Telefonun hafızası doldu. İsyan bayrakları çekiyor. Bir silmediğim ben kaldım telefonda ama neyse.
Hellooo nabersiniz??
Okul nasıl gitmiyor?
Abi yorum yapın ya
Komikli komikli az gülelim.Bölümde ne yazıcam bilmiyorum.
Neyse geçelim bölüme.
~ • ♡ • ~ • ♡ • ~ • ♡ • ~
20 Mart 1993
Yoğun sınav haftasından dolayı hogwarts öğrencileri kütüphanede ve binalarının ortak salonlarında toplanmış ders çalışıyorlardı.
Harry Slytherin ortak salonunda Blaise'nin sırtına başını yaslamış Profesör Snape'in sadece 3. Sınıf Griffindor öğrencilerine verdiği ödevi gözden geçiriyordu. Theodore ders çalışmaktan sıkıldığı için Draco'ya sırnaşmaya çalışıyordu.
"Sevgilim..." Theodore'un cilveli sesiyle Draco gülümserken önündeki Sihir tarihi kitabını okumaya devam etti. Diğerleri ise yüzünü buruşturmuştu.
"Kusacağım öğk!" Pansy'nin sesiyle theodore ona kötü kötü bakıp tekrar Draco'ya dönmüştü. Harry ise bu esnada bitirdiği ödevi Blaise'ye vermiş ve kontrol etmesini beklerken de Draco'ya sırnaşan Theodore'u izliyordu.
"Dur Theodore." Draco'nun ikazı ile Theodore kaşlarını çatarak ona bakmış, kulağına bir şeyler fısıldayıp önüne dönmüştü.
Draco kulağına söylenen sözlerle ciddi mi diye Theodore'a bakmış ciddi olduğunu anlayınca da sinirle kaşlarını çatıp homurdanarak "yok öyle birşey!" demişti.
"Var öyle birşey."
Harry onların bu haline dayanamayıp ağızından bir kıkırtı kaçırdığında Pansy'de kendini tutamayıp gğk eye başlamıştı.
Slytherin ortak salonunda kahkaha sesleri yankılandı. Bu esnada ortak salonun kapısı açılmış ve içeriye ince uzun beden girmiş, fazla sesten rahatsız olduğunu belli edercesine saniyelik yüzünü buruşturmuş ve kahkaha seslerinin geldiği tarafa döndüğünde gördüğü kişiyle memnuniyetsizlikle bir süre süzüp, elindeki kitapla şöminenin yanındaki tekli koltuğa oturmuştu.
"Böyle birşey mümkün mü?" Blaise'nin sesiyle Harry ona dönmüş ve gösterdiği yere bakmıştı. Okuduğu cümleyle başını salladı. "İksiri bitirebilen olmamış daha önce ama zamanında bir iksir ustası dönüşümü geçiktiren besin ve sebzelerin doğru miktarda birleştirilirse dönüşümü engelleyebileceğini iddia etmiş." Blaise anladığını belirten bir şekilde mırıldanmış ve başka bir soru sormak için dudaklarını aralamıştı.
Bu esnada bakışları elindeki kitapta ilgisi ise konuşan iki arkadaşta olan Tom Riddle ne hakkında konuştuklarını anlamaya çalışıyordu.
"Daha önce bitirilememesinin sebebi ne peki?" Harry sorulan soruyla bir süre düşünmek için sessiz kalmıştı. Oluşan sessizlik ile Tom bakışlarını kitaptan çekip kendisinden küçük ama kalıplı olan bedene çevirmişti. Harry'nin düşünürken hafifçe kısılan gözleri, sanki öğrendiği bilgileri sayıyormuş gibi yavaşça hareket eden ellerini izledi.
Harry sonunda hatırladığında Blaise'ye dönmüştü. "Bir yıldan uzun sürede yapılan bir iksirmiş, iddiayı ortaya atan adam başlamış yapmaya ama bazı sorunlardan ötürü iksiri bitiremeden hayatını kaybetmiş. Daha sonrasında adamın iksiri yaparken malzemelerden bazılarının adamı öldürdüğünü düşündüklerinden kimse yapmak istememiş." Harry'nin anlattıklarıyla Blaise bir süre iksirin malzemelerine göz atmıştı.