Všechno co jsem včera řekla, mě neminulo. ”To mám za to, že nikdy nepiju s mírou !” zvedla jsem se z postele a podívala se ven oknem. Vzala jsem do ruce mobil, v oznámení jsem měla několik zpráv, jak jsem to v klubu rozjela. Podívala jsem se do zpráv a už mi to docházelo. Nejvíc mě rotovalo, kdo se skrývá za neznámým číslem. Pozorně jsem si přečetla všechny zprávy. Ty moje byly pořád doručeny. Zavrtěla jsem hlavou, mobil hodila o postel. ”Je mi kurva špatně..,“ zakňučela jsem jako kočka. Uklidnila jsem se a náhle jsem se lekla hlasitému zvonění telefonu. Bála jsem se podívat kdo to je, protože jsem si vzpomněla na ten včerejšek.. A to ”Unknown”.
,, Prosím," zvedla jsem hovor.
,,No čau, jsi v pohodě ? Od druhé v noci jsem tě vůbec neviděla," ozvala se Jenn, moje nejlepší kamarádka.
,,Ne..," fňukla jsem.
,,Cože ? Zůstaň tam, kde jsi, běžím za tebou !"
,,Ne, to nemu-," hovor zložila, ,,Ach !"Hodila jsem se do postele. Čemu se já vůbec divím ? Vždyť tohle zažívám furt. Overthink za overthinkem. Nezajímala jsem se o čas a Jennifer se objevila hned na druhém kraji postele. ,,Co ti je ? Vyděsilas mě !" byla vyděšená. ,,Vlastně nic. Jen jsem dramatická." Jenn si sedla na postel a všimla si mé rozrušenosti. ,,Děje se něco ? Myslím, že ti fakt něco je," její hlas byl tak klidný a příjemný, že bych hned usnula. ,,Jo.. Proč nejsem taková jak ty ? Ty jsi krásná a všichni tě chtějí..," ztíšila jsem se, ona se zasmála. ,,Ty jsi také kus. Co bych já dala, mít takovou postavu a ksicht jako ty ! A stačí, že tebe chci já," vyvalila se vedle mě. Obě jsme se začali smát. ,,Já vím, co ti pomůže," usmála se a šmátrala se v kabelce, pak vytáhla joint. ,, Zbláznila ses ? Nechci bejt přeci na drogách," usmála jsem se. ,,Není to droga, je to rostlina a láska," odpálila konec ”kornoutu“. Vytrhla jsem ji to z pusy a potahla si. Dým před mýma očima mě uklidňoval. ,,Aáh, hned je mi líp !"
,,Jsi světová hulička, Beck."Střídaly jsme se s potahováním. Cítila jsem se vážně uvolněné a moc dobře. Najednou mi znovu cinkla zpráva.
Mobil mi spadl na ksicht, jak jsem se na to podívala. ,,Co tam máš ?" zeptala Jenn, která šílenou rychlostí popadla můj mobil. Řekla: ,,Omg, buď máš kluka nebo stalkera !" vykulila oči jako čivava. Začala číst zprávy tam výše. ,,Asi to druhý..," odpověděla jsem. ,,Tak ty máš kluka, jo ? A nic jsi mi neřekla ?!" našpulila rty, čímž dávala najevo, že je naštvaná. ,,Prosimtě, já ani nevím kdo a co to je. Byla jsem opilá, co očekávat ?"
,,Hm, číslo má soukromý.. Třeba je to on," otočila se ke mně. ,,Jako že ten, se kterým se líbám ?"
,,Jo."
,,Pochybuju.."
,, Řekl si, ať vás někdo vyfotí."Najednou jsem si vzala mobil a zacala vypsávat.
ČTEŠ
Stalker, Cizinec A Řeč Přes Zprávy ✓ - W/ Nik Tendo
غموض / إثارةKdyz to doctes, jdi na druhy dil😏 ,, Chceš mě potkat ? Tak otevři dveře v tvé ložnici." ,, Proč ?" zachvěla jsem se, ,,Je to nebezpečné.." ,, Takže chceš mě potkat, nebo ne ?" Nádech, výdech.. dveře jsem otevřela. Nikde nikdo. ,, Děláš si srandu...