Bölüm Müslüm Gürses dinlenilerek yazılmıştır.
Arkadaşlar bir kurabiye yapmışım var yaa
Ama daha yiyemedim pişiyor şuan...
Güncelleme; yedim kurabiyeyi, biraz kuruydu ama olsundu.
Bölümü yazdığım başka bir günden güncelleme; banyoda mahsur kaldım. Evde çekirge varmış ve bilin bakalım kim çekirgeden korkuyor?
Tabii ki ben.
~ • ~ • ~ • ~ • ~Harry, kahvaltıdan sonra bahçeye açılan kapının önünde durmuş Pansy'i bekliyordu. Neredeyse iki aydır görüşmemişlerdi ve bu Harry'nin heyecanla yerinde kıpırdanmasına sebep oluyordu.
"Günaydın Harry!"
Harry bahçede dolaşan bakışlarını yanından koşarak geçen weasley ikizlerine çevirip, yüzündeki gülümsemesini daha da büyüttü. Kesin yine birilerine şaka yapmışlardı ya da yapacaklardı.
İçine sığmayan heyecanı ve mutluluğu ile yaslandığı kolondan uzaklaşıp ufak adımlarla kapının önünde volta atmaya başladı.
(Yerim arkadaşlar yerim)
Bir kaç dakika sonunda gördüğü arkadaşıyla hızla ona doğru adımlamaya başladı. "Parkison!" Kendini heyecanla bağırmaktan alı-koyamamıştı.
Küçük kız kendisine doğru koşan arkadaşını gördüğünde yüzüne sıcacık bir gülümseme yayılmasına izin vermiş ve kendisine koşan arkadaşı gibi kollarını iki yana açıp hızlı adımlarla Harry'e ilerlemeye başlamıştı. Bahçede bulunan bir çok öğrenci onlara merakla bakarken ikili sonunda buluşup sıkıca birbirlerine sarılmışlardı.
Birkaç dakikalık sarılmanın sonunda birbirlerinden ayrıldıklarında ikiside sıcacık gülümsemeleriye bir süre birbirine bakmışlardı.
"Saçların çok güzel olmuş." Harry arkadaşının kısa saçlarına bakıp konuştuğunda, Pansy duyduğu iltifatla daha da gülümsemişti.
Birlikte hogwarts'ın gösterişli binasına ilerlemeye başladıklarında tatilde ne yaptıklarıyla ilgili sohbet ediyorlardı.
~ • ~ • ~ • ~ • ~
Harry elindeki yeşil renkli peluş dinazora bakıyordu. Gözleri hayatında aldığı ilk hediyenin mutluluğu ile dolmuştu. Pansy ona oyuncak bir peluş almış ve kendini güvende hissetmesi için büyülemişti.
Şuan slytherin ortak salonunda ki şöminenin yanında oturuyorlardı. Birçok slytherin öğrencileri Harry'i il gördüklerinde uzun süre anlamlandıramadıklarını belli edercesine ikisine bakıyor ardından da işlerine dönüyorlardı.
Harry bir anda Pansy'nin üzerine atlayıp sıkıca ona sarılmıştı. Pansy ani gelen sarılma ile dengesini sağlayamayarak geri düşmüş ve sırtını yerle buluşturmuştu.
"Çok teşekkür ederim!!" Harry'nin sevinç nidaları Slytherin ortak salonunda herkes tarafından duyuluyordu. Pansy onun bu haline keyifle kahkaha atarken, bazı slytherin öğrencileri onların bu haline gülüyor bazılarıysa gözlerini devirip tekrar kendi işlerine dönüyordu.
"Bu hayatımda aldığım ilk ve en değerli hediyeydi Pansy, çok teşekkür ederim!!" Harry küçük kollarını kızcağızın boynuna öyle sıkı dolamıştı ki, Pansy nefes nefese "boğuluyorum." Diye mırıldanmak zorunda kalmıştı.
Harry kollarını biraz gevşetmişti ama hâlâ tam anlamı ile rahat bırakmamıştı kızı. Mutluluk yüreğinde dans etkisi yaratıyor ve tüm bedenini kaplıyordu. En sonunda Pansy'de kollarını yumaşak bir şekilde Harry'e doladığında bir süre o şekilde sarıldılar.
~ • ~ • ~ • ~ • ~ • ~ • ~
"Çok gergin bir andı."
Theodore elindeki kek harcını iyice karıştırırken yanında kurabiye yapan Harry'e ve sadece onları izleyen Pansy'e Malfoy malikanesi'nde başına gelen olayları anlatıyordu.
"Bay Malfoy bana ailemle ilgili sorular soruyordu. Bende korkudan kekeliyordum ve gerginlikten yemek yiyemiyordum." Konuşmasının arasında durup Pansy'e dönmüştü. Pansy'de istediğini anlar gibi tezgahta bulunan un dolu bardağı alıp harcın içine döktü. Harry ise kurabiye hamurundan yaptığı şekilleri tepsiye diziyordu.
Theodore tekrardan harcı karıştırmaya başladığında anlatmaya kaldığı yerden devam etti. "Bayan Malfoy yemediğimi anlayınca 'neden yemeğine dokunmadın tatlım?' dedi. Ben ne dedim biliyor musunuz?" Harry ve Pansy son dediğini başlarını sallayarak reddettiler. "'Ne yemeği?' Dedim. Bay Malfoy bana öyle bir baktı ki, yüce Salazar beni kurtarsın istedim." Theodore kabı tuttuğu elini hissettiği utanç ile yüzüne kapatıp ihtiyaç odasına bir inleme bıraktı.
Harry ile Pansy onun bu haline katıla katıla gülüyorlardı. Çünkü Theodore sanki o anları tekrardan yaşıyor gibi anlatıyordu.
Harry biraz daha sakinleştiğinde kahkahalarının arasında, "Orada olmak için herşeyimi verirdim. Yüce Merlin! Theodore..." diye mırıldanmıştı. Pansy ise Harry'nin dediklerine sadece kafasını sallayabilmişti.
"Size asıl şok olacağınız yeri anlatmadım." Theodore elindeki harcı ev cinlerinin getirdiği kek kalıbına dökerken mırıldandı. Pansy ve Harry merakla ona bakmaya başladığında, Theodore kek kalıbını önceden ısınmış olan fırına koyup onlara döndü.
"Bay Malfoy bana yemeğin ortasında dedi ki 'ailene bir mektup yollayacağım, dracoyla aranızdaki nişan için.'" Harry ve Pansy yüzlerindeki şok ifadesiyle ona kendisine bakarken, theodore "işte bende aynen böyle onlara baktım." demişti, sesinde hâlâ biraz hayret ifadesi vardı.
"Yüce Merlin!" "Salazar!"
"Draco'da şaşırdı. Hatta bayan Malfoy bile şaşırdı. Sonra ufak bir konuşma sonucu bunun erken olduğuna karar verildi." Theodore mutfak ile salonu ayıran yemek masasından bir sandalye çekip oturdu ve kendisini izleyen arkadaşlarına döndü. "Çünkü her ne kadar ikimizde birbirimizden hoşlanıyor olsak da aramızda net birşey yok ve daha 3. Sınıfa yeni geçtik. Salazar! Bir an flört edemeden evleneceğim sandım, korktum!" Theodore küçük elleri ile yüzünü kapadığında arkadaşları hala ona şaşkınca bakıyorlardı.
Öyle ki Harry iki avucu arasındaki küçük hamur parçası ile ona bakıyordu. Pansy ise elindeki su bardağı ile aynı ifade ile ona bakıyordu.
"Bakmayın şöyle! Zaten hâlâ garip hissediyorum kendimi." Theodore'un inlercesine konuşması üzerine ilk girdiği şoktan çıkan Pansy olmuştu. Hızlıca arkadaşının yanına adımlayıp, ellerini omuzlarına koymuştu.
"Biz sadece daha aranızda net birşey yokken nişan mevzusunu duyunca şaşırdık. Kötü birşey olduğundan değil."
Theodore sonunda gülümsediğinde, Harry de kurabiyeleri tepsiye dizmeyi bırakıp fırına koymuştu. Ardından da beraber sohbet etmeye başlamışlardı.
~ • ~ • ~ • ~ • ~ • ~ • ~
şu sıralar bi tane tomarry fici okuyorum, bazen olayların akışını anlamasamda olsun
Adı: O BÜYÜDÜĞÜNDE
Bölüm kısa oldu kusuruma bakmayın.