13.bölüm

23 3 0
                                    

Başı eğik bir şekilde ilerlerken üzgündü. Genelde kuzenim yazmış diye bahane uydururlardı ve ondan sanmıştı. Aşk itirafı hoşuna kaçmıştı ve konuşmak hoşuna kaçmıştı.

Karnına ağrı vururken stresliydi. Engellemişti çünkü kısa süre sonra yazmak isteyecekti. Hoşuna gidiyordu onunla yazışmak. Sanırım nasıl davranırsa davransın ona kaba davranmayan tek kişiydi. Bazen çocuksu olduğunu söylüyorlardı ama o hiç ters tepki vermemişti.

Bilmem kaçıncı kere oflarken taşa vurmuştu ayağına. Tam kafasını kaldıracakken kafasına gelen sert şeyle inledi. Tam kafasını kaldıracakken yine bir şey çarpmıştı kafasına.

-Acıdı!

-Acısın! Sen cidden şizofrensin ha! Diyorum da inanmıyorsun!

-Ha?

Anlamazca sese doğru dönecekken tekrar kafasına bir şey yemişti.

-Beni cidden Duygu mu sandın aptal? İnsan bir sorar. Bana hesap vermeden beni göremezsin.

-Lilya?!

-Lilya ya Lilya. Cidden beni Duygu mu sandın seni manyak? O Arel ile fingirdeşiyor dedim ya sana?

-Ah! Atma ama acıyor!

-Acısın! Soruma cevap ver!

-Emre'ye Duygu'nun ikinci ismini sordum ve Lilya dedi. Hem kuzeni var ve kantinde olan tek kızdı.

-Şapşal!

-Acıdı ya!

-Benim ismim Lilya değil ki! Dikkat etseydin instagram hesabımın L ve İlya'dan oluştuğunu görebilirdin. Büyük l ve isim. L ise diğer ismimin başı. Ah akılsız seni! İnsan bir sorar dimi sorar! Hemen süt dökmüş kediye döndün. Ne oldu bebe gibi mızırdanıp kendini överken o hala geldin?

-Ah ama acıyor ya! Ne bileyim ben!

-Kendini öveceğine az dikkat etseydin!

-Ama bunu fark eden bile bir elin bir parmağını geçmez!

-Aptal!

-Ah! Artık atmasan mı? Hem bunlar ne ya? Kurşun gibi atıyorsun. Hem de isabetli atışlarla.

-Eh, deneyimlerimiz var. Son kez atatım sonra dön.

-Popom!

-Dön haydi dön.

Tam dönerken bir kere daha poposuna atmıştı.

-Hani atmayacaktın ya! Acıdı popom acıdı!

Derken kafasını kaldırıp gördüğü kişiyle şok olmuştu.

-Larin?

-Memnun oldum Uygar. Ben Larin İlya. Affedersin Duygu.

-Dalga geçme ya. Hem seni bir de Arel ile çıkıyorsun sanmıştım.

-Sen cidden salaksın ha. Biliyorsun değil mi?

-Sanırım biraz var. Özür diliyorum.

-Dilemelisin. Neyse gel haydi yukarıya. Konuşalım.

-Cidden mi?

-Şakacıktan. Of gel buraya Uygar.

-Gavura vurur gibi kurşunladın beni zaten. Bir de kızıyorsun bana. Hem onlar neydi öyle ya?

-Sana fırlatmak için aldığım ve özel kare kare kesilmiş silgilerdi. Acıtsın diye büyük büyük kestim bir de.

-Yaa! Benim için bir şeyler mi aldın sen?

-Ciddi misin sen ya? Ben gidiyorum.

-Ama ben-

-Gelme. En iyisi diğer tenefüste gel sen. Sinirimi atmam lazım sana karşı.

-Peki.

Derken dudağını büzüp bakmıştı ona. İlya ise gülüp içeri girmişti.

-Dur bir dakika. O zaman kuzenim yazmış bir bahane olabilir. Emre'ye sormam lazım.

Kuzenim Yazmış - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin