5

410 34 7
                                    

Harry hogwarts'ın boş koridorlarında yürürken düşünceliydi. Ara tatilin gelmesi ile birçok öğrenci evlerine gitmiş, Harry ise hogwarts'da kalmayı tercih etmişti.

Tatil boyunca büyücülük tarihini araştırıyordu. Hatta öyleki Draco, Malfoy hanesindeki arşivlenen eski gazeteleri onun için getirebileceğini söylemişti. Theodore ise annesinin kütüphanesindeki eski tarihi kitaplardan getirecekti. Blaise ise tarih bilgisi ile merak ettiği şeyleri cevaplıyordu Harry'nin.

Harry ortak salona gelip rastgele bir masaya oturup birşeyler atıştırmaya başladı. Pansy birkaç güne geleceğini ve geldiğinde Harry'e bir hediye getireceğini söylemişti. Açıkcası hediye çokta umrunda değildi o arkadaşlarını özlemişti.

Onlarla geçirdiği anları hatırladığında farkında olmadan gülümsedi. Çantasından birkaç parşömen ve kalemi ile mürekkebi çıkarıp onlara mektup yazmaya karar verdi.

Sevgili Draco,

Nasılsın? Günün nasıl geçiyor? Umarım iyi geçiyordur. Son zamanlarda panik atak geçirmemişsindir umarım.

Hogwarts çok sessiz ve sıkıcı. Sadece Weasley ikizlerinin yaptığı aptal şakalar eğlenceli hale getiriyor okulu. Söyleyeceğim şeye inanmayacaksın ama o iki deli Dumbledore'un sakalının pembe olmasını sağladılar. Keşke o görüntüyü görebilseydin. İhtiyar 3 hafta o şekilde dolaştı. Sonra kendiliğinden geçti.

İkisinin tatili neden burada geçirdiklerini bilmiyorum ama oldukça eğlenceli hale getiriyorlar burayı.

Geçen gün Granger'e bir şeker vermişlerdi -sanırım adı şaka şekeri gibi birşeydi.-  yediğinde burnu ve kulakları bir domuzunkine benzedi. Fazlasıyla komikti, bir hafta boyunca hiçbir yere çıkmadı. Tabii ki ben Gryffindor ortak salonuna gidip onun o haliyle dalga geçtim.

Bu arada unutmadan yeni KSKS profesörü gelecekmiş. Bay Lupin. Babamın arkadaşlarından birisiymiş, nasıl biri olduğunu merak ediyorum.

Endişelenme Profesör Snape İksir derlerine girecekmiş. Bu arada iksir konusunda gerçekten iyi kendisi. Hatta asıl branşı iksir ustalığıymış ama Dumbledore onu ksks profesörü yapmış.

Bu kadar bilgiyi nereden bildiğimi soracak olursan, bende bilmiyorum Malfoy.

içimde kötü bir his var sanki kötü birşey olacakmış gibi. Neyse bunları daha sonra konuşuruz.

Sizileri çok özledim. Ne zaman geleceksin? Pansy bir kaç güne gelecekmiş.

Tatilde büyücülük tarihinin yanı sıra iksir konusunda da çalışmaya başladım.
Kesinlikle profesör Snape'in zorlamasıyla oldu bu olay. Bana dedi ki 'Dersimde başarısız bir potter istemiyorum. Eğer olağanüstü alamıyorsan ifrit veririm sana'
Bende mecbur çalışıyorum. Snape beni derslerinde seninle eş yapacağını söyledi. Bana yardımcı olacağını düşünüyor ki haklıda.

Ah birde iksir kitabını ihtiyaç odasında unutmuşsun. Biraz karıştırdım kusuruma bakmazsın umarım. Aldığın notlar çok işime yaradı. İksir konusunda baya ilerledim. Profesör Snape'in de yardımı çokça dokundu. Hatta kitabına yeni notlarda ekledik. Bana kendi iksir kitabını verdi. Geldiğinde hep beraber tekrardan bakarız.

Ah aklıma gelmişken biliyorum bilgi vermen yasak ama Tom Riddle hakkında birkaç birşey söylesen olmaz mı?

Yaptığım araştırmalarda adı dahi geçmedi ki ismini de senden öğrendim zaten. -sarhoşken ağzından kaçırdın.-

𝐏𝐀𝐂𝐎 || 𝐓𝐎𝐌𝐀𝐑𝐑𝐘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin