Harry dönemin son sınavı olan iksir sınavına çalışıyordu. Çalışmaya çalışıyordu desek daha doğru olurdu çünkü, bu gencin tek başarısız olduğu ders iksir dersiydi. Harry bir önündeki sehpanın üzerindeki iksir kitabına birde yerdeki kazana bakıyor ardından tekrardan kitaba bakıyordu.
"Malfoy'u bulsam iyi olacak." Mırıldanarak Oturduğu iki kişilik koltuktan kalkıp salondan çıktı. Hol de bulunan küçük portmanto'ya astığı çantasından çapulcu haritasını ve asasını alıp kapıyı açtı ve çıktı. Onun çıkması ile ihtiyaç odası kaybolmuş, eskimiş duvar görünüşünü almıştı.
Harry çapulcu haritasının bir katını açıp gözlerini kapattı ve asasını parşömenin ortasına koydu. "Tüm ciddiyetimle yemin ederim ki, hayırlı bir şey düşünmüyorum." Gözlerini açtığında asasını eşofmanının cebine sıkıştırıp haritayı açıp Draco'nun nerede olduğuna bakmıştı. Aynı zamanda hızlı adımlarla boş koridordan çıkmıştı.
Sonunda Draco'nun ismini kullanılmayan eski başkanlar banyosunda gördüğünde kaşlarını çatıp daha hızlı bir şekilde ilerledi orada. İçinde yeşeren kötü hisler ile daha da hızlandı Harry. Öyle ki neredeyse koşarak merdivenlere ilerlemiş hareket etmesini umursamadan hızlı hızlı aşağı inmeye başlamıştı. Sonunda 2. Kata geldiğinde hızlı adımlarla başkanlar banyosuna ilerledi.
Harry yaklaştıkça kesik kesik nefesler ve hıçkırık sesleri dpoluyordu kulaklarına. Harry başkonlar banyosunun kapısına geldiğinde bir süre ne yapacağını bilemez şekilde bekledi orada. Draco'nun lavoboya iki kolunu yaslamış halini görmek onu dumura uğratmıştı. Sonunda kendine geldiğinde banyonun içine adımlamıştı ki ıslak zemin ile biraz daha duraksadı. Adım sesini duyan draco ise hızla arkasına dönmüş elindeki asayı Harry'e doğrultmuştu.
Harry bir süre şaşkınca ona bakıp destek olmak ister gibi gülümsemişti. "Draco benim, sorun yok. Gelebilir miyim?" Harry'nin yatıştırıcı sesiyle Draco asasını indirmiş ve başını iki yana sallayarak redetmişti onu. Harry ise onu umursamadan yavaş ve temkinli adımlarla yaklaştı. Aralarında çak az bir mesafe kala durup üstündeki ıslak kıyafetlere baktı Harry.
"Hasta olacaksın Draco." Harry sanki onun ağlaması sorun değilmiş hatta draco ağlamıyormuş gibi davranması Draco'yu biraz rahatlatırken hâlâ sarsılarak ağlıyordu. "Seni ısıtmamı ister misin Malfoy?" Harry'nin dediklerini başını sallayıp onayladığında Harry yavaşça kollarını Draco'nun etrafına sarmış başını ise omuzuna gömmesini sağlayıp saçlarını okşamaya başlamıştı.
Onun bu hareketi ile sarışın çocuk daha fazla ağlamaya başladığında Harry aynı şekilde saçlarını okşamaya devam ediyordu. "Geçti Draco geçti... Sorun yok ben burdayım. Güvendesin." Harry Draco'nun kulağına yatıştırıcı şeyler fısıldıyor aynı zamanda da sakinleşmesi için ensesindeki saçlarını okşuyordu. Draco biraz daha sakinleştiği hissettiğinde o da kollarını kendinden birkaç santim kısa olan Harry'nin etrafına dolamıştı.
Yarım saat sonra Draco tamamen kendine geldiğinde ayrılmıştı Harryden. "Teşekkürler Harry." Çatallaşmış sesiyle mırıldandığında Harry Draco'nun etrafına ısınması için birkaç büyü mırıldanmıştı.
"Sana hiç teşekkür ederken ne kadar aptal olduğunu söylediler mi malfoy?" Draco harry'nin dedikleriyle aklın gelen anıyla gülümsedi ve o zaman Harry'nin yaptığı gibi cevap vermeden onun saçlarıyla uğraştı. Harry saçlarındaki ellerden bir kaç adımda uzaklaştı.
"Elini yüzünü yıkayalım. Ardından benimle gelirsin." Harry Draco'yu tuttuğu kolundan lavaboya döndürdü ve suyu açıp Draco'yu ensesinden aşağı doğr bastırdı. "Seninle neden geliyormuşum?" Harry eline doldurduğu suyu draco'nun yüzüne çarptığında bu işlemi birkaç kere daha tekrarladı.