•22. BÖLÜM•

80 16 0
                                    

Js:"Minho hyung nereye gidiyoruz?"

M:"Benim evime."

Js:"Niye gözlerimi bağladın?"

M:"Sana bir sürprizim var."

Js:"Ooo senin evinde, baş başa, gözlerim bağlı ne planlıyorsun?"

Minho Jisung'un kulağına fısıldayarak konuşmuştu.

M:"Ne planlamamı istiyorsun?"

Jisung'un ruhu kulağında hissettiği nefes ile bedenini terk etmişti. Kızarmıştı ve ne diyeceğini bilmiyordu.

Anahtar çevirme sesinden Jisung geldiklerini anlamıştı. Minho onun elinden tutup içeriye almıştı.

Minho durunca Jisung'ta durmuştu. Minho Jisung'un arkasına geçip gözlerini açmıştı. Jisung karanlığa alışan gözlerini açıp kapayarak gözlerini aydınlığa alıştırmaya çalışıyordu. En sonda gözleri alışmış olacak ki heyecanla ve şaşkınlıkla arkasını dönmüştü.

Js:"Bunları benim için mi hazırladın?"

M:"Evet senin için hazırladım."

Js:"Minho hyung"

Jisung Minho'nun yüzüne iyice yaklaşmıştı.

M:"Hmm?"

Js:"Ne diyeceğimi bilmiyorum."

M:"Ben biliyorum."

Minho Jisung'un yanaklarından tutup alınlarını birleştirmişti.

M:"Han Jisung?"

Js:"Hmm?"

M:"Benimle çıkar mısın?"

Js:"Hiç sormayacaksın sanmıştım."

M:"Bu kadar beklettiğim için beni affet güzelim."

[güzelim kelimesinden nefret ederim ama minho'nun ağzından çıkınca bi gideri var]

M:"Eee? Cevap vermeyecek misin?"

Js:"Cevabını bildiğin sorular sorma."

Jisung dudaklarını Minho'nun dudaklarına bastırmıştı. Minho öpücüklerini sertleştirmeye başlayınca Jisung ondan ayrılıp yemek masasına doğu ilerlemişti.

[naz yapıyor yaa]

Js:"Bu kadar şey hazırlamışsın yemeyecek miyiz?"

M:"O kadar açsan beni yiyebilirsin."

Jisung Minho'ya yaklaşıp parmak uçlarına çıktı ve Minho'nun kulağına fısıldadı.

Js:"Tatlımı genelde yemekten sonra yemeyi tercih ederim."

Jisung tekrar arkasını dönüp ilerlemişti. Minho ise olacakları düşünüp dudaklarını ısırmakla yetinmişti.

.
.
.
.
.

hazel

masterpiece/seungmin x bang chan/seungchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin