Chan ceketini çıkarıp sandalyenin üzerine koymuştu ve tezgahın başına geçmişti. Ardından da gömleğinin kollarını katlamaya başlamıştı. Seungmin bu hareketle yutkunmuştu. Kızaran yanaklarını saklamak için kafasını çevirmişti. Yemek yapan Chan ayrı bir çekici oluyordu.
Chan yemeğin geri kalanını halletmişti. Birlikte masayı kurmaya başlamıştılar. İşleri bitmişti. Bu sırada da yan odadan gülme sesleri gelmeye başlamıştı. Jisung'un uyandığını(!) düşünüp onlar da yan odaya gittiler.
S:"Jisung uyanmışsın."
Js:"Evet uyandım."
M:"Bizi çok korkuttu ama."
C:"Ya ya çok korktuk."
S:"Neyse hadi mutfağa geçelim bir şeyler yeriz."
Jisung tam ayağa kalktığı sırada gözleri kararmıştı. Ama biricik Minhosu onun kolundan tutup düşmesini engellemişti. Jisung demir eksikliği olmasına hiç bu kadar sevinmemişti.
M:"Jisung iyi misin?"
Js:"İyiyim iyiyim bir sorun yok. Demir eksikliğinden dolayı arada oluyor."
M:"Eminsin değil mi iyi olduğuna?"
Minho bu sırada Jisung'a iyice yaklaşmıştı.
Js:"Hmhm iyiyim bir şeyim yok ama bana böyle yakın durmaya devam edersen düşüp bayılabilirim."
M:"Olsun ben seni yine tutarım."
Seungmin ve Chan bu ikiliye çok imrenmişti. Birbirlerinden etkilenmeye başlmalarının daha ilk günüydü ama hiç çekinmeden birbirlerine yürüyordular. Ama Chan aylardır daha Seungmin'e bir tane sevgi sözcüğü bile söyleyemişti.
Kapının çalması ile Seungmin konuştu.
S:"Jeongin gelmiş olmalı. Siz oturun ben onu da alıp geliyorum."
Seungmin'in kapıyı açması ile Jeongin onun boynuna atılmıştı.
Jg"Çok özledim seni."
S:"Jeongin abartma daha 2 gün önce birlikteydik."
Jg:"Sen özlemedin mi yani?"
S:"Özledim özledim. Hadi geç içeri."
Jg:"Jisung geldi mi?"
S:"Geldi."
Jg:"Eeee?"
S:"Chan hyung ve arkadaşı da burada."
Jg:"Sonunda eniştemi görecem."
S:"Eniştelerimi desen daha doğru."
Jg:"Derken?"
S:"Bizim Jisung ile Chan hyungun arkadaşı biraz şeyler."
Jg:"Neyler Seungmin? Ya adam akıllı konuşsana kanser oldum."
S:"Yakınlar."
Jg:"Herkes ekmeğinde mübarek."
S:"Neyse bunları sonra konuşuruz yemeğe geçelim."
Jg:"Tamamm~~"
.
.
.
.
.☄hazel
ŞİMDİ OKUDUĞUN
masterpiece/seungmin x bang chan/seungchan
ФанфикChan bir süredir sadece uzaktan izlediği çocuk ile bu gün yüz yüze konuşmuştu hatta yemek bile yemişti. Bunlar ise sadece bir sanat eserinin eserini izlerken zamanın nasıl geçtiğini anlamaması yüzündendi.