Uběhl týden, stalker se neozval.
Dneska mě chlast znovu nemine. A zase jsem chtěla bejt s alkoholem mírná, jenže hned jak jsem se dostala do klubu, můj směr byl bar v něm. Začala jsem se bavit i na písničkách, které absolutně neznám. Beru to jako menší stereotyp.
Pořád jsem se držela po boku Jenn, která mě neustále sledovala. Držela jsem sklenku v ruce a náhle jsem zkameněla, když ostálo ticho a uviděla jsem, kdo přichází na stage. Flashbacky mě donutily si vzpomenout.
Flashback:
Chtěla jsem udeřit, ale zachytil mou ruku tak pevně.. ,, Snažil jsem se ti pomoct, uklidni se !" Zařval, až se udělala menší ozvěna, která se mi vryla až do paměti.,,No to snad ne..," tiše jsem řekla a sledovala to, co se děje na pódiu. ,,Je ti špatně ?" zeptala se Jenn. Otevřela jsem pusu jako kapr a nechtíc mí z ruky spadla sklenka s alkonápojem a rozbila se. Jennifer mě odtáhla na záchody. ,,Co je to s tebou ? Chováš se divně.," chvíli se mnou potřásla. ,,Jsem si jistá, že jsem ho skoro zabila. Bouchala jsem mu o hlavu sprchovou hlavici.," odvrátila jsem pohled na zem. ,,Cože ?" řekla se smíchem. ,, Víš, jak jsem ti tehdy volala, že mě stalker zamkl v koupelně ? A víš, že mě nějaký dement chtěl zachránit ? Tak to byl ten dlouhý, vedle toho asi ani ne dlouhého..," podívala jsem se jí do očí. Byl jen háček v tom, že když jsem ji volala, nepopsala jsem ji toho chlapa. ,,Co ? Nik ?"
,,Nik ?" nechápavě jsem se na ní podívala. ,,Jo, Nik Tendo. Mi chceš říct, že jsi mu ošetřovala ránu jen v ručníku, když seděl a hleděl se na tvé kozy, co ti vyčnivaly z ručníku ?" Přikývla jsem, ona začala se smát. ,,A Nik Tendo ? Nevypadal dřív jinak.. ?!" musela jsem řvát. ,,Jo ! Pojď, vrátíme se !" zatáhla mě, no moc se mi nechtělo se vracet. ,,Mi neříkej, že se stydíš.," usmála se. ,, Nestydím. Jen je to trapný !"
,, Přes ten moshpit si tě nevšimne, pojď !"Vrátily jsme se. Trochu se přetlačili přes půlku lidí, abych si utvrdila, jestli to fakt byl on. Což byl. Vysokej, potetovanej, mop praktický.. Nechci bejt hnusná, ale zajímá mě, jestli s tím někdy umývá podlahu.... Přihmouřila jsem oči, abych se ujistila, jestli vidím správně. Bud jsem ho rozmlátila, nebo má nohu a půlku ruky v sádře. Zmateně jsem Jenn chytila ruku a snažila se jí to říct, jen přes ten křik to bylo těžký. Ale slibuju, že jsem se jeho nohy a ruky vůbec nedotkla. Jennifer se na mě usmála a zařvala: ,,To musela bejt nakládačka !" Opět se začala smát.
Jeden výdech a na vše zapomenout. To jsem teď chtěla a vlastně i udělala. Šla jsem k znovu k baru, sedla si na tu židli. ,,Chci Háva-.." nedopovědela jsem, protože jsem se zaměřila na kluka u pultu. ,,Jo, Havanu.," řekl kluk a myslím, že dneska se dějí fakt zajímavé věci.. ,, Ještě pořád jsi uražený ?" zeptala jsem se ho. Byla to znovu známá tvář. Ten kluk, do kterýho jsem narazila. ,,Ne. Ale můžu udělat něco, na co rozhodně nezapomeneš..," usmál se. ,, Vždyť ti je tak devatenáct, ne ? Mně je dvadsetšest, takže z toho nebude asi nic," odfrkla jsem. ,, Devatenáct ? Dík za kompliment, Dorotko."
,, Dobře. Jsem asi moc zakouřená ?"
,,Je mi dvadsetosm. Ale pořád můžu udělat tvojí noc nezapomenutelnou...," řekl a já jsem si začala smát, no smát hmkaním. Nikdy jsem neměla sex na jednu noc. Je čas to napravit ? Otočila jsem se za sebe, uviděla jsem Jenn, která udělala gesto rukama, ať v tom pokračuju.A určitě už víte, co se mohlo dít. Nebezpečné přibližování, které vedlo k sladkýmu polibku. No, ke kousanýmu polibku. Tak hezkej, ale líbání jeho volba není. Odtáhla jsem se, protože jsem ztrácela dech. Na ex vypila svojí Havanu a řekla: ,, Už musím.," utekla jsem za kamarádkou, která se pořád usmívala. ,,A sex ?" zeptala se. ,,Nikdy víc. Proč kurva neumí líbat ?!"
,, Nauč ho to."Ale to nebyl důvod, proč jsem od něj odešla. Můj močový měchýř se po tolika tekutinách skoro "rozlil". Jenn stála venku u dveřích. Vykonala jsem svou potřebu, umyla si ruce a vrátila se za svou společníci. ,,Hele dáš mi jeden, že ?" řekla jsem naostro. Ona se na mě podívala. ,, Neměla jsi už jeden ?" Jak to dopověděla, někdo taky potřeboval na záchod. Nik se podíval na nás dvě, jak zaslyšel náš rozhovor. Side eye se spolustáci nesměj chybět. ,,Zeptej se ho pak, jestli on nemá," zase se začala smát. ,, Přestaň. Zmlátila jsem ho a ještě od něj budu něco chtít. Nejsem taková.," chtěla jsem se otočit, jenže ten dement stál u dveřích a pozorně poslouchal. ,,Ty posloucháš ?" musela jsem strčit nos tam, kam bych neměla. On se přiblížil, odněkud výtahl dva. ,,Aby to bylo fér." A šel se vychcát. ,, Děkuju, ty čarodějnice ?" řekla jsem.
Odpálily jsme to při pódiu a užívaly si zbytek noci. Míchala jsem a to dost. O několik minut jsem byla na mraky.
,, Musíme už jít. Podívej se na sebe," Jenn mě chytla za ruku. ,,Je mi skě-le." Vyhlaskovala jsem.
Ona zavolala taxi, ten dement s dalšími odcházel. Já poslouchala.
,,Dominiku, jsi celej ? Takhle po týdnu fungovat.." Zeptal se někdo vedle něj. ,,Nic by se nestálo, kdyby mi ten kokot dál přednost. Ale jo, jen trochu noha bolí..," vytáhl telefon, začal se usmívat. ,,Co ten úsměv, Niku ?" zasáhl Yzo.
Je to trošku odveci, já len dufam ze je to ok.. a je tam taky "chyták"........
ČTEŠ
Stalker, Cizinec A Řeč Přes Zprávy ✓ - W/ Nik Tendo
Misterio / SuspensoKdyz to doctes, jdi na druhy dil😏 ,, Chceš mě potkat ? Tak otevři dveře v tvé ložnici." ,, Proč ?" zachvěla jsem se, ,,Je to nebezpečné.." ,, Takže chceš mě potkat, nebo ne ?" Nádech, výdech.. dveře jsem otevřela. Nikde nikdo. ,, Děláš si srandu...