............................................................................
Breath_17❤️....
කිම්.......මන් දෙයක් ඇහුවා...ඔයා මාව කනකටවත් ගනන් ගන්නෙ නැද්ද දැන් ....
අයියෝ මීරා....මොකද්ද මෙ...වදෙ...ආ....යන්න ගත්තු ගමන යන්න මෙතන විකාර නටන්නෙ නැතුව...ටීනු...ඔයත් මගෙන් ලගදිම අහ ගන්නවා...හොදද.....
මන් මොකද්ද කිම් අන්කල් කරෙ............
ඔයා තමයි මීරගෙ ඔලුවට විශබිජ දාන්නෙ.....කාරුනකාරලා ඔය කුනු කන්ද අයින් කර ගන්න ටීනු......මේක ගෙයක් ගුබ්බැයමක් නෙමෙයි.........
ආනෙ......කිම් ඔයා ඔය කට කැඩිච්ච කතා කියන්නෙ......ටීනුට...ආ......
මීරා සෝ ප්ලිස්........උදේ පාන්දර මගෙන් කුනුහරප නාහා අන්න අරහෙ යන්න...අනෙ.......
...ඔයාට අර ගොඩෙ කොල්ලට බනිනකොට අහන් ඉන්න බැ නේද......
මීරා ආන්ටි අර ගොඩෙ කොල්ල අන්කල්ටයි ටේ ඔප්පටයි වශියක් කරලද කොහොද ඒකයි මෙ.......
ටීනු පද්ද පද්ද කියනකොට මිස්ටර් කිම් අතේ තිබ්බ පත්තරෙ සෝෆා එක උඩට විසික් කරලා......ටීනු ලගට ගියා........
මෙ.....ටීනු.........මන් එක පාරකුත් කිව්වා....මෙතන ප්රශ්න ඇති කරන්න එපා....එ කොල්ල නෙමෙයි වශිය තමුන්ලා.....තමුන්ගෙ මෙ වැඩ නිසා.....මගෙ හිතෙ තමුන් දුවෙක් කියන තැන මට අමතක කරගන්න හදන්නෙ.....මන් දරුවන්ට අත උස්සන්නෙ නැ...අන්න ඒක නිසා බේරුනා කියලා හිතා ගන්නවා.......
මිස්ටර් කිම් කෙන්තියෙන් ටීනුට කියනකොට....ටීනු මුනත් දෙක කරගෙන උඩ මහලට දිව්වා........
කිම්....මොකද්ද ඒ කෙල්ලට කතා කරපු විදිහ ....ආහ්.....
මීරා....කරුනකාරල යන්න හදපු තැන යනවා..........
YOU ARE READING
BREATH_🐰🐯
Fanfic-------------------PEEHU✍️🐰-------------------- වැටෙන නැවතෙන හුස්ම පණ ගැහෙන තැන ❤️.... --------------------💚🐯🐰💜️---------------------