•31. BÖLÜM•

82 15 9
                                    

Seungmin çalan kapı ile yatağından kalkmıştı. Ağlamaktan gözleri şişmişti. Üzgündü. Hem Chan'e söyledikleri için hem de hissettikleri için. Kapıyı açmıştı. Chan başı öne eğik bir şekilde karşısında duruyordu.

S:"Hyung konuşmak istemiyorum."

Tam kapıyı kapatacağı sırada Chan ayağıyla engel olmuştu. Kafasını kaldırıp Seungmin'in gözlerinin içine baktı. Ağlıyordu. Hem Chan hem de Seungmin. Chan içeri girip arkasından kapıyı kapattı. Kollarını Seungmin'in beline sardı. Seungmin'i duvara yaslayıp omzunda ağlamaya devam etti. İkili sadece sarılıp ağlıyordu. Konuşmak için kelimeleri kullanmıyorlardı artık.

Seungmin Chan'in kafasını kaldırıp ellerinin arasına aldı. Parmaklarıyla gözyaşlarını silmeye başladı.

C:"Seungmin."

S:"Hmm?"

C:"Özür dilerim."

S:"Artık özür dileme. Özür dilemeni gerektirecek şeyler yapma yeter."

C:"Söz veriyorum seni bir daha asla üzmeyeceğim. Kimsenin üzmesine de izin vermeyeceğim."

Seungmin konuşmamıştı. Dudaklarını Chan'in dudaklarına bastırmıştı. Sanki ömürleri boyunca bu anı bekliyormuş gibi öpüyordular birbirlerini. Az önceki üzüntülerinden eser kalmamıştı. İkisi de o an dünyanın en mutlu insanıydı.

Chan öpücüklerini sertleştirmeye başlamıştı. Seungmin de onun hızına yetişmeye çalışıyordu. Chan'in elleri Seungmin'in belinden kalçasına indirmişti. Seungmin hem dudaklarında hem de kalçasında hissettiği ağrıdan dolayı Chan'in omuzlarına tırnaklarını geçiriyordu.

[off okuyunca güzeldi de smut yazamıyorum.]

Chan Seungmin'i kucağına almıştı. Seungmin'in odasına gidip onu yatağa uzandırıp üstüne çıkmıştı. Seungmin dudaklarının sızlamaya başladığını hissediyordu.

Seungmin nefeslenmek için dudaklarını ayırdığında Chan boynuna yönelmişti. Odayı Seungmin'in sesli nefes alışverişişleri ve Chan'in öpücük sesleri dolduruyordu.

Chan tek hamlede Seungmin ile yer değiştirmişti. Elleri Seungmin'in her yerinde dolaşıyordu. Seungmin ise sadece onun hızına yetişmeye çalışıyordu.

[neyse gidip biraz smut okuyayım ilham gelsin]

[arkadaşlar ilham geldi ikimiz birlikte oturduk yazacaz şimdi]

Seungmin Chan'in gömlek düğmelerini bir bir açmaya başlamıştı. Sonuncusunu bir türlü açamamıştı. Chan de açmayı başaramamıştı ve sinirle düğmeyi koparmıştı.

S:"Korkmalı mıyım?"

Chan korkuyla bakan Seungmin'e bakıp gülümsemişti.

Chan dudaklarını tekrar birleştirmeden önce Seungmin'in tişörtünü çıkartmıştı. Seungmin elini Chan'in karın kaslarında dolaştırıyordu. Eli yavaş yavaş aşağıya iniyordu. Eli pantolonunun içine girdiğinde gözleri kocaman açılmıştı. Chan'in dudaklarından bir süre ayrılmıştı.

Chan anlamayan gözlerle ona bakıyordu.

"Tamam büyük olduğunu tahmin etmiştim ama bu kadar da tahmin etmemiştim." diye aklından geçirmişti Seungmin.

Chan Seungmin'e arsız bir gülümseme sunmuştu. Seungmin'in diyecek bir şeyi olmadığı için Chan'i tekrar öpmeye başlamıştı.

İlerleyen dakikalarda Seungmin'in telefonu çalmıştı. Seungmin telefonu almak için kolunu uzattığı sırada Chan ona daha sıkı sarılmıştı.

masterpiece/seungmin x bang chan/seungchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin