ වාඩි උනේ නැනෙ...ඔයාමනෙ ටයිටැනික් එක් රොමියෝ වගෙ....ඇදගෙන ඇවිත් කාර් එකට දැම්මෙ....ඉතින් කුකී පලිද හුම්ම්........
ඉතින් ඕයි මන් ගෙ ඇතුලටත් සෙරෙප්පු දෙකක් දානවා තමුසෙට ගෙ ඇතුලටවත් දන්න බැරි උනාද......
අයිගෝ සර් ඔයා දාන්න ගෙ ඇතුලට සෙප්පු .....එ උනාට කුකී දාන්නෙ නෑ..ඒක පවක්....ගෙ ඇතුලට සෙරෙප්පු දන්නෙ මොකටද.....
අනෙ...මෙ...හලො තමුසෙගෙ ලෙක්චර් එක නවත්තනව අපි මෙහෙම්ම සැලොන් එකට යමු ...එතකොට හරි......
ටේහියෝන් ජන්කුක් දිහා බලලා කියනකොට ජන්කුක් හා කියන්න ඔලුව වැනුවා....
YOU ARE READING
BREATH_🐰🐯
Fiksi Penggemar-------------------PEEHU✍️🐰-------------------- වැටෙන නැවතෙන හුස්ම පණ ගැහෙන තැන ❤️.... --------------------💚🐯🐰💜️---------------------