9.bölüm

26 3 0
                                    

Mesaja bakıp oflarken telefonunu kapatıp bekledi. İkili gidince hızla okulun içine girip popi kızın sınıfını bulmuştu. Tam içeri girecekken koridorda onu görünce hızla yanına ilerlemişti.

-Merhaba.

Diyerek hızla konuşurken kız anlamazca ona baktı.

-Merhaba?

-Ben Uygar.

-Ben de Larin.

-Ne güzel isim.

-Seninki de öyle.

Biraz sessizlik yaşarken kız onu inceliyordu. Uygar tam ağzını açacakken hızla sevgilisi gelip onu kolunun altına almıştı.

-Merhaba bebeğim.

-Neredeydin sen?

-Duygu ile birlikteydim. Onu biraz teselli ettim.

-Ne tesellisi?

-Kuzenini sinir etmiş ve affedilmek istiyormuş. Sence affetmeli mi kuzeni onu?

-Tabii ki hayır. Sonuçta sinir etmiş kızı. Ee nasıl şimdi?

-İyi gibi. İlaç gibi geldim ona.

-Hem de ne ilaç.

-Anlamadım?

Diyerek Arel ona dönerken Larin de ona bakıyordu.

-Ben de oradaydım. Çok güzel ilaç oldun ona. Vallahi ben bile böyle teselli edemezdim.

Arel hızla gözlerini pörtletirken hızla onun kolundan tutmuştu.

-Ya ya. Neyse Larin, benim Uygar ile konuşmam gereken bir şeyler var. Sen sınıfa git.

-Peki. Görüşürüz sana da Uygar.

Uygar'ı hızla tutup kemara çekmişti.

-Larin'in bu öpücük olayından haberi olmayacak.

-Niyeymiş? Aldattığını öğrenmesin mi?

-Aldatma mı? Ne ilgisi var be?

-Doğru, öpünce aldatmak olmuyor.

-Aldatma sayılmaz ama söylemek istemiyorum şimdi. Sonra anlatacağım. Vallahi duyarsa bittin. Şimdi gidiyorum.

Derken hızla oradan ayrılmıştı.

-Manyağa bak ya. Öpmüş yakın arkadaşını bir de aldatmak sayılmaz diyor. Ne gönlü geniş insanlar var ya? Hemen bunu bizim aşığa iletmek lazım.

Derken hızla telefonunu çıkarmıştı.

Kuzenim Yazmış - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin